Hop til indhold
Guest Katfisk

Savanna

Recommended Posts

Guest Katfisk

Jeg har planer om at give den gas de næste par uger. 

De fleste besøg bliver hos piger jeg kender (Frida, Andrea, Sif, Alessia, Melissa.... Mon-Cherie, Citygirls og Romantica) , men der bliver også liiige et lille pift ukendt land (Maggie, Molly og Savanna) . 

Har haft kig på Savanna et par gange. 

Er der nogen der har besøgt hende? Har været sådan lidt af og på de sidste måneder. 

Passer alder? Er hun køn? Lader hun til at holde af jobbet? 

Har et par gange besøgt Naomi, som jeg egentlig synes er lækker og hot.... men hun er så ikke lige på så tit. 

Redigeret af Katfisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
niels6663 skrev, 1 time siden:

både Andrea, Alessia, Frida og Sif på min to do liste.

..... det lyder som en god plan! Der skal nok vente dig gode stunder, hyggefnis, ægte ungpigebryster, røde kinder og tarzanbrøl. 

Det ville være fedt at høre en anmeldelse eller 4

Redigeret af Katfisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Sifpigen skrev, for 6 minutter siden:

I er begge velkommen, sammen eller hver for sig ;) hæhæ 

Du har allerede fået mig til at føle mig velkommen.....så mon ikke vi ses igen inden alt for længe. 

Men tråden handler jo om Savanna..... og du ser ud til at have en vagt med hende på fredag. Måske du kunne tjekke hende ud for mig. Skal bare vide om hun er sød, glad og lækker.....eller måske du ikke vil dele dine mænd? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Zukla skrev, for 16 minutter siden:

Savanna er sød, glad, lækker, lader til at holde af jobbet og hendes alder passer meget godt.

Tusind tak for tippet. 

Jeg må forbi og nyde livet engang inden længe - vil glæde mig til at lirke hende ud af de der hvide trisser :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...