Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er helt pjattet med grundig massage, der overgår til sensuel body 2 body massage (i mere end 2 minutter) og som så ender i et langsomt handjob. 

Mit problem er at det er blevet svært at finde en sød ung thai med store flotte (gerne silikone) bryster som tilbyder dette. 

Langt de fleste vil kun give body 2 body med sex. Det er lige som om at B2B er blevet =sex. 

Det bedste ville være en der virkelig forstod at give et langsomt sensuel orgasme forstærkende handjob.

 

Jeg søger primært i midtjylland, Vejle, Aarhus, Randers og Aalborg. 

 

Er der nogle der har nogle forslag? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
HerningHerre skrev, for 6 timer siden:

Jeg er helt pjattet med grundig massage, der overgår til sensuel body 2 body massage (i mere end 2 minutter) og som så ender i et langsomt handjob. 

Mit problem er at det er blevet svært at finde en sød ung thai med store flotte (gerne silikone) bryster som tilbyder dette. 

Langt de fleste vil kun give body 2 body med sex. Det er lige som om at B2B er blevet =sex. 

Det bedste ville være en der virkelig forstod at give et langsomt sensuel orgasme forstærkende handjob.

 

Jeg søger primært i midtjylland, Vejle, Aarhus, Randers og Aalborg. 

 

Er der nogle der har nogle forslag? 

Jeg tror at du kan få det alle steder, det drejer sig om at fortælle pigen hvad du vil have og betale det hun vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror at du kan få det alle steder, det drejer sig om at fortælle pigen hvad du vil have og betale det hun vil have.

Min erfaring er anderledes,  enten vil de kun sælge fuld pakke eller også er det svært for dem at forstå hvad jeg mener eller forstå hvad body 2 body er selv om det står tilbudt i deres annoncer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerningHerre skrev, for 39 minutter siden:

Min erfaring er anderledes,  enten vil de kun sælge fuld pakke eller også er det svært for dem at forstå hvad jeg mener eller forstå hvad body 2 body er selv om det står tilbudt i deres annoncer 

Så betal for fp - men fortæl hvad du ønsker. Jeg er sikker på pigen med glæde vil imødekomme at "slippe" for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
HerningHerre skrev, for 18 timer siden:

Min erfaring er anderledes,  enten vil de kun sælge fuld pakke eller også er det svært for dem at forstå hvad jeg mener eller forstå hvad body 2 body er selv om det står tilbudt i deres annoncer 

Du skriver at de har svært ved at forstå,hvad du mener.

ordet forstå handler om penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerningHerre skrev, den 12/10/2019 at 09:28:

Jeg er helt pjattet med grundig massage, der overgår til sensuel body 2 body massage (i mere end 2 minutter) og som så ender i et langsomt handjob.

Langt de fleste vil kun give body 2 body med sex. Det er lige som om at B2B er blevet =sex. 

Er der nogle der har nogle forslag? 

Måske hende her? Jeg synes det lige lyder som det du søger?

Thai massage Aalborg

Jeg har endnu ikke selv besøgt hende, men har overvejet det kraftigt.

Nogen der kan anmelde hende?

Redigeret link da jeg fik sat det forkerte link ind første gang

Redigeret af UnderSolen
Fik forkert link i mit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...