Hop til indhold
lpoh

Hvad er der galt her?

Recommended Posts

Sad og så lidt på annoncerne i annoncelight...
Faldt over hende her der i sidste uge var noget med "country girl" og nu er noget andet med andre billeder.
Hun har før annonceret under forskellige navne..

Er der ikke noget galt når en pige skifter navn, eller annonce på den måde?
Andre, fx Jasmina, Nemtøs og andre lever jo af at folk kender navnet og ved de får noget godt når de møder op...

Hvad mener i?
Nogen der har været der og kan sige god for hun er ok?

https://annoncelight.dk/showad/284542

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Efterhånden betragter jeg alle fotos i annoncerne som falske - indtil det modsatte er bevist. Desværre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 13 minutter siden:

Sad og så lidt på annoncerne i annoncelight...
Faldt over hende her der i sidste uge var noget med "country girl" og nu er noget andet med andre billeder.
Hun har før annonceret under forskellige navne..

Er der ikke noget galt når en pige skifter navn, eller annonce på den måde?
Andre, fx Jasmina, Nemtøs og andre lever jo af at folk kender navnet og ved de får noget godt når de møder op...

Hvad mener i?
Nogen der har været der og kan sige god for hun er ok?

https://annoncelight.dk/showad/284542

Nogle vælger måske at "starte på en frisk" med ny annonce/navn hvis de enten har fået dårlig omtale eller hvis forretningen ikke går som ventet....

Du har ret i at det bør jo være en fordel at opbygge sig et navn og så pleje det og sit omdømme ved at levere upåklagelig service. Men det er nok ikke let hvis man er udenlandsk og skifter lokation/land i tide og utide for at presse citronen mest muligt......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt har jeg set hendes billede en del gange.
- Har reageret på det da hun ligner en fra min familie (men det er det altså ikke)

Stort set hver gang hun er her er det under nyt navn..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se hvad der skulle være forkert i at skifte navn. Det er vel pigens valg, i forhold til hendes personlige forhold og "forretningsmodel". Hvis det er dig imod, fint, så kan du vel bare vælge mellem andre piger. 

Modsat navnene (Anne, Simone, Lolita, "Country Girl") har pigen faktisk mest bedre anmeldelser, hvis man ser bort fra de første fra før hun fik fikset sine fortænder.

Billederne er ufiltrerede, opdaterede og ægte, til et niveau hvor man faktisk (i hvert fald tidligere i år) kan blive modtaget af hende i præcis de sokker hun har på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen

Use Image.google.dk to check out if the pics are of the actual person.

Driving a long way and then discover that the woman is not the one on the pictures is just a big waste of precious time and money.

There is nothing wrong with doing a little bit of research. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 15 timer siden:

Sad og så lidt på annoncerne i annoncelight...
Faldt over hende her der i sidste uge var noget med "country girl" og nu er noget andet med andre billeder.
Hun har før annonceret under forskellige navne..

Er der ikke noget galt når en pige skifter navn, eller annonce på den måde?
Andre, fx Jasmina, Nemtøs og andre lever jo af at folk kender navnet og ved de får noget godt når de møder op...

Hvad mener i?
Nogen der har været der og kan sige god for hun er ok?

https://annoncelight.dk/showad/284542

Der kan være mange gode grunde til at en GP vil skifte navn ..... så fint nok ...- 

men hende her er bare NO GO .... har besøgt hende i Aalborg . Hun er totalt overfladisk og uinteresseret, mekanisk og med samme entusiasme som havde hun siddet tirsdag aften med fødderne i vand og ved at fjerne hård hud på hælen mens hun kikkede Barnaby ..... 

sorry drenge ... lad vær med at spilde gode kroner på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 9 timer siden:

Der kan være mange gode grunde til at en GP vil skifte navn ..... så fint nok ...- 

men hende her er bare NO GO .... har besøgt hende i Aalborg . Hun er totalt overfladisk og uinteresseret, mekanisk og med samme entusiasme som havde hun siddet tirsdag aften med fødderne i vand og ved at fjerne hård hud på hælen mens hun kikkede Barnaby ..... 

sorry drenge ... lad vær med at spilde gode kroner på hende 

Se det var lidt det jeg tænkte!

Det lugter lidt af manglende lyst (jajajaja, jeg ved godt de fleste GP'er gør det her fordi de skal tjene penge) eller måske af tvang..

Har som sagt lagt mærke til hende fordi jeg har en makker /familie der er gift med en der har samme træk som hende her.
- Og nej det er ikke hende, de er nemlig i Kina pt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 23 timer siden:

Jeg kan ikke se hvad der skulle være forkert i at skifte navn. Det er vel pigens valg, i forhold til hendes personlige forhold og "forretningsmodel". Hvis det er dig imod, fint, så kan du vel bare vælge mellem andre piger. 

Modsat navnene (Anne, Simone, Lolita, "Country Girl") har pigen faktisk mest bedre anmeldelser, hvis man ser bort fra de første fra før hun fik fikset sine fortænder.

Billederne er ufiltrerede, opdaterede og ægte, til et niveau hvor man faktisk (i hvert fald tidligere i år) kan blive modtaget af hende i præcis de sokker hun har på. 

Anmeldelser?

Dem har jeg ikke set!
links, har du dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 10 timer siden:

Der kan være mange gode grunde til at en GP vil skifte navn ..... så fint nok ...- 

men hende her er bare NO GO .... har besøgt hende i Aalborg . Hun er totalt overfladisk og uinteresseret, mekanisk og med samme entusiasme som havde hun siddet tirsdag aften med fødderne i vand og ved at fjerne hård hud på hælen mens hun kikkede Barnaby ..... 

sorry drenge ... lad vær med at spilde gode kroner på hende 

Jeg skal ikke anbefale nogen her, og er egentlig ikke overrasket over din oplevelse (bruger ofte dine gode råd når jeg bevæger mig i dit spor i det nordlige :-) ). 

Men havde selv en anden oplevelse i foråret, sket ikke GFE, men heller ikke mekanisk, som jeg oplevede det. Imødekommende omkring hvad man kunne få hende i uføre med (fint BJ med CIM, og lidt ved siden af :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er adskillige anmeldelser af hende fra tidligere besøg, du kan søge med nogle af de navne jeg nævner. Der skal ikke så meget detektivarbejde til :-) 

Eks.: 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...