Guest Minika Skrevet 11. Oktober, 2019 Hey lækre mennesker Har overvejet længe og skifte mit navn. Da Minika ikke virker dansk og der intet "mini" over mig, haha. Min hjemmeside osv skal laves om osv, der er mange ting i det. Hvad tænker I? - og har i nogen idéer? KYS Minika Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 11. Oktober, 2019 Minika skrev, for 1 minut siden: Hey lækre mennesker Har overvejet længe og skifte mit navn. Da Minika ikke virker dansk og der intet "mini" over mig, haha. Min hjemmeside osv skal laves om osv, der er mange ting i det. Hvad tænker I? - og har i nogen idéer? KYS Minika Først og fremmest gid der var flere af din slags i kbh området. Når det så er sagt, synes jeg ikke det er nødvendigt at skifte dit navn ud. Som du selv siger lyder det ikke særligt dansk, men det synes jeg hellere ikke er nødvendigt. PS: Kunne være lækkert hvis du kom til kbh eller omegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14198 Skrevet 11. Oktober, 2019 Jeg synes Minika er et superfint navn, det har en god rytme, er sødt og du er (tror jeg) den eneste glædespige med det navn. Jeg ville klart beholde det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 11. Oktober, 2019 Jeg giver ret i du ikke skal skifte dit navn, men du kan tilføje noget dansk til dit navn. jeg har tidligere skrevet danske Coco og nu gået over til jyske Coco. Ord jeg forstiller mig du kan sætte sammen med dit navn kan været søde, erotik butte, elskerinde, fynske, charme, lærker mm. Fri fantasi hvad der passer til dit navn og personlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 11. Oktober, 2019 “Lulu Sunshine” er mit bud på et nyt navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 11. Oktober, 2019 Hvad med: "Hende den skønne fra Odense" ? Har desværre ikke mulighed for at tjekke om det passer. Men det gør det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 11. Oktober, 2019 Jeg er enig med @liv og @Coco Darling Beholde namnet! Minika er unikt. Et navn jeg ikke har stødt på før, men nu ikke glemmer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2019 umiaqse skrev, for 7 minutter siden: Jeg er enig med @liv og @Coco Darling Beholde namnet! Minika er unikt. Et navn jeg ikke har stødt på før, men nu ikke glemmer . Også enig Unikt, lyder lidt Italiensk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Minika Skrevet 11. Oktober, 2019 Mange tak skal vi alle have - beholder det så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1146 Skrevet 11. Oktober, 2019 Minika skrev, for 9 timer siden: Har overvejet længe og skifte mit navn. Da Minika ikke virker dansk og der intet "mini" over mig, Jeg synes også at Minika er et sødt (og unikt) navn, men hvis du gerne vil danskificere det lidt, (og det kan du jo have flere gode grunde til) så er @Coco Darling's forslag da super godt: Danske Minika? Når jeg læser navnet Minika, tænker jeg slet ikke på noget mini - så den del tror jeg ikke at du skal bekymre dig så meget om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VDI Skrevet 12. Oktober, 2019 “Hvem ka?..... Mini’ka” ja undskyld, det er lørdag og F1 viser genudsendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 12. Oktober, 2019 VDI skrev, for 18 minutter siden: “Hvem ka?..... Mini’ka” ja undskyld, det er lørdag og F1 viser genudsendelser. Den var sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 15. Oktober, 2019 Masser af inspiration her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg