Pite 3253 Skrevet 13. Oktober, 2019 Hej Er der nogle der kender Mistress_K ? Jeg har selv skrevet lidt frem og tilbage og så kommer der et link til en betalings side. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 13. Oktober, 2019 Tror du så, at hun "er for real"..? Eller du bare er ét - måske - offer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyjuice 3 Skrevet 13. Oktober, 2019 (edited) Hun er god nok, men der er ingen sex med hende! Kun du bliver brugt på forskellige måder! Redigeret 13. Oktober, 2019 af Pussyjuice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 14. Oktober, 2019 Pussyjuice skrev, for 19 timer siden: Hun er god nok, men der er ingen sex med hende! Kun du bliver brugt på forskellige måder! Det jeg ikke forstår er, at hun efter to tre mail, pulselig henviser til en betalingside, hvor man skal oprette en profil for, at kunne forsætte dialogen med hende. Det får ihvertfald mig til, at tænke "At det her går ud på, at lokke nogle til, at betale for en dyr profil" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussyjuice 3 Skrevet 21. Oktober, 2019 Ok.. det har hun ikke gjort ved mig! Hun er en fin frue.. mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg