Hop til indhold
DeVito

Jessica❤️ Massage fra Brazil. Rødovre

Recommended Posts

 
Jessica <3<3<3er mindst lige så køn og lækker i virkeligheden som på billederne. 
Hun har en super lækker krop og dejlige store faste bryster. Det var en dejlige oplevelse og tilbringe 1 time med hende, hvert øjeblikk har man nydt fuld ud.
hun gøre sig virkelig umage.
Hygiejne er toppen all over..
Hun er ret stille men glad, taler engelsk og det er nemt at komunikere..
Jeg vil stærk anbefale hende og forsikre a det hun skrive og har sendt ud passer 100.
 

Pigen: 10 tal

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DeVito skrev, for 3 timer siden:
 
Jessica <3<3<3er mindst lige så køn og lækker i virkeligheden som på billederne. 
Hun har en super lækker krop og dejlige store faste bryster. Det var en dejlige oplevelse og tilbringe 1 time med hende, hvert øjeblikk har man nydt fuld ud.
hun gøre sig virkelig umage.
Hygiejne er toppen all over..
Hun er ret stille men glad, taler engelsk og det er nemt at komunikere..
Jeg vil stærk anbefale hende og forsikre a det hun skrive og har sendt ud passer 100.
 

Pigen: 10 tal

Hvad foregik der i den time? Det skriver du intet om.

Hun tager 1500 for et time "hot", men skriver at hun ikke giver sex. Så hvad indebærer en time "hot"?

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 41 minutter siden:

Hvad foregik der i den time? Det skriver du intet om.

Hun tager 1500 for et time "hot", men skriver at hun ikke giver sex. Så hvad indebærer en time "hot"?

Mvh

:shock:

Jeg har for tre år siden været i dét, jeg mener er samme hus i Rødovre. Det var hos en anden braziliansk pige, men konceptet var det samme. Jeg valgte en times "hot", og den indebar fuld musik på hele orglet. At oplevelsen, som jeg beskrev i en anmeldelse, var en skuffelse, er så en helt anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

De GP'er som benytter sig af det knirkende hus 5 min fra Rødovre Station bruger altid den samme annoncetekst - og mærkeligt nok har der altid stået "obs ingen sex tilbydes" selvom 'Hot massage' altid ender med sex.  Jeg har dog en enkelt gang set en annonce hvor der ikke var Hot massage på listen så der tror jeg faktisk den var god nok.

Derudover virker det til - de gange jeg har været der - at pigernes billeder altid er retvisende og det er dem du møder. 
Servicen, synes jeg selv, også er udemærket men at det er meget sjældent GFE man får. Hvilket også er helt okay da de overhovedet ikke reklamere med det. 

Jeg besøgte faktisk selv Jessica i 45 min for 1250, og det var et fint besøg. Massage, b2b og så lidt blandet efterfølgende. Kys var også okay, dog ikke dybe kys. Alt var sikkert men jeg har førhen oplevet at det er muligt at købe ekstra, e.g. superfransk, hvis man spørger efter det.

Redigeret af GamerGutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hot" betyder blot, at pigen ikke lover mere, end hun har lyst til sammen med dig ;-)

Altså hvis hun ikke kan eller vil knalde, så er det jo alligevel hot ;-) - men som regel fejler lyst ikke det store.

Det har været oppe og vende hver eneste gang, der har været en anmeldelse fra det hus, så det undrer mig, at der stadig er nogle derude som ikke ved det.

- og det var ikke for at tale ned til nogen eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når hun skriver "HOT" menner hun det også.. Selvf. med forbeholdt, men HOT ingen grænser har.. Det er individuelt.. 

Enig med Thomsen..

stadigvæk, jeg vil stærk anbefale Jessica❤️.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo...jeg lagde vejen forbi.

Jessica er smuk, rigtig smuk...hun kunne være Salmas søster ;-)

Jeg havde en time med hende, en hot time. Det var ganske fint, men ikke mere end det. Jessica ved hun er lækker, og hun er også sød.

Men...der er jo altid er "men"....

Når hun får en sms, eller når telefonen ringer - hun lader den ligge og brumme - så kigger hun på den. Det gjorde jeg opmærksom på, og så stoppede hun, men jeg skulle sige det.

Det er et minus...når der er gæster, skal de have opmærksomheden.

Ingen superfransk.

Da der var gået 40 min, sagde hun "Are you cumming soon baby?"....øehhhh nej, jeg har mere tid.....endnu et minus.

Jeg fik min time, jeg fik en dejlig massage før og efter, jeg beklager mig ikke, men jeg gider ikke skyndes på, når jeg har en time - netop derfor har jeg en time.

Jeg gider heller ikke konkurrere med en mobiltelefon på opmærksomheden, og jeg sætter pris på superfransk - som hun i sms havde sagt, at hun tilbød :-( 

Hun var bedre sidst jeg besøgte hende. Det bliver ikke en gentagelse fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 2 timer siden:

.... Men...der er jo altid er "men"....

Når hun får en sms, eller når telefonen ringer - hun lader den ligge og brumme - så kigger hun på den. Det gjorde jeg opmærksom på, og så stoppede hun, men jeg skulle sige det.

Det er et minus...når der er gæster, skal de have opmærksomheden.

Sådan husker jeg også mit besøg i huset. Jeg er helt enig i, at det er en uvane, og opmærksomheden skal ikke deles imellem en betalende gæst og en telefon. Det er jo ret beset at stjæle fra gæsten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enlig skulle telefon bare væk i mens... Det er ikke rar følgelse at blive forstyrret. Men lige her har jeg ikke oplevet at telefon tog opmærksomhed, tværtimod... Kun i starten da hun skal spille noget musik under massage... Da musikken var ikke det bedste valg fik jeg lov selv at spile musik på min egen phone... Jeg fik også lidt ekstra tid med hende... og en bad oven i.. Sådan en servis her jeg aldrig oplevet før.. Men som jeg kan se oplevelser med hende er blandende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, 1 time siden:

Salmas søster! Det er en flot anbefaling, @Thomsen - jeg skal vist forbi, så :-)

Nej du, jeg skrev, at hun kunne være søster ;-) Hun ER smuk...men der er tilpas mange minusser til, at jeg selv kommer retur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaja, jeg er med på at du ikke mente det bogstaveligt, @Thomsen :-), men alene sammenligningen lyder fantastisk. Jeg har bare en stærk forkærlighed for ben og balder, som de her latinapiger kan have - og Jessica ser også ud til at have de former og muskler der skal til. 

Og jeg er med på at træerne ikke vokser ind i himlen og at der er minusser. Nu skrev du at du kommer retur - men som jeg læser din anmeldelse, så kommer du IKKE retur?

Under alle omstændigheder vil jeg forsøge at se hende nærmere an...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 5 timer siden:

Jaja, jeg er med på at du ikke mente det bogstaveligt, @Thomsen :-), men alene sammenligningen lyder fantastisk. Jeg har bare en stærk forkærlighed for ben og balder, som de her latinapiger kan have - og Jessica ser også ud til at have de former og muskler der skal til. 

Og jeg er med på at træerne ikke vokser ind i himlen og at der er minusser. Nu skrev du at du kommer retur - men som jeg læser din anmeldelse, så kommer du IKKE retur?

Under alle omstændigheder vil jeg forsøge at se hende nærmere an...

Jeg skrev, at der er tilpas mange minusser til, at jeg selv kommer retur...det betyder, at jeg finder en anden næste gang ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...