Hop til indhold
zx10

Lotte.....Hvem kender hende??

Recommended Posts

Hvis du nu selv svarer folk ordentligt er der langt større chance for at der er nogen der gider svare dig. Dit svar i nedenstående link er bare ikke i orden. Det er helt ok du har din mening om de forskellige piger, men kan du ikke bidrage med noget positivt eller konstruktivt bør du nok bare afstå fra at kommentere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Smag og behag er jo forskellige. 

Jeg kan godt lide Lotte vi har en fin Kimi sammen dejlige kys og kram og også lidt mere håndfaste kram.

Jeg kan godt lide når hun tager styringen. Jeg kommer gerne igen når der er sparet op i pungen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎13‎-‎10‎-‎2019 at 20:54:

Hvis du nu selv svarer folk ordentligt er der langt større chance for at der er nogen der gider svare dig. Dit svar i nedenstående link er bare ikke i orden. Det er helt ok du har din mening om de forskellige piger, men kan du ikke bidrage med noget positivt eller konstruktivt bør du nok bare afstå fra at kommentere.

 

Hov...........der var så en, der ville svare.

Kommenterer det der passer mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 3 timer siden:

Hov...........der var så en, der ville svare.

Kommenterer det der passer mig

Wauw.  Som du dog kan. Håber virkelig ikke at der er nogen andre der gider bruge tid på dig med den attitude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LotteLust skrev, for 5 timer siden:

tak for de søde ord @M1974. Der er gode energier i luften når vi ses ;)

 

Helt enig. Det giver varmen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...