Hop til indhold
bissus

Thai-Wellness DK for en nybegynder

Recommended Posts

Først og fremmest, tak til alle de andre der har lagt vejen her. Har være meget lærerigt :)

Min første anmeldelse af de steder jeg indtil videre har oplevet.

Orchid Massage Herlev:

Mit første massage forsøg efter turene til Thailand. Pænt sted. Havde faktisk ondt i ryggen, men fandt ud af at de også behandler andre 'behov'. Blev meget overrasket over da jeg foruden ryggen også blev henledt på massørens interesse for mine kønsdele. Da det var første gang, lagde jeg ikke noget nærmere i dette indtil jeg lå på ryggen og hun havde kurs imod et bestemt sted.

Spurgte om hun skulle gøre arbejdet færdig og jeg måtte meddele at jeg kun havde vekslet en hund ekstra. Det var der ikke noget problem i og jeg gik fløjtende hjem med en rank ryg.

Herefter tænkte jeg; det må jeg vide mere om. Jeg som troede disse ekstra services kun blev tilbudt i 'røde' kvarterer. Jeg blev klogere da jeg fik gang i onkel Google.

Som andre har skrevet er det jo noget der gi'r anledning til flere besøg for at få udløst spænding m.m. Næste sted hed

Tee-Rak Hillerød

Her gik jeg efter et tilbud for 299kr for en oliemassage. Kedeligt sted, lidt modstridende massør da jeg bad om tilbudet. OK massage, ikke prangende. Ingen interesse i ekstra services. Ud af vagten. Lidt skuffet.

Hjem og læse videre. Har nok preference for de lidt mindre skumle steder, og da jeg fandt et over kælderhøjde i Hørsholm, slog jeg til. Denne gang tog jeg derop en formiddag for lige at kigge stedet lidt an. Blev ikke skuffet over menuen og der var endda lagt op til luxus behandling ved den første præsentation. En sød pige jeg godt kunne tænke mig at prøve. Næste formiddag tog jeg mig sammen og kørte dertil for at få en oliemassage.

Siri-Wellness Hørsholm

Meget søde piger, man føler sig straks velkommen - men desværre var gårsdagens pige ikke tilstede. Denne gang var der også problemer med ryggen, og jeg bad om at få fokus på denne. Det var vist ikke en af de faste piger der var der, men god var hun. Ryggen fikset efter en god time uden anden pjank.

Næste gang ryggen var i brokhumør mødte jeg indtil videre den bedste massør kaldet Honey. Massagen var i top, men ekstra behandlingerne var for dyre for kontant beholdningen, så jeg måtte nøjes med en meget erotisk massage.

Sidste gang jeg nu har været der, var Honey desværre ikke tilstede og jeg endte op med en ung tøs der mest af alt var der for at sælge der topydelser. Jeg mener det er for dyrt der og er egentlig ikke interesseret i at starte med at købe en fuld pakke, men mere se hvad der sker.

Massagen var uinspireret, vel egentlig OK, men jeg kommer ikke derop igen uden at piger som Honey er der.

Der var så alt jeg havde at berette denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har da fået oplevet lidt, Bissus, men er det ikke kedeligt (og dyrt) med den kronisk dårlige ryg, du er blevet udstyret med :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har da fået oplevet lidt, Bissus, men er det ikke kedeligt (og dyrt) med den kronisk dårlige ryg, du er blevet udstyret med :lol::lol::lol::lol:

Joh, det kan der være noget om :) Må dog se om det kan afføde noget godt ind imellem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...