pgcand 8 Skrevet 13. Oktober, 2019 Et seriøst spørgsmål. Jeg har altid tænkt på, hvordan man ved om der er gået hul p et kondom? Når man er ved en GP plejer de jo som regel at tage det af en igen inden man når at se efter. Hvad nu hvis der var gået hul på? Oplevede nemlig en gang, at kondomet var tomt for spærm selvom jeg var kommet. Jeg har jo aldrig prøvet at få ødelagt et kondom, så ved jo ikke hvordan det vil være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 13. Oktober, 2019 1. Du kan få udløsning uden sædafgang, det forklarer kondomet uden sæd. 2. Latex springer, der kommer ikke et lille hul, men en flænge - du bør både kunne se og mærke det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1512 Skrevet 13. Oktober, 2019 Skulle det ske, at et kondom går i stykker, er det altid en god idé at få testet sig selv for diverse kønssygdomme - bare for en sikkerheds skyld. Får du derefter en SMS noget tid efter, hvor der står, at GPen er gravid, kan du jo forberede dig på at blive far, med hvad dertil hører af udgifter og forpligtelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3221 Skrevet 13. Oktober, 2019 Har prøvet det for år tilbage, ringede næste morgen til læge og forklarede det skete, dog uden at fortælle det var hos en GP. Han gav mig en tid nogle dage sener til en podning. Og der var ingen ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 13. Oktober, 2019 Som @EksilKøbenhavner skriver så revner et kondom og din pik vil højest sandsynlig være blottet så du ikke er i tvivl om det er revnet. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 13. Oktober, 2019 Jeg har selv prøvet det, gennemførte et helt sameje med el gp og bagefter opdagede at kondomet var i stykker, jeg må indrømme at jeg slagets gang ikke opdagede at jeg var helt eksponeret. Pigen skyndte sig ud og skyllede grundigt osv.. Jeg smuttede til lægen og blev testet 2 gange med mere end 3 måneders mellemrum. Jeg skrev til pigen dagen efter at jeg gik til lægen og ville blive testet, hun svarede det behøver jeg ikke hun er "clean" nogle dage senere skrev hun at hun ville have 500 kr til en "dagen efter pille". Der er i mine øjne kun en vej og det er til lægen og blive tjekket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 717 Skrevet 13. Oktober, 2019 sleipnir skrev, for 13 minutter siden: nogle dage senere skrev hun at hun ville have 500 kr til en "dagen efter pille". Så dyrt er det ikke at få en fortrydelse pille. Max 100 kr med div tillæg for udleveringen efter lukketid. Måske en god ide for GP at ha dem hvis uheldet er ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 431 Skrevet 13. Oktober, 2019 sleipnir skrev, for 54 minutter siden: " nogle dage senere skrev hun at hun ville have 500 kr til en "dagen efter pille". Fik hun så det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 13. Oktober, 2019 Krone skrev, for 45 minutter siden: Så dyrt er det ikke at få en fortrydelse pille. Max 100 kr med div tillæg for udleveringen efter lukketid. Måske en god ide for GP at ha dem hvis uheldet er ude. Det kan det nu godt koste. Hvis hun er udlænding, får hun ikke noget tilskud til pillerne og skal derfor betale den fulde pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9375 Skrevet 13. Oktober, 2019 Har prøvet at finde et kondomfragment med tungen da jeg slikkede en pige efter at have kneppet hende lidt. Jeg kiggede ned, og den jeg selv havde på var uskadt. Det må have været fra forrige kunde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 717 Skrevet 13. Oktober, 2019 kaskap79 skrev, for 7 timer siden: Det kan det nu godt koste. Hvis hun er udlænding, får hun ikke noget tilskud til pillerne og skal derfor betale den fulde pris. Nu kan fortrydelse pille købes i håndkøb og tilskud er der næppe. Hvor fremgår at prisen er højere for en udlænding ??? Link web apteket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 13. Oktober, 2019 Krone skrev, 1 time siden: Nu kan fortrydelse pille købes i håndkøb og tilskud er der næppe. Hvor fremgår at prisen er højere for en udlænding ??? Link web apteket De piller jeg kender er på recept, så derfor forskellig pris for den med dansk sundhedskort og dem uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg