cobham 1551 Skrevet 10. Oktober, 2019 (edited) Min elverpige fra Kløvedal, min Barbara. Jeg ved godt, at jeg ikke er din elsker Jeg ved, at her er bare et stop på din vej. Og at du atter skal hjem til elvernes lys. Men kom tilbage endnu engang. Jeg kendte en gang en pige som dig. Et barn af regnbuen og de lange veje. Hun blev aldrig helt min. Jeg kæmpede ellers hidsigt med hver eneste rival for hende Ombejlet og forgudet som hun var For sin smilende charme, sit nærvær og sin blændende skønhed. Hun satte sit hår som dit. Bortset fra når hun sov. Så foldede hun det om halsen, krummede sig fortroligt ind til mig med armene samlet og øjnene lukket som et barn. Jeg selv sov aldrig. Men vågede lykkeligt og beruset med udspilede pupiller i halvmørket, som forsøgte at se og fastholde alt. I erindringen. Som med dig. Som hver eneste gang med dig, min Barbara. For det er længe siden, det har handlet om sex alene. Det er længe siden, det har handlet om sex. Sådan for alvor. Du er ganske vist stadig enestående og fantastisk. Også til det. Men det er ikke derfor. Ikke længere. Det handler om mig selv, min egen ungdom. Alt hvad jeg drømte om og længtes efter. Oh at spejle sig i dine øjne. At drukne sig i den sansebedøvende duft af din krop. Holde din spinkle hånd i min, mens vi taler om alt og intet. Det er Barbara. Min elverpige fra Kløvedal, min Barbara. Jeg ved godt, at jeg ikke er din elsker Jeg ved, at her er bare et stop på din vej. Og at du atter skal hjem til lyset i elvernes rige. Men kom tilbage endnu engang. Jeg gruer for natten. Din Cobham Redigeret 10. Oktober, 2019 af cobham 20 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 10. Oktober, 2019 Endelig tilbage. Mere poetisk end nogensinde. Tak er kun et fattigt ord. Miller’s 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JaHatten 153 Skrevet 11. Oktober, 2019 Flot skrevet kærestebrev. Vi er mange som kommer til at savne hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4115 Skrevet 11. Oktober, 2019 Wow Cob, det er et meget dejligt skriv, du der har begået. Meget dejligt Tak Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den lykkelige 460 Skrevet 11. Oktober, 2019 Flot poesi. Tak. Jeg har endnu ikke besøgt Barbara, men nu bliver jeg nød til det, inden det er for sent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 11. Oktober, 2019 Yay! Return of the Jedi! Tak, Cobham, for oden vi har savnet din poesi! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4206 Skrevet 12. Oktober, 2019 Takker for et anderledes men samtidig meget fængslende skriv,, Kære @cobham vil du ikke nok tage med på min næste FKK tur så får du helt frie hænder til at skrive det som du oplever dernede, enten på rum med undertegnede , ellers "bare" det som du selv oplever,,, Jeg har sjældent,,nej vent lidt,,,aldrig mødt nogle som kan skrive så poetisk som du gør her,,, Ønsker dig kun bedste fremadrettet, og takker for lige at gøre en ældre herre opmærksom på sådan en skøn pige som @Barbarasmile1, blir sgu nok nød til lige at få besøgt hende inden hun smutter for good BH Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 12. Oktober, 2019 Du har mange på din Bucket List - @Hunting for beaver Mia, Anastasia, Matylda, Issa Bellova, Ava og nu også Barbara smile. Hvad bliver det til Du har jo kun Formel 1 i hovedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4206 Skrevet 13. Oktober, 2019 Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden: Du har mange på din Bucket List - @Hunting for beaver Mia, Anastasia, Matylda, Issa Bellova, Ava og nu også Barbara smile. Hvad bliver det til Du har jo kun Formel 1 i hovedet. Hov du glemte div. piger fra HB, og div. andre Gode ven Mille jeg HAR bla. besøgt Mia the one and only, gjorde jeg sidste år i Tåstrup, korrekt ja at jeg IKKE har anmeldt hende så lad os bare lade den ligge ved dette,,,og lade dette være en pejlestok undskylder for den lille afsporing i den ellers dejlige tråd som jo omhandler TS fine skriv og oplevelse med en rigtig dejlig ung dame,,som jeg har planlagt at besøge men ikke sikkert at jeg behøver at anmelde hende, hun er jo så rigeligt godt anmeldt Fortsat god søndag derude Dont make war make Love out there guys Peace / Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 13. Oktober, 2019 Tråden her handler om Barbara. Hvem i har på diverse lister, kan I tage i en tråd i generel debat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 14. Oktober, 2019 (edited) Last time ?!?! -- øv -- efter at have læst de her anmeldelser af @Barbarasmile1 må jeg så konstatere, at jeg ikke når at besøge hende inden hun forlader Danmark. ØV ØV ØV - håber I andre får sagt pænt farvel og tak til hende. Redigeret 14. Oktober, 2019 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scanian 51 Skrevet 14. Oktober, 2019 When is she leaving? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 14. Oktober, 2019 Scanian skrev, 1 time siden: When is she leaving? @Iceman svarar i denna tråden att hon er her till den 20:e. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 14. Oktober, 2019 Ja, Fuck, men jeg kommer først den 25. - og så er det for sent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 14. Oktober, 2019 Jeg lider med dig, men det er till dessa situationer man ska använda sina flygpoäng . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 14. Oktober, 2019 (edited) umiaqse skrev, for 30 minutter siden: Jeg lider med dig, men det er till dessa situationer man ska använda sina flygpoäng . Du har så evig ret. MEN når arbejdet har kaldet mig til at skulle tilbringe et par uger i Kina, så???!! Ja, det giver "flygpoäng" (tænk sig, at man kan have et sprog, hvor man staver ord sådan , men det er ikke meget værd lige nu -- og er så oveni ramt af jetlag i en grad så søvn ikke rigtigt er muligt MEN - jeg kan jo håbe, at Barbara forlænger besøget. Redigeret 14. Oktober, 2019 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 14. Oktober, 2019 fynbomanden skrev, for 1 minut siden: Du har så evig ret. MEN når arbejdet har kaldet mig til at skulle tilbringe et par uger i Kina, så???!! Aj då. Ja, Kina er lidt langt iväg . Då har jeg det bättre som kun er i Europa . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg