Hop til indhold

Sara (Kolding syd)

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil lige skrive en lille anmeldelse af Sara

jeg havde flere gange set hendes annonce om erotisk massage. og her sidst i januar 2013. havde hun så lidt januar tilbud. jeg ikke kunne sige nej til.

så jeg fik en aftale med hende den sidste mandag i januar mdr. midt på formiddagen.

hun har udført behandlinger på hotel i bla. kolding og odense. men ville nu have sit eget sted i Kollding. derfor lidt rabat inden hun startede sit nye sted op.

nå jeg kommer ind på værelset på et diskret hotel i kolding hvor man ikke skal forbi en reception eller lign.

vi havde på forhånd aftalt 30 min krops massage afsluttet med olie svensk.

imens jeg slikker fisse på hende.

hun er trusse og bh løs, men har en lille fræk negligè på der næsten ikke kan holde hendes mega store bryster inde.

den ryger hurtig ned omkring maven. så hendes bryster er helt blottet.

jeg ligger mig på maven og så går hun ellers igang med at massere min ryg og røv med sine hænder og hendes dejlig store bryster , efter et stykke tid vender jeg mig op på ryggen og hun sætter sig med sin blottede fisse helt ned mod mit hoved og med hendes lækre bløde lår på hver side af min krop. og går igang med at massere min brystkasse med sine hænder og leger med mine bryst vorter hmm imens jeg kan se lige op på Sara`s store bryster

til sidst kravler hun lidt rund så hendes lækre glat barberede fisse er lige over mit ansigt.

og hun går igang med oliesvensk. jeg slikker hendes frække våde fise og hendes stramme numsehul. jeg kommer i en lækker orgasme imens min tunge er dybt begravet i hendes våde fisse.

mega lækker oplevelse. en rigtig fræk pige.

hun har nu åbnet sin egen klinik i Kolding hvor hun har åben mandag til fredag

der skal jeg snart besøge hende igen. for det var da en kanon oplevelse.

hun tilbyder IKKE samleje eller fransk. men absolut et besøg vær.

lige et link til hendes side

http://www.sexpiger.dk/3605

Skrevet

Tak for anmeldelsen

Jeg havde netop efterspurgt erfaringer med Sara under efterlysninger.

Håber du kan supplere med nogle detaljer om hendes nye sted i Kolding, når du besøger hende igen.

Jeg vil gerne høre om det er rent og pænt, god hygiejne, mulighed for bad bagefter og diskret placering.

Det ser desværre ikke ud til at man kan skrive til hende på email:-)

Jeg er personlig i tvivl om jeg skal gå efter en tantramassage til en noget højere pris.

Skrevet
  • Author

Hej

jeg skal nok skrive igen, når jeg har været og besøge Sara i hendes nye lokaler i Kolding 8-)

Skrevet

hejsa, syns ikke linket virker, hvor er det i kolding syd ?

har du billeder eller andre links til hendes profil, evt. et andet site ?

Skrevet
  • Author

hey gutter

hendes annonce har været nede nogle dage.

jeg havde jo lovet at teste hendes nye lokaler for jer og anmelde dem og Sara igen.

så havde en aftale midt på formiddagen tirsdag i uge 7.

men desværre som så mange andre på denne årstid var hun blevet syg.

der kom en sød SMS fra hende i godt tid om at hun måtte aflyse. hun har så vinterferie lukket resten af ugen tror jeg,

så den oplevelse må jeg have til gode

jeg vender tilbage.

men havde jo booket et "kundebesøg" i min arbejdskalender, så øv. øv

nå det holdt et par timer så fandt jeg på noget andet , det kan i læse om i en anden anmeldelse her på eroguide

Skrevet

Hej

Var forbi Sara idag, wow :D

Vil skyde hende til at være den alder hun siger hun er, hvorfor skulle hun lyve, hun har dejlige store bløde bryster og blond hår, jeg vil kalde hende en MILF ;), men desværre yder hun ikke sex, men kun handjobs og alm. massage + div.

Jeg bestillede 45 min, havde brug for at stress af fra arbejde, vi har haft travlt de sidste par uger.

Så jeg ringede ned til hende ved en 11 tiden og fik en tid kl 14.00

Fik en sms med adresse og skulle så ringe når jeg var der, hun var bange for jeg skulle ved en fejl gå ind ti nabo'en

Ringe, hun tog den, og jeg kom inden for, gav hende pengene, tog tøjet af og lagde mig på hendes brix.

Fik en rigtig go "normal" massage i ca. 20min hvor efter hun gik igang de "rigtige" steder ;) til slut fik jeg en kæmpe ogasme og sprøjede ud over mig selv.

Sara: 9 (dejlige sprøde bryster, dejligt ansigt og frække ben)

Stedet: 9 (der er slet ingen ting at sætte en finger på, alt var tip top)

Lokation: 7 (ligger desværre ud til en ret trafikkede vej)

Vil jeg komme igen? FANDME JA!

