Guest Guffer Skrevet 11. Oktober, 2019 Nogen der har erfaring med Megafransk hos Sweet Sophie ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. Oktober, 2019 Hej Guffer, ikke at jeg er fra Jylland, men indsæt et link, så er det nemmere for vores brødre at hjælpe dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 12. Oktober, 2019 har ikke prøvet mega, men alt andet er perfekt hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 12. Oktober, 2019 (edited) Link Mega det har jeg ikke prøvet. Måske jeg bare været uheldig med mit sidste besøg hos Sweet Sophie. Det var ikke helt samme magi ved det første besøg. Som der var et eller andet som trykkede hende Måske forståelige da det var sidste dag inden hjemrejsen eller??? Ellers er Sophie en dejlig sød lækker pige og giver nogle dejlige våde kys Redigeret 12. Oktober, 2019 af Krone 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 12. Oktober, 2019 Hej guffer, jeg har fået et omgang mega af sophie jeg kan kun anbefale dig et besøg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 13. Oktober, 2019 Har besøgt den smukke Sweet Sophie flere gange, og hver gang med Mega, det og alt andet er Sophie fantastisk til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg