Hop til indhold
OleV

Darianna

Recommended Posts

OleV skrev, den 13.10.2019 at 13:42:

Jeg har også stor interesse i hendes billeder - og hendes rimelge priser. Det er svært at se om hun har bryster? men hun er klart i spil til et besøg imorgen sammen med, Pamela og Criystal, er godt nok i tvivl om hvem jeg skal vælge??

1955

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i weekenden, og det var desværre en meget dårlig oplevelse - og spild af 900 kr.

det er ikke hende på billederne, men hun er faktisk en køn og MEGET petite pige.

da pengene var overdraget havde hun mere fokus på at sætte hår og tjekke sig selv i spejle, end vores tid sammen. Hendes engelskkundskaber er næsten lige så ringe som mit spanske, hvorfor kommunikationen foregik ved hjælp fra google translate.

hun foreslog at starte med lidt massage, hvilket jeg accepterede. En meget let rygmassage udviklede sig aldrig til mere. Efter en 10-12 minutters oliesjask rejste hun sig, tørrede min ryg af og begyndte at tage mere tøj på.

fik at vide at tiden var gået, og at der ikke var tid til sex, da jeg kun havde betalt for 30 min. 

Måske var jeg ikke hendes type, måske ødelagde kommunikationsudfordringerne stemningen...eneste kropskobtakt var et initialt kindkys og olieplaskeriet. Det var min næstdårligste købe”sex”oplevelse til dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 53 minutter siden:

Jeg var forbi i weekenden, og det var desværre en meget dårlig oplevelse - og spild af 900 kr.

det er ikke hende på billederne, men hun er faktisk en køn og MEGET petite pige.

da pengene var overdraget havde hun mere fokus på at sætte hår og tjekke sig selv i spejle, end vores tid sammen. Hendes engelskkundskaber er næsten lige så ringe som mit spanske, hvorfor kommunikationen foregik ved hjælp fra google translate.

hun foreslog at starte med lidt massage, hvilket jeg accepterede. En meget let rygmassage udviklede sig aldrig til mere. Efter en 10-12 minutters oliesjask rejste hun sig, tørrede min ryg af og begyndte at tage mere tøj på.

fik at vide at tiden var gået, og at der ikke var tid til sex, da jeg kun havde betalt for 30 min. 

Måske var jeg ikke hendes type, måske ødelagde kommunikationsudfordringerne stemningen...eneste kropskobtakt var et initialt kindkys og olieplaskeriet. Det var min næstdårligste købe”sex”oplevelse til dato.

Hej Lester tak for dit svar som kommer i 11. time som man siger. Jeg er i kontakt med en aller anden som svarer timer efter jeg har spurgt om noget,og svarer ikke på det jeg spør om (på engelsk) det forklarer du jo tydeligt i dit indlæg hvorfor. På baggrund af dit indlæg er jeg rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal gøre, men hælder nok mod enten Pamela eller Criystal.

vh

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, den 15.10.2019 at 21:17:

Jeg var forbi i weekenden, og det var desværre en meget dårlig oplevelse - og spild af 900 kr.

det er ikke hende på billederne, men hun er faktisk en køn og MEGET petite pige.

da pengene var overdraget havde hun mere fokus på at sætte hår og tjekke sig selv i spejle, end vores tid sammen. Hendes engelskkundskaber er næsten lige så ringe som mit spanske, hvorfor kommunikationen foregik ved hjælp fra google translate.

hun foreslog at starte med lidt massage, hvilket jeg accepterede. En meget let rygmassage udviklede sig aldrig til mere. Efter en 10-12 minutters oliesjask rejste hun sig, tørrede min ryg af og begyndte at tage mere tøj på.

fik at vide at tiden var gået, og at der ikke var tid til sex, da jeg kun havde betalt for 30 min. 

Måske var jeg ikke hendes type, måske ødelagde kommunikationsudfordringerne stemningen...eneste kropskobtakt var et initialt kindkys og olieplaskeriet. Det var min næstdårligste købe”sex”oplevelse til dato.

Øv det var ærgerligt :-( billederne så ellers lovende ud... Tak for advarslen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, den 15.10.2019 at 21:17:

Jeg var forbi i weekenden, og det var desværre en meget dårlig oplevelse - og spild af 900 kr.

Siden Lesters indlæg har der været total tavshed om hende - betyder det, at hun ikke har været besøgt, eller hvad??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...