Hop til indhold
øst

NEW LATIN BUSTY GIRL SPANISH

Recommended Posts

Guest CphGuy
WhoKnowsWhat skrev, for 5 timer siden:

Det er ikke ulovligt, at skrive, Amanda, i den øverste linje...

Stop nu, manden skriver jo præcis, hvad hendes profil hedder på EG 

Om hun hedder Amanda, er vel ligegyldigt, det er overskriften der gør, man ved hvilken pige der spørges til. 

 

Og ja, hun ser rigtigt dejlig ud, så glæder mig til at høre om hun holdt stik i virkeligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 4 minutter siden:

Stop nu, manden skriver jo præcis, hvad hendes profil hedder på EG 

Om hun hedder Amanda, er vel ligegyldigt, det er overskriften der gør, man ved hvilken pige der spørges til.  

Du er åbenbart en af de anarkister, som mener at enhver form for regler er komplet ligegyldige, og hvorfor skal der også være orden i noget som helst.

Hvis du nu kiggede lidt til højre under efterlysninger, så står der lidt vejledning i sort med en megafon. Derunder en sort bjælke med teksten: "Skriv pigens navn og by i overskriften" Formålet med denne vejledning er bl.a., at hvis nogen på et senere tidspunkt, søger på Amanda, vips så dukker denne efterlysning og eventuelle kommentarer på Amanda op. I øvrigt så gør et navn i en overskrift, det meget nemmere at komme i kontakt med personer, som har besøgt den efterlyste. Man reagerer intuitivt på et navn, som man har besøgt.

Så er det i øvrigt noget sludder, at man ved hvilken pige, der spørges til i denne overskrift. Det finder man først ud af, når man klikker på linket i teksten.

Der er efterhånden flere, som efterlyser med annoncetekstens overskrift, og overskrifter fylder op til 3 linier, uden at navnet på pigen kan ses.

Så det var et glimrende råd som @WhoKnowsWhat kom med.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Benjamin skrev, for 12 minutter siden:

Du er åbenbart en af de anarkister, som mener at enhver form for regler er komplet ligegyldige, og hvorfor skal der også være orden i noget som helst.

Hvis du nu kiggede lidt til højre under efterlysninger, så står der lidt vejledning i sort med en megafon. Derunder en sort bjælke med teksten: "Skriv pigens navn og by i overskriften" Formålet med denne vejledning er bl.a., at hvis nogen på et senere tidspunkt, søger på Amanda, vips så dukker denne efterlysning og eventuelle kommentarer på Amanda op. I øvrigt så gør et navn i en overskrift, det meget nemmere at komme i kontakt med personer, som har besøgt den efterlyste. Man reagerer intuitivt på et navn, som man har besøgt.

Så er det i øvrigt noget sludder, at man ved hvilken pige, der spørges til i denne overskrift. Det finder man først ud af, når man klikker på linket i teksten.

Der er efterhånden flere, som efterlyser med annoncetekstens overskrift, og overskrifter fylder op til 3 linier, uden at navnet på pigen kan ses.

Så det var et glimrende råd som @WhoKnowsWhat kom med.

Mvh

:shock:

Og næste gang, hun er i byen, hedder hun Emma eller noget andet.. 

Overskriften er oftest mere fyldestgørende, end navnet, ikke at det ene udelukker det andet. 

Du skal bare ikke undlade, at bemærke, at der er visse medlemmer her på siden, som sidder og "venter" på at en- eller anden, skriver ( eller undlader ) at skrive noget, så "ERO GUIDE POLITIET" kan irettesætte pågældende. 

DET er egentligt hvad jeg opponerer imod, og prøv at nævne at du har sex med en uden (selvom man må formode de fleste er voksne nok til at træffe egne valg) så kommer der også ALTID nogen, der "lige" skal irettesætte pågældende. 

Jeg forstår godt, BÅDE regler, og dem som er trætte af, at deres opslag skal finsorteres af nogle der tydeligvis ikke har andet at tage sig til, end at bedømme andre brugeres opslag. 

Det bliver min sidste 25- øre om det emne, da det ellers sikkert stikker af, og tråden bliver fordrejet. Så jeg kommenterer ikke mere på det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 4 timer siden:

Overskriften er oftest mere fyldestgørende, end navnet, ikke at det ene udelukker det andet. 

I en situation, hvor velmente råd eller fornuftige regler taler for, at man bruger pigens navn i overskriften, har du den modsatte mening. Det har man et gammeldt udtryk for: "Spildte Guds ord på Balle-Lars."

Mvh

:shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er god nok! Det er hende, og billederne stemmer fuldstændig overens med virkeligheden! Jeg var forbi hende i fredags, og var selv meget i tvivl om at det var "the real deal", og det var det heldigvis! :D

De 30 minutter med den spanske skønhed var i den grad pengene værd, så jeg kan kun anbefale at tag et smut forbi! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er super lækker, hun er super sød, vær god ved hende, jeg kunne godt leve et langt og lykkeligt liv med hende :wub:

 

Jeg skriver rigtigt om hende hvis jeg kan finde tid til det.

 

Ved ikke hvor længe hun er her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...