Hop til indhold
Aarhusbanditten

“DUO” med Elena og Anna Aarhus (Viby), guddommelig oplevelse

Recommended Posts

Jeg havde lovet mig selv engang, at kom Elena og Kristina til til Engtoften samtidigt, så ville jeg opleve dem...; og lad mig sige med det samme, Anna var fuldgyldig stand-in....., dem som ikke vil læse rosende ord, skal forlade strengen nu.....:-)

Min bedste oplevelse til dato er netop slut..; min hidtidige førsteplads er gammel, og var en oplevelse med Louise “The Body” ude hos MBC, men den 11 år gamle førsteplads, blev slået i aften:-)

Det var svært at få en tid, Jeg måtte vente helt til 2130, for at få en tid, hvor de begge var ledige, men det var ventetiden værd.

Elena: https://annoncelight.dk/showad/220992

Anna: https://annoncelight.dk/showad/259216

Begge piger kommer ind og ser fantastiske ud, begge i høje hæle, starter med et kys på munden til Anna, hvorefter Elena giver et stort tungekys mens hun smyger sig ind til mig...., Anna udbryder straks, Hey, Why didn’t I get that, og så var vi ligesom igang. Står og kysser med dem begge, der krammes og røres, Anna får løsnet mine bukser, mens Elena affører sig sit tøj..., det er så frækt, så fed en stemning og begge piger viser så vild begær med øjenkontakt, kys, berøringer og jeg er på vej i himlen.

Sidste gang jeg havde 2 piger, lod jeg dem styre, men denne gang ville jeg det anderledes. Begge piger bliver sat på sengen, og de skiftedes til at give fransk, og den anden slikker bollerne, så dejligt et syn....., begge piger rejses op, og de bukker sig begge ind over sengen og udsigten over de 2 fantastiske røve, gør, at fuglene synger...., de slikkes begge, kysses, æltes og krammes..........., pigerne bliver langt ned på ryggen, spreder benene og jeg sidder lige 5-10 sekunder og bare nyder denne udsigt, begge piger kigger dybt og intens på mig, og de 2 slanke kroppe ligger og nydes til fulde........, jeg ligger mig på maven mellem dem med en i hver arm, skiftedes til at kysse med dem begge, kærlige frække tungekys, alt imens hænderne vandrer og bryster slikkes ind i mellem ........., lader mig falde lidt tilbage og slikker begge piger på skift.........., 

Jeg trækker den længe denne gang, lægger mig op på ryggen og lader pigerne slikke mig, mens jeg skiftevis får sænket en fisse ned over mit ansigt, alt nydes til fulde.......

Kan mærke jeg er tæt på at komme mens Elena slikker mig, må bede hende tage den med ro, og der smiles af begge piger, mens de slikker skaftet, kys på brystet, og ja ved snart ikke hvor jeg skal starte og slutte........, dog ender det med, at jeg først tager Anna i missionæren og efterfølgende bagfra, så skiftes der gummi, og det er Elenas tur....., har skrevet det før i tidligere anmeldelse, men hendes talje og fisse, udsigten til hendes smukke ansigt mens man trænger op i hende, er helt guddommeligt....., hun får også turen bagfra, hvor taljen og røven nydes, mens der kysses lystigt med Anna:-)

Alt har en ende, og jeg slutter med Elena siddende ovenpå mig, hun red mig godt med kys og tæt øjenkontakt, Anna er indenfor rækkevidde, og jeg trækker hendes bagdel over, så jeg kan slikke hende, mens Elena ridder mig til en skøn orgasme........

Hold nu op en oplevelse, beklager mit manglende flow i beskrivelsen, men jeg svæver endnu, og har kun sangen med Belinda Carlisle “Heaven is a place on Earth”, og jeg kan sige jer, at jeg har været der i dag:-), klar på giftemål med begge piger, hvilket vi faktisk jokede med, og Anna endda med konstruktivt forslag, at så skulle vi til Lad Vegas for at blive gift så sent...:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for endnu en lækker anmeldelse af pigerne fra Viby - og en dejlig godt beskrevet oplevelse. Man bliver sgu lidt misundelig (lidt meget ) for f.... hvor må det have været lækkert ...... 

Jeg har oplevet dem begge - dog ikke sammen ..... og er totalt vildt med stedet. 

