Hop til indhold
vesterbrofyr

Roteshaus i Frankfurt

Recommended Posts

Jeg havde et par aftener i Frankfurt, og har længe billet prøve et laufhaus. Jeg ved, der er glimrende alternativer, men dette skulle også lige prøves.

Indgang er ikke diskret - lige ud til vejen. Man er til gengæld hurtigt inde i mørket og ingen kontrol eller entré.

Og så er det bare at besøge etagerne og se, hvem der står i døren og vælge.
Jeg kan godt afsløre, at jeg var forbi nogle gange.
Priserne er yderst overkommelige og starter ved 20€ for et hurtigt knald - hvor damen har undertøj på og man ikke må røre.
Jeg fik bl.a. 20 minutter med en spritlækker ung romaner for 40€, der inkluderede dansk og fransk i fuld nøgenhed. Havde jeg haft mere tid, havde jeg inviteret hende med tilbage til hotellet.
 

Et hurtigt tip: Der er gode oplevelser og god service at hente, hvis man skruer høfligheden op og finder komplimenter frem.
 

Jeg kommer garanteret tilbage :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vesterbrofyr skrev, for 23 minutter siden:

Priserne er yderst overkommelige og starter ved 20€ for et hurtigt knald - hvor damen har undertøj på og man ikke må røre.

Hvordan foregår det så?? Ligger hun sig bare på ryggen med spredte ben og så er det bare om at komme på og få gjort sig færdig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Hvordan foregår det så?? Ligger hun sig bare på ryggen med spredte ben og så er det bare om at komme på og få gjort sig færdig?

Hehe, ja. Dog uden pres for at komme hurtigt videre og med mulighed for tilkøb undervejs :)

Skal lige nævnes, at jeg kun valgte denne model en gang på min første prøvetur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...