Hop til indhold

Jessica Serrano + Karinna + Sexy Emily

Featured Replies

Skrevet

Sweet thoughts

Skrevet

Mon man bare kan få alle 3 og så ligge og se på?

• 2 months later...
Skrevet
Mirabilis sexus est skrev, den 11.10.2019 at 13:10:

Jessica Serrano

Offer following:
Duet with Karinna or Sexy Emilly

Possible 3 girls in the same time

Karinna

Sexy Emily

any one tried this ?

Nogen der ved om emily kommer tilbage

Skrevet

Hej ja jeg har prøvet en duo med Jessica og Karinna. Det var meget fin oplevelse. Jessica er klart den styrende og Karinna ser meget hen til hende. Karinna er den lidt sky og forsigtige pige, men er meget kær og dejlig.  Der er ikke noget interaktion imellem de to - så hvis du er på udkig efter en lesbisk oplevelse, så er det ikke der. Oplevelsen var så god at jeg bare kom direkte i Jessicas mund - selvom jeg havde betalt for cof, men kunne simpelthen ikke holde mig. 

Jeg gentager gerne denne oplevelse - ja faktisk - tak for at reminde mig - jeg skal have bestilt tid - men så bliver det ikke en helt time, da jeg ved jeg ikke kan holde hele tiden alligevel :-)

Jeg må afsted.

Skrevet

De kommer tilbage omkring 16 janaur . Det har jeg fået vide af dem. 

Skrevet

Jag kan rekommendera FFFM med dessa 3 piger. Kunde inte fatta att det var på riktigt när vi var mitt uppe i akten. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.