Hop til indhold
Cippo

advarsel Girlpowerbabe

Recommended Posts

butterfly skrev, for 6 minutter siden:

:P hæ hæ 

Ingen fryd er større end andres ulykke 

Tak til Cippo for advarslen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Vi er mange her der igen og igen har advaret mod forudbetaling! Det er 99 ud af 100 bedragere De gør det organiseret 

BETAL ALDRIG FORUD!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt altså. Jeg kan virkelig ikke forstå det her! Hvordan i al verden kan en voksen mand være så dum at forudbetale nogle penge på SD? Vi har advaret mod dette 150 gange herinde og i 99,99% af alle tilfælde bedrager pigerne med denne trick. Måske er nogle mænd så liderlige, at de ikke længere kan tænke rationelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 11/10/2019 at 14:21:

Hvordan i al verden kan en voksen mand være så dum at forudbetale nogle penge på SD? 

[...]

Måske er nogle mænd så liderlige, at de ikke længere kan tænke rationelt. 

Det har været drøftet før, og trods at der ikke har været nogen videnskabelige test udført og publiceret om det, så har emperiske data bevist at mandlige medlemmer af arten Homo Sapiens, ikke har nok blod i deres kroppe til at mere end 2 hoveder kan fungere samtidigt.

D.v.s. der er valg mellem øverste hoved, strubehoved, og pikhoved. Man kan desværre ikke selv bestemme hvilke af disse tre hoveder der skal forsynes med nok blod til at fungere. Emperiske data har dog også vist at strubehovedet altid lægger beslag på den ene af de to tilgængelige pladser der kan forsynes samtidigt.

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 10.10.2019 at 21:15:

tænkte ok, sendte sølle 15o kr...

giphy.gif

 

Det er da lige før man overvejer at starte en side-gesjæft som SB hvis der virkelig ikke skal mere til..

10 rundhåndede gumper, så er den månedlige transport-omkost tjent ind  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, Hvor er der mange som har travlt med at enten håne eller fortælle hvor stor en fjols jeg er, over tabet at 150 kr.

Puha.. Nu er 150 kr altså ikke ret mange penge i min verden, til at jeg falder i svime over at en sugarbabe gider at svindle for så småt et beløb..

Så fred være med det...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hånen må simpelthen tages med - det er en amatør-fejl af den mest basale slags; og der bliver formanet imod at forud-betale så uendeligt meget at det grænser til dogme.


Og det i mindre grad er beløbets størrelse, der er problemet - men det at der er nogen som helst gevinst at hente for "pigerne" overhovedet, det holder liv i en hjernedødt åbenlys fusker-cyklus.

Skal det til livs, skal håbløst liderlige gutter sgu til at være lidt smartere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 14.10.2019 at 21:00:

Hold da op, Hvor er der mange som har travlt med at enten håne eller fortælle hvor stor en fjols jeg er, over tabet at 150 kr.

Puha.. Nu er 150 kr altså ikke ret mange penge i min verden, til at jeg falder i svime over at en sugarbabe gider at svindle for så småt et beløb..

Så fred være med det...

 

Enig dér! 150 kroner er jo ikke alverden idag - men du ved: bedre end egen lykke, er andre folks ulykke, omend dybt ucharmerende træk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 11.10.2019 at 14:21:

Helt ærligt altså. Jeg kan virkelig ikke forstå det her! Hvordan i al verden kan en voksen mand være så dum at forudbetale nogle penge på SD? Vi har advaret mod dette 150 gange herinde og i 99,99% af alle tilfælde bedrager pigerne med denne trick. Måske er nogle mænd så liderlige, at de ikke længere kan tænke rationelt. 

Tjah, eller også er 150 kroner bare den risiko du løber. Fremfor at hidse dig op over de håndører, skulle du måske være glad for, at der leveres en anvendbar advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 22/10/2019 at 07:49:

Tjah, eller også er 150 kroner bare den risiko du løber. Fremfor at hidse dig op over de håndører, skulle du måske være glad for, at der leveres en anvendbar advarsel.

Jeg hidser mig ikke op. Jeg undre mig bare over hvor dum man kan være. Det handler heller ikke om hvor mange penge der er snakke om. Det handler om princippet. Og nej, jeg har ikke behov for en advarsel om noget så banalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...