Varmemester 2047 Skrevet 18. Oktober, 2019 @Misjo1 problemet ligger i den dato jeg besøgte hende. Den kan åbenbart skade hende. Så der er overhovedet ikke nævnt noget privat eller noget personligt. Det er simpelthen datoen der er problemet. @Runaldo hahaha..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 18. Oktober, 2019 Ok, @Varmemester, du har så, måske? øgelagt hendes cover for tidspunktet, men, jeg står stadig fast på, at man er ansvarlig for sine egne handlinger, og derfor også selv må tage konsekvenserne, det kan og må aldrig blive dit problem..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. Oktober, 2019 Misjo1 skrev, for 4 minutter siden: Ok, @Varmemester, du har så, måske? øgelagt hendes cover for tidspunktet, men, jeg står stadig fast på, at man er ansvarlig for sine egne handlinger, og derfor også selv må tage konsekvenserne, det kan og må aldrig blive dit problem..... Jeg kan KUN gi dig ret. Jeg har også valgt at lade sagen ligge nu. Men rart at høre hvad i andre sådan tænker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 18. Oktober, 2019 Jeg spørger altid om lov hår jeg har haft en god oplevelse. De få gange, hvor jeg har været meget skuffet har jeg enten holdt det for mig selv eller lagt det op herinde uden at spørge først. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 18. Oktober, 2019 Jeg købte noget undertøj på nettet og selvom prisen var fantastisk var det så ringe syet, at møget gik op i sømmene FØR jeg overhovedet havde fået det på... Jeg sendte en klage, som jeg ikke fik noget ud af, og jeg gik på Trustpilot og gav dem den anmeldelse, de fortjente... et par dage senere fik jeg en mail fra firmaet om jeg ikke kunne være så rar at lave min anmeldelse om, fordi den var unfair (nej, den var ej!!) - det, jeg siger, er at anmeldelser ikke er noget man skal have tilladelse til fra nogen! Man skal selvfølgelig holde sig til fakta og, som før nævnt i denne tråd, holde sig fra personfølsomme data der i forvejen ikke er tilgængelige.. ellers er ordet frit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. Oktober, 2019 @MizzAnne ganske rigtigt. Der er heller INTET i den anmeldelse som er personfølsomt.. Og jeg kunne aldrig nogensinde finde på at dele personfølsomme oplysninger herinde. For har jeg fået sådanne a en pige, så ved hun med GARANTI også noget personfølsomt om mig.. Og den tillid vil jeg på INGEN MÅDE ødelægge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: @MizzAnne ganske rigtigt. Der er heller INTET i den anmeldelse som er personfølsomt.. Og jeg kunne aldrig nogensinde finde på at dele personfølsomme oplysninger herinde. For har jeg fået sådanne a en pige, så ved hun med GARANTI også noget personfølsomt om mig.. Og den tillid vil jeg på INGEN MÅDE ødelægge. Så har du dit på det rene og er ikke forpligtet til at få ændret noget som helst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 3 minutter siden: Så har du dit på det rene og er ikke forpligtet til at få ændret noget som helst Det forstår jeg også godt. Der er bare lige det der lille "men".. For jeg vil jo for alt i verden ikke skade hende på nogen måde. Og hvis det kan blive et problem pga datoen som anmeldelsen er skrevet på (som det er i det her tilfælde), så vil jeg da gerne forsøge at hjælpe hende ud af en dårlig situation.. Men da hun ændrede sin måde at skrive til mig på.. Så blev jeg sq lidt sådan "Det er sq ikke min skyld du har fucket up i det" og det fik hun a vide. Og siden har jeg ikke hørt fra hende. Og tråden får lov at blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 18. Oktober, 2019 (edited) Stop dig selv! Kære @Varmemester. En lort kommer ikke til at lugte mindre af, at man bliver ved med at rode rundt i den. Jeg er sikker på, at dét er du helt klar over, så derfor forundres jeg over, at du bliver ved og ved og ved som en anden duracell-kanin med at omtale et eller andet du måske er kommet til at gøre. For fand... se nu at komme videre. Du gør det jo bare værre ved at blive ved med at træde i det. Tænker du ikke, at der sidder folk bag deres fedtede skærm, der lige skal ind og finde ud af hvad det egentligt er der er så voldsomt forfærdeligt som du har gjort dig skyldig i. Stop dig selv. Ingen har glæde af at blive ved med at høre om det. Just saying. Ja, det var så min mening. God røv og god weekend Redigeret 18. Oktober, 2019 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. Oktober, 2019 fynbomanden skrev, for 1 minut siden: Stop dig selv! Kære @Varmemester. En lort kommer ikke til at lugte mindre af, at man bliver ved med at rode rundt i den. Jeg er sikker på, at dét er du helt klar over, så derfor forundres jeg over, at du bliver ved og ved og ved som en anden duracell-kanin med at omtale et eller andet du måske er kommet til at gøre. For fand... se nu at komme videre. Du gør det jo bare værre ved at blive ved med at træde i det. Tænker du ikke, at der sidder folk bag deres fedtede skærm, der lige skal ind og finde ud af hvad det egentligt er der er så voldsomt forfærdeligt som du har gjort dig skyldig i. Stop dig selv. Ingen har glæde af at blive ved med at høre om det. Just saying. Ja, det var så min mening. God røv og god weekend Takker.. Pæn måde at sige "HOLD nu kæft spasserhat.." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Takker.. Pæn måde at sige "HOLD nu kæft spasserhat.." blot en kærlig kindhest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. Oktober, 2019 Er hermed taget imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 26. Oktober, 2019 Jeg har én gang oplevet at blive spurgt om jeg ville skrive en (underforstået positiv) anmeldelse. Det overskrider klart mine grænser og synes også det er en tand for ynkeligt at bede om den slags, især når det ikke var en særlig god oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg