Hop til indhold
Guest Kaddi

En lækker eftermiddag med NemTøs

Recommended Posts

Guest Kaddi

Jeg havde i længere tid prøvet at få en aftale i hus med den frække @Nemtøs men uden held. Men så bød muligeheden sig pludselig, hun var tilfældigvis i aalborg og var klar på et møde.

Jeg aftalte et lækkert blowjob med hende. Jeg må indrømme jeg var en kende nervøs da jeg sad i og ventede på hende og pludselig gik døren op og Wauw EN SKØNHED, jeg var solgt med det samme så smaskhamrede lækker og fræk en pige har jeg ikke set længe.

Vi gik op på værelset og snakkede kort inden vi gik igang. Jeg vil ikek gå i detaljer men må slå mig til de fleste som har været sammen med @Nemtøs har man først prøvet hende så finder man aldrig en ny GP. Hun er en 1er. Jeg tænker dagligt på vores frække oplevelse, og glæder mig til at jeg kan se hende igen og vi kan have mere tid til at udforske vores fælles perversiteter :D.

det skal siges jeg var heldig at få en ny aftale i hus med hende men pga personlige problemer i privaten måtte jeg aflyse.

 

Den største ros skal gå til  @Nemtøs, en smuk, sød, dejlig, fræk, kinky og helt igennem perfekt tøs, kæmpe ros og masser af frække kys herfra.

6 ud af 6 stjerner

Redigeret af Kaddi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Selv  tak  for  en  fræk  oplevelse  i dit selskab.  Det  er  lækkert du  fra  start  dominerede mig, og  behandlende  mig  som  den  liderlige  piksultne  tøs  jeg  er. 

Håber  legen  ved  lejlighed  kan  fortsætte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det godt at høre at i har nydt hinanden. Det kan da også varme mig lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke haft fornøjelsen af Nemtøs, men jeg er fuldstændig vild med hendes billeder og tekst. Hun virker til at være monster fræk - og det er ikke helt ved siden af kan jeg så forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nemtøs.

Kommer du aldrig over til Sjælland, vi vil også gerne lege lidt med dig og dine store Babser,

jeg har længe haft kinky ideer om dine babser og hvad man kunne bruge dem til....

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kinky fyr skrev, for 19 minutter siden:

Hej nemtøs

Håber snart vi kan mødes igen

knus

Hej!

Vi  har  ikke  mødt  hinanden  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 2 minutter siden:

Hej Nemtøs.

Kommer du aldrig over til Sjælland, vi vil også gerne lege lidt med dig og dine store Babser,

jeg har længe haft kinky ideer om dine babser og hvad man kunne bruge dem til....

Der  er  mange  muligheder  for  leg  med  mine  store  naturlige  bryster,  men  kommer ikke  til  Sjælland 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nemtøs.

Jeg ved det godt. Men så må man jo drømme om hvad der skulle ske med dine Babser og de andre muligheder du kan tilbyde.

Men giv lyd alligevel hvis Sjælland er en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bamsen skrev, for 3 minutter siden:

Hej Nemtøs.

Jeg ved det godt. Men så må man jo drømme om hvad der skulle ske med dine Babser og de andre muligheder du kan tilbyde.

Men giv lyd alligevel hvis Sjælland er en mulighed.

I beholder Christiansborg, vi beholder Guldet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bamsen skrev, for 24 minutter siden:

Hej. Det er netop derfor i skal sende nemtøs over til os

Så vi kan få lidt kompensation, det er kun rimeligt

Rimeligt??? Om i så sendte det halve kongerige, bliver det aldrig til virkelighed :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...