Skrevet

Tak for et par super anmeldelser.

Overvejer fortsat selv et besøg:-)

Er der mulighed for et bad efter seancen? Så man lige kan få vasket olien af?

Også lidt æv at det ligger ud til en trafikeret vej - da jeg har en del forretningsforbindelser og kollegaer fra Kolding. Men det ligner vel ikke et bordel ude fra med lampe?

Alternativt for mig er at gå uden for nærområdet for ikke at møde nogen man kender.

Går ud fra at gensidig diskretion hos sara ikke er et problem.

Skrevet

det eneste firma der ligger tæt på er Masters samt et fitness center, men nej, der er ingen lampe eller noget, og det er en fin og nydelig bygning

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej

Efter igennem snart mange år som sælger at have kørt landet tyndt på kryds og tværs, og besøgt tilsvarende mange piger....alderen indhentede mig og jeg slog mig til tåls med "lillemor" :D

Men for en måned siden begyndte det at "krille" lidt i underetagen igen....hmmm, kunne man finde noget som en "næsten" pensionist kan klare, ledte lidt på G&G og fandt "Sara-erotisk massage", ringede til hende og vi fik aftalt en tid dagen efter kl.13.

Jeg ankommer til Kolding og sms'er til Sara at jeg er der, kl, 13.05 tikker der en sms ind at hun er klar...nå men, jeg banker på og døren bliver åbnet af en flot blondine med de smukkeste blå øjne, jeg bliver vist ind i hendes hyggelige lokaler, betaler og tager tøjet af (Sara og jeg småsnakker og jeg fortæller hende at min potens ikke er den bedste, hun siger-"slap du nu bare af, jeg vil gøre det bedste jeg kan for at du får en god oplevelse")....og det gjorde hun:-D

Jeg ligger mig på maven på hendes massagebriks og Sara begynder at massagere, det er dejligt og jeg føler mig afslappet, så kravler Sara op på briksen og massagere min ryg og balder med sine (meget store) bryster, om på ryggen og Sara stiller sig bag mit hoved, begynder at massagere mine brystvorter og brystkasse, mens hendes store bryster svæver en cm over mit ansigt...jeg stikker tungen ud og slikker forsigtigt på hendes bryst (bliver hun sur?...nej, hun smiler mildt til mig)...og så til "finalen" hvor hun lige så stille massagere min pik, stille og roligt bygger hun det op (på et tidspunkt måtte jeg kigge op, for at se om hun havde taget den i munden...det havde hun ikke, hun er bare dygtig :D)..og selvfølgelig gjorde hun sit bedste, og jeg kom i en eksplosion af en udløsning, ramte væggen og Sara grinede og sagde "Den er da ikke helt død"

Det er min oplevelse, det der virker for mig..virker måske ikke for andre, men jeg har en tid hos Sara imorgen kl 13...og jeg glæder mig :)

http://www.guloggratis.dk/erotik/divers ... -i-kolding

http://www.sexpiger.dk/3605

Skrevet

Er det muligt med bad efter massagen hos Sara eller blir man blot tøret af :-)

Da det er i mit nærområde - tænker jeg lidt på om det er diskret nok.

Men mon ikke Sara er meget professionel på det område

Skrevet

Da det er i mit nærområde - tænker jeg lidt på om det er diskret nok.

Men mon ikke Sara er meget professionel på det område

Du er her lidt tvetydig.

Jeg formoder, det i første omgang er selve stedet, du hentyder til.

M.h.t. Sara kan du nemlig roligt regne med, at massage/glædespiger er diskrete. De har ingen interesse i at være åbenmundede.

Tænk, hvis der her på EG landede et indlæg om, at en bestemt pige ikke kunne holde tæt. Det ville simpelthen ødelægge hendes forretning. Intet mindre!

Skrevet

Tak for anmeldelsen

Jeg havde netop efterspurgt erfaringer med Sara under efterlysninger.

Håber du kan supplere med nogle detaljer om hendes nye sted i Kolding, når du besøger hende igen.

Jeg vil gerne høre om det er rent og pænt, god hygiejne, mulighed for bad bagefter og diskret placering.

Det ser desværre ikke ud til at man kan skrive til hende på email:-)

Jeg er personlig i tvivl om jeg skal gå efter en tantramassage til en noget højere pris.

Sara's sted er utroligt hyggeligt og rent, Sara selv er en køn og "renskuret" blondine...da hun kun har et toilet med håndvask er der ikke mulighed for bad, men olien hun bruger er duftfri og man er ikke fedtet bagefter.

Stedet er meget diskret, der er hverken røde lygter eller skilte ;)

Skrevet

Tak for de fine anmeldelser og svar på mine spørgsmål.

Hun virker som en super sød pige. Og ikke mindst en dygtig massør som giver en fræk oplevelse udfra de fine anmeldelser.

Personligt ville jeg gerne have haft mulighed for et kort brusebad on location.

Det havde gjort at jeg havde slået til med det samme....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.