Hop til indhold

Recommended Posts

 

 Emily er mindst lige så køn og lækker i virkeligheden som hendes billeder antyder her . Hun har en lækker ung pige krop med de dejligste små faste bryster og vil mene hun er perfekt. Så kan man lide hvad man ser bør man ikke holde sig tilbage pga priserne. Sikker på hun er forholdsvis ny i det fag da hun virker uspoleret og synes jeg mangler lidt initiativ. Til gengæld var der ingen problemer med hvordan der skulle afsluttes og det gjorde hun perfekt.

 Troede ikke jeg skulle finde en gp som kan måle sig med Bambi men det kunne Emily. Kan klart blive en stjerne hvis hun vil dette. 

Pigen køn og lækker 10 , gfe 9, superfransk 9,5, cof/cif 10 Gentagelses fare 100 %

Bemærk jeg bestilte kun 30 min superfransk med kys og cof afslutning. Ingen sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Scanian skrev, for 17 minutter siden:

How do I contact her from outside of Denmark? I suppose there is a country code etc. 

Thanks. 

Ja ;) +45    Mange piger foretrækker telefonopkald, fremfor sms - nogle teleselskaber har voldsomt høje takster for udlandssms. 

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 50 minutter siden:

hun virker uspoleret og synes jeg mangler lidt initiativ.

 Troede ikke jeg skulle finde en gp som kan måle sig med Bambi

Tak, men sorry to say: Svært at gennemskue, hvad du mener...

"Uspoleret"?

Og er det hende eller dig, der mangler initiativ? 

Hvem er "Bambi"? 

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

cumonface skrev, 1 time siden:

 

 Troede ikke jeg skulle finde en gp som kan måle sig med Bambi men det kunne Emily. Kan klart blive en stjerne hvis hun vil dette. 

 

Waaauuu findes det? Én som kan måle sig med Bambi...

Tak for deleren - og guldfundet :P

Dinosdk69 skrev, for 11 minutter siden:

 

Hvem er "Bambi"? 

Den skønneste GP du kan møde....der er ingen over hende -  har vist nok kun været i Dk 3-4 gange. Hun var én af de første af de Polske-piger på Bryggen.
Håber hun snart finder vej til Dk igen... snart længe siden

Dressmann

Redigeret af Dressmann
manglede lidt tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 4 minutter siden:

... var én af de første af de Polske-piger på Bryggen.

Ok, honestly, så ved jeg godt hvem hun er, men tænker bare jeg er medlem af en meget lille skare, så der var måske bedre måder at sige: "hun er go" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 30 minutter siden:

Tak, men sorry to say: Svært at gennemskue, hvad du mener...

"Uspoleret"?

Og er det hende eller dig, der mangler initiativ? 

Hvem er "Bambi"? 

 Uspoleret betyder i denne sammenhæng at pige ikke er blevet ramt endnu at hvad man kan opleve som gp der vil ændre ens personlighed. 

Det var hende som manglede lidt initiativ. 

Bambi kender du jo, kan jeg forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest shure

Spændende. Er billede 3 retsvisende? (Hvor hun ligge på maven) Fænomenal bagdel..

Redigeret af shure

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @cumonface for endnu en anmeldelse af en ny ung flot pige :P

Jeg har med stor interesse læst dine anmeldelser i mange år og fundet ud af, at vi kan lide de samme piger, selv om jeg ikke er til COF.

Desværre er min økonomisk formåen ikke lige så stor som din, så jeg tror ikke jeg får besøgt Emily selvom jeg er meget fristet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 8 timer siden:

1800 kr. for 30 min. inkl. SF og kys er alligevel også en sjat.Noget af det dyreste på markedet  

@cumonface Er hun virkelig det værd?

 Altid svært at svare på en sådan spørgsmål for andre. Jeg er ikke en rig mand men altid brugt mine penge ud fra hvad jeg kan lide og vil have men stadig med en smule fornuft.

 Jeg betaler gerne ekstra for den service " cof/cif " og når jeg for den som med Emily en pige som er så lækker og ser så godt ud som tilmed yder den nævnte service til perfektion så er penge ikke værd at tale om. Så kan man lide hvad man ser bør man ikke holde sig tilbage pga priserne.

She is located near Fields.

 

shure skrev, for 9 timer siden:

Spændende. Er billede 3 retsvisende? (Hvor hun ligge på maven) Fænomenal bagdel..

 Oh yes. Ingen tvivl om det. Hun er i min bog perfekt.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 10 timer siden:

1800 kr. for 30 min. inkl. SF og kys

Og cof ... Det står jo i menuen. Hvis det kun skulle være SF og kys, så ville prisen være 1500 (men "kun" 2000 for en time). Det er standarden i det kartel, som menuen tyder på der er tale om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Og cof ... Det står jo i menuen. Hvis det kun skulle være SF og kys, så ville prisen være 1500 (men "kun" 2000 for en time)

Er det mig, der læser annoncen forkert?

De 1500 er da for blow med kondom. SF koster ekstra (300 kr).  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 23 timer siden:

 

Er det mig, der læser annoncen forkert?

De 1500 er da for blow med kondom. SF koster ekstra (300 kr).  

 

Undskyld, nej det er mig. @cumonface må have fået den pris, fordi han fravalgte penetration.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt den søde Emily tidligere på ugen, og har haft samme gode oplevelse. Hun kunne sagtens gå for at være naboens lækre datter. Hun har haft til knas/problemer med hendes telefonudbyder, så jeg måtte gå med uforrettet sag ved den aftale tid, men hun vendte dog tilbage nogle timer senere og beklagede situationen, og vi fik aftalt en ny tid dagen efter. Hun tog imod i døren iklædt en kjole med aaaaaalt for mange knapper :biggrin:, men ligner ellers hendes billeder på en prik. Hun har en virkelig god bagdel, som hverken er for stor eller for lille, samtidig med den er dejlig fast. Jeg havde dog kun bestilt 30 min., som var overstået aaaaalt for hurtigt. Jeg kunne snildt have brugt 1 time i hendes selskab, men det må vist blive en anden gang, hvis hun (forhåbentligvis) besøger København igen.

 

Scanian skrev, for 2 timer siden:

Where is she located in Copenhagen? 

She is located in Ørestad close to Fields and Bella Center.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enigma skrev, for 8 timer siden:

Hun tog imod i døren iklædt en kjole med aaaaaalt for mange knapper :biggrin:

Hahah JA! Hendes kjole havde alt for mange knapper. Og der var også en snor med svær knude! :D

Men.. når den lækre lille sag først stod nøgen foran mig, tænkte jeg næsten, "er den virkelig til mig??" :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...