Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Runner

Jeg havde i fredags fornøjelsen af en halv times hyggestund hos MissMinna. http://missminna.dk

Selve kommunikationen ang. vores aftale gik ret nemt pr. tlf, dog skal man lige bekræfte aftalen på den pågældende dag - hvilket egentligt er fair nok.

Stedet er i Søborg og i min optik ret diskret. Jeg tænker ikke at der er en kæft der aner hvad man skal og sålænge at man følger Minnas anvisninger, så går det fint.

Fremme ved stedet, ringe som aftalt og så blev Jeg blev buzzet ind i opgangen. Døren hos Minna blev straks åbnet og man går ganske ugernt ind.

Minna tog imod iført det man kan se på hendes hjemmeside, lak og læderstøvler, med frit udsyn til brysterne.

Betalingen blev klaret og Jeg tog en hurtig skyller - da Jeg kom ind i soveværelset, så havde Minna smidt G-strengen og gik straks igang med at kæle for mig - hvilket jeg straks gengældte.

Mig ned på sengen med besked på bare at nyde og så gik hun ellers igang med at sutte pik og det kan hun fandme. Kæft det var godt.

Lidt efter hende ned på ryggen og mig der gav hende en ordentlig slikketur, hvilket faldt i ret god jord - hvis det var fake så kan jeg godt leve med det :-) Man er mere end velkommen til at bruge fingrene her og der imens der slikkes.

Jeg brugte samtidigt fingrene i hende og det kunne hun li', så gik lidt mere til værks og fik hende til at sprøjte flere gange, hvor hun også instruerede mig i hvordan hendes klit skulle behandles når hun havde sprøjtet for at gøre det endnu bedre for hende.

Kondom på og så derudaf først i missionæren, så bagfra hvor den fik fuld gas og jeg måtte overgi' mig efter et stykke tid.

Jeg stod på gaden efter 25 min og havde fået hvad jeg kom efter.

Minna er super nem at være sammen med, hun virker meget afklaret ang. det hun laver. Hendes alder svarer ret godt til hendes beskrivelse - måske der skal ligges et par år til. Hendes krop er virkelig flot, fine bryster og en meget lækker petit røv.

Om jeg kommer igen - jepper og næste gang tror jeg at Jeg skal booke en hel time med anal til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha. Minna's billeder vækker minder. Minder fra dengang jeg begyndte at interesserer mig for denne "branche", og det er vel og mærke over 30 år siden! Jeg har altid nydt hendes fine krop, og fornøjelige indslag, men aldrig været sammen med hende. Måske jeg skulle se at komme afsted...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Åhhh disse minder ..... jeg har det præcist på samme måde som dig @Gammel rotte. OG jeg skal være den første til at indrømme, at Minna ser ud til at holde sig i noget bedre stand end jeg har :) - og jeg holder mig ellers i form .... altså pæreform.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...