Der er bare kvalitet og seriøst skønne piger  der ....  (vil vildt gerne besøge Kristina når/hvis hun dukker op) 

Jeg må tilstå .... Elena er jeg totalt skudt i .... hun har bare noget  

Og så må jeg sprede lidt grus også ...... Jeg er ikk til silikone bryster .... og hvor er det synd at Anna har hoppet på den  - men Elenas .... suk - må vist til Viby nu :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også give dig ret her, jeg har dog kun prøvet Anna men dog to gange. Første gang var okay, jeg var ret nervøs og vi endte også med at have en god stund, men anden gang da jeg mødte hende var der virkelig en rigtig god kemi, regner med jeg nok bliver nødt til at besøge hende igen til december selvom det er godt 2 timers kørsel for at mødes med denne dejlige pige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt I deler mit syn på disse skønheder...., og kan kun opfordre til at prøve dem sammen, det er helt fantastisk......vigtigt her er at tage sig god tid, nyde nuet i tilstedeværelsen af skønhederne, men hold nu op en oplevelse, svæver endnu:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 5 timer siden:

Dejligt I deler mit syn på disse skønheder...., og kan kun opfordre til at prøve dem sammen, det er helt fantastisk......vigtigt her er at tage sig god tid, nyde nuet i tilstedeværelsen af skønhederne, men hold nu op en oplevelse, svæver endnu:-)

Jeg må skuffe dig med jeg har sagt til Anna at jeg bliver nødt til at tage hende med mig hjem :x;)

hvad måtte du give alt i alt for denne omgang så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad lige og læste Aarhusbandittens beskrivelse i weekenden, og den gik lige i banditten hos mig, så at sige.

Jeg har tidligere haft en Duo med Victoria og Kristina på samme adresse og selv om jeg hverken har mødt Elena eller Anna tidligere, så var kombinationen af den høje kvalitet, som p.t. opleves på stedet, kombineret med flere positive anmeldelser af Elena og Anna nok til at jeg godt turde booke dem til en duo.

De havde begge tid her til formiddag, hvilke passede fint ind i mine planer.

Jeg ankom til stedet og blev lukket ind af "mutter" i løbet af meget kort tid. Det er også oplevelsen fra tidligere, så man står ikke og flagrer udenfor i længere tid, for dem der er bekymret om dette.

Jeg blev straks vist op til legerummet på 1. sal og kort tid efter kom pigerne ind. Vi aftalte ydelserne (superfransk, tungekys og anal til Elena) og jeg afregnede og tog et hurtigt bad.

Da jeg vendte tilbage til værelset var begge piger klar. De kom hen og smøg sig op af min krop og min tunge fik lov til at gå på opdagelse med hhv. den ene og anden samtidig med at min pik blev taget i kærlig behandling. At jeg så i øvrigt samtidig kunne stå med en dejlig balle i hver hånd (en fra hver pige) gjorde at der hurtigt kom liv i banditten.

Der er jo tale om 2 slanke piger og selv om Elena er tanden tyndere end Anna så er hun ikke for tynd - hun er simpelthen bare petit og man kan hurtigt få den opfattelse at hun kunne gå i stykker når man først er i gang på lagnerne, men det er slet ikke tilfældet :-)

Anna har fået hjælp til hendes bryster men jeg synes de er lavet meget pænt og er ikke ude af proportion. Ja de er hårdere end naturlige bryster, men hun så absolut ikke ud til at have noget imod at blive berørt der og ej heller Elena, så ingen klager fra min side der.

Efter at have stået lidt med de 2 piger, lagde vi os ned på sengen og så gik den ellers på omgang hvor jeg havde en pige i gang med et blowjob mens den anden sad på mit ansigt hvorefter der blev skiftet position et par gange. Det var en dejlig omgang og begge piger var meget velsmagende og gav også et dejligt blowjob.

Dernæst kom kondomet på hvorefter Elena mente at vi skulle tage hul på de anale lege. Når man kigger på hende kan man godt blive bange for om hun kan holde til det, hendes slanke krop taget i betragtning, men det skulle vise sig ikke at være et problem. Bare man tager det lidt roligt i starten så hun får tid til at vænne sig til det, så går det fint (og stramt :-) )

Efter at have leget på den måde i 5 minutters tid, skiftede vi kondom, og pige, og så gik tiden til Anna i både missionær og doggy.

Så var det tur til et kondom skifte igen hvorefter Elena kom på banen igen. Først i missionær og dernæst doggy, hvorefter hun red mig et stykke tid. Til sidst spurgte Anna om det var tide til at skifte pige igen, men Elena mente at hun lige skulle ride lidt mere inden jeg måtte få lov til at skifte til Anna :-)

Igen et kondom skifte og så var det Annas tur til at ride mig, hvorefter vi gik over til at ligge i ske mens jeg oksede løs bagfra.

