Guest Token Skrevet 11. Oktober, 2019 https://annoncelight.dk/showad/277210 Er der nogen der har besøgt hende her, - hvis billederne taler sandt er det jo næsten for godt til at være.....sandt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. Oktober, 2019 Sidder og keder mig i toget, men syntes at billederne viser 2 forskellige piger, bare en tanke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 12. Oktober, 2019 Bitter erfaring har lært mig, at når noget ser for godt ud til at være sandt, så er det for godt til at være sandt ----- men man kan da altid håbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 12. Oktober, 2019 Jeg var forbi hende i onsdags Om det Er hende på billederne er jeg usikker på men de ligner meget godt Men.hun er super sød og være sammen med Hun leverede det hun lover i annoncen Hun spurgte sågar om jeg lige ville holde på tanken og købe sodavand og en lighter med imens hun gjorde sig klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NogetPåDenDumme 36 Skrevet 12. Oktober, 2019 Overvejer at tage der ud og sige hej Er brysterne natural? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 13. Oktober, 2019 NogetPåDenDumme skrev, for 7 timer siden: Overvejer at tage der ud og sige hej Er brysterne natural? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg