Hop til indhold
autobahn

Alexia Aalborg, gør det godt - nu med egne billeder

Recommended Posts

Som svar til tidligere anmeldelse ville jeg aflægge Alexia Aalborg et besøg, men logistikken hang ikke sammen. Det gjorde den så i dag, og da hun i mellemtiden har lagt egne billeder op synes jeg hun skal have ny anmeldelse for det.

Aftale i hus med SMS nogle timer forinden, og bekræftede 10 min før. Fumlede lidt rundt mellem dørene på adressen, hvilket hun kunne se fra vinduet, så hun kom ned og hentede mig, ret sødt. Kunne så også lige studere hendes røv mere indgående mens vi gik op ad trapperne, hende først (man er vel en gentleman). Faktisk stod det præcise dørnummer i hendes SMS!. Hun er, som nævnt i tidligere anmeldelser yderst venlig og imødekommende, hendes engelsk helt OK til at man kommunikerer uden misforståelser, og lidt almindelig snak før og efter blev det også til. Men det er action som er i fokus med Alexa.

Masser af dyb, lækker kyssen, til start med mine fingre inden for trusserne som hun besvarede med at blive mere og mere fugtig og støde imod. Lang tid med 69, efterhånden lidt rimming til hende også, hvad hun besvarede med en snert af det samme, mens både nosser, skaft og hoved blev holdt til ilden med dejligt wet BJ.

På et tidspunkt bad hun om lige at besvare et mobilkald, dette var jeg forberedt på kunne ske, og helt fint med mig. Men jeg fortsatte bare, og gav hende en ordentlig slikketur i begge huller mens samtalen var i gang, og hun responderede ved at støde imod, LOL. Kunne ikke høre hvad de talte om, men håber ikke det var FaceTime. LOL.

På med kondom og knep i flere stillinger, men kunne mærke det kom tæt på, så med mig stående ved sengekanten og hende på langs på sengen gav hun mig kombineret HJ/BJ med pikken nogle cm fra munden som var åben og parat, indtil jeg begyndte at komme og instruerede i at fortsætte til sidste dråbe. Swallow er ikke en del af cocktail, så hun havde serviet klar. Fint med mig. 

Det var 30 minutter, komplet cocktail (men havde ingen planer om at vi skulle igennem det hele, og Alexia er rimelig god til at læse hvad der rykker). 

PS: Hendes hår er, som man kan se på billederne langt og jet black. Det er også perfekt til et god greb gennem variationerne. 

Alexia er i Aalborg 4 dage endnu. Herefter tager hun til Roskilde. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 50 minutter siden:

Ja. Men der er da allerede to links til hende i min anmeldelse :-) 

 

Undskyld. Det havde jeg lige overset. Hvad måtte du lige gi' for det?

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Steppeulven skrev, for 1 time siden:

Undskyld. Det havde jeg lige overset. Hvad måtte du lige gi' for det?

Tvivler på Autobahn ska betale noget for link :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Links helt u/b - derfor jeg flottede mig med to :-)  

30 min. cocktail (incl. sf osv.) som hun skriver i annoncen (800). Dog lille tillæg for CIM, hvilket var afklaret i SMS. Men mener hele listen er med hvis man vælger 1 time (fra tidligere anmeldelse).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...