Afslutningen blev et dejligt håndjob hvorefter jeg blev tørret af og nusset lidt og fik et bad og så kyssede jeg pigerne farvel og drog derfra som en mand der i den grad havde fået lettet trykket :-)

Begge piger er utroligt stramme og især Anna kunne et eller andet med underlivet som gjorde at det bare klemte dejligt stramt om pikken. Og det var uanset om det var i missionær, doggy eller hende ridende ovenpå en.

Og pigerne var også meget gode til at byde sig til med kys, et bryst eller 2 at lege med eller en røv at klemme på, mens man var i gang med veninden, så der var hele tiden 2 piger i spil på den ene eller anden måde. Det kan til tider være overvældende men for mig virker det fint bare at "flyde" med det og ikke fokusere for meget på om den ene nu får mere opmærksomhed end den anden - men det er der sikkert mange forskellige meninger om :-)

Så jeg kan kun støtte op om de positive ting der er skrevet herinde om begge piger. Anmeldelsen her er i øvrigt skrevet i fuld forståelse med pigerne - jeg spurgte dem inden de gik om de gerne ville have det og de sagde at det ville de lade være helt op til mig for hvis jeg skal omformulere det som Anna sagde, så er det jo en subjektiv anmeldelse hvor man ofte kun ser det fra anmelderens side og hvis denne har haft en dårlig oplevelse var det jo altid GPen som havde fejlet og aldrig anmelderen selv der var problemet. Så derfor kunne anmeldelser jo være både gode og dårlige for forretningen, uden at det nødvendigvis altid sagde noget reelt om GPen.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rigtig gode anmeldelser !!!

Vidste slet ikke Elena var tilbage allerede - da jeg var sammen med hende sidst, lød hun som om hun måske ikke ville komme tilbage overhovedet !

 

Hvornår vendte hun tilbage ?   Og ved nogen hvornår hun så rejser igen ? (langt eller kort visit?)

På forhånd tak - og god efterårsferie til alle !

 

Mvh.

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 1 minut siden:

I fredags skulle hun være her 9 dage endnu, hvilket må betyde ugen ud:-)

Det var også det de sagde til mig i dag - altså at de er her ugen ud :--)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Hej,

Spændende anmeldelser og lyder til at de er en oplevelse værd!

Hvor høje er Anna og Elena sådan cirka? Tror ikke helt deres annoncelight profil er tilpasset dem :) Synes alle pigerne der er i Viby er 167 og vejer 55 kg :)

Mvh.

Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at sige, men mit bus er at Elena er lige under 160, og 49-50 kg, mens Anna skønnes til 165 cm og nok 54-56 kg......., begge er petit og skønne....., de kommer ind på meget høje hæle, som gør dem mega frække:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige beskrivelser. Jeg har også for en del år siden på adressen haft 2 på polske piger samtidig. Det er åbnbart en specialitet på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, den 17/10/2019 at 19:30:

Hej,

Spændende anmeldelser og lyder til at de er en oplevelse værd!

Hvor høje er Anna og Elena sådan cirka? Tror ikke helt deres annoncelight profil er tilpasset dem :) Synes alle pigerne der er i Viby er 167 og vejer 55 kg :)

Mvh.

Martin

Tror nu det passer meget godt. Elena står til 165 og 51 kg.

Besøgte selv Anna i går og højden passer på hende. Er selv "hele" 169 og hun var et par cm. lavere end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

efter de gode anmeldelser har jeg også prøvet at møde Elena og Anna og hvis det ikke var for lillemanden, ville jeg være meget gået glad derfra.

Skrev en sms til den mobil-nr der er på Elena's side og fik hurtigt sat det op.

Ved stedet blev jeg lukket in af damen der herinde vist bliver kaldt "mutter" og smuttede ind i værelset som hun henviste mig hen. Efter lidt ventetid (~5min) kom Elena og Anna ind i smukke kjoler og efter at have aftalt hvad der skulle foregå blev jeg lige sendt til bruseren. Idet lillemanden ikke var i super humør vil jeg ikke lige redegør for detaljerne. Jeg forlod stedet ret præcis efter den time jeg havde betalt for, lidt deprimeret men en interessant erfaring rigere! Dette skyldes dog ikke damerne, de er begge smukt og prøvede deres bedste. Hvis jeg skulle bruge det skema jeg har set lidt herinde ville det være:
stedet 6/10 - diskret (i hvert fald når det er mørkt), dog var værelset lidt for varmt for mig og luften ikke særligt godt og jeg har også oplevet lidt smukkere badeværelser.

pigerne 9/10 - begge meget smukt, det billede af dem (begge to) på Anna's side er meget passende og det der ellers blev skrevet passer meget godt.

sexen ?/10 - shit happens!

I det hele taget ville jeg anbefale et besøg hos dem - de bliver dog kun til i morgen som tidligere nævnt.

Redigeret af underdog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...