Hop til indhold
Gæst

Gina Faith - GFE i særklasse

Recommended Posts

Gæst

Hej,

Så er det vist på tide at jeg kommer med mit første selvstændige bidrag under anmeldelser, og som enkelte nok allerede har regnet ud, så vil det dreje sig om Gina Faith, som det også fremgår af emnet ;) .

Det er lidt svært at beskrive hvad der går gennem hovedet på en, når man træder ind i det nye Gina's Boudoir (tidligere kaldet Kontoret) i Rødovre, helt nyindrettet efter hendes smag og ønsker.

Meget smagfuldt og når man først er kommet indenfor har man ikke lyst til at forlade stedet; det kan både skyldes indretning og omgivelser, men jeg tror nu nok at det især er selskabet, der frembringer denne følelse af, at her vil man bare gerne blive rigtig længe. :P

Jeg kender primært Gina for to af de ydelser, som man kan nyde godt af i hendes selskab og som står som hendes foretrukne ydelser på hendes hjemmeside, GFE og oliepirring; og uanset valget har jeg nærmest altid kunnet flyve hjem bagefter selvom jeg har været udmattet.

Hvad det går ud på, det ved mange af jer nok allerede, så derfor vil jeg ikke gå i deltaljer, og de mere intime detaljer vil forblive intime.

Men for dem der endnu ikke er klar over hvad der sker, kan jeg henvise til hendes hjemmeside http://www.gina-faith.dk/index.html hvor der er en god og detaljeret beskrivelse af hendes ydelser, men men men virkeligheden er langt bedre end beskrivelserne. :D

Som mange her på EG allerede er klar over, er hun meget innovativ, mange gode ideer for fremtiden for Gina's Boudoir i Rødovre og er absolut en kvinde med holdninger (se bl.a. interviewet i Politiken for en måneds tid siden eller så), og er en meget skarp debatør på tomandshånd :D , der skal man godt nok stå tidligt op. 8-) Men hold kæft hvor er det dejligt at møde hende - HVER GANG.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for indlæg. Har snart set uanede mængder af roser til Gina, og har været halvt ude ad døren mindst lige så mange gange. Desværre er kunstige bryster som regel - med meget få undtagelser - et temmelig sikkert turn off for mig, så jeg er aldrig kommet afsted.

Er der nogen der kan give et kvalificeret bud på hvor tydeligt det ses og mærkes at Gina's har fået en "lille" hånd med på vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget lidt!

Kan det ses og mærkes, jo da....

Meeeeen fokuserer du på det under dit besøg hos Gina, så er der noget galt ;-)

Ellers start med 30 min olie pirring, så får du mødt hende og prøvet en af hendes specialiteter. Og du går ikke derfra skuffet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ginas brystre er cilikon men det er nogen år så de er dejlig blød allivel. og som plasker siger blir man fokus på megen andet når gina er i samme rummet. :D

tak for anmelse smo. jeg er osse igang og skrive en men det tager lidt tid for mig. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tom,

jeg er osse igang og skrive en men det tager lidt tid for mig. :oops:
Den vil jeg glæde mig meget til at læse. Og jeg er helt sikker på, at vi er enige om at et besøg hos Gina er noget særligt; ;) det skal opleves, ikke beskrives. :D For virkeligheden er den bedste oplevelse.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sjældent at man går fra en øst-europæisk pige med smilet på ansigtet, og en følelse af at være på toppen. Det kun noget jeg har oplevet 2 gange ud af mange piger.

Kunne være man snart skulle besøge Gina Faith, da det ser ud som om at hun er noget helt for sig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjældent at man går fra en øst-europæisk pige med smilet på ansigtet, og en følelse af at være på toppen. Det kun noget jeg har oplevet 2 gange ud af mange piger.

Kunne være man snart skulle besøge Gina Faith, da det ser ud som om at hun er noget helt for sig selv?

Af ren nysgerrighed: Hvis det er din oplevelse med øst pigerne, hvorfor går du så ikke til de danske? Så kommer der også lidt penge i statskassen :idea:

Længe efter glæden over en lav pris er glemt, huskes ærgelsen over den dårlige kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre er kunstige bryster som regel - med meget få undtagelser - et temmelig sikkert turn off for mig, så jeg er aldrig kommet afsted

Et lidt sent svar desværre, men som Plaskeren skriver, at hvis du overhovedet tænker på det som et problem, jamen så har du forspildt muligheden for en rigtig god og speciel oplevelse, silicone eller ej, det betyder intet. ;)

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...