Hop til indhold
PS44

Alessia Allure hos seductiongirls

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi Allesia Allure  en halv time og det var en skøn oplevelse. Allesia er en smuk ung pige med kvindelige erotiske former. Ingen tusser men varmblodig. Ung og tror ikke over 25 år. Jeg vil ikke gå i detaljer med den frække del men synes hun var sød da hun konstateret at jeg var erfaren efter jeg brugte mig mund overalt på hende. Jeg fik hende helt op i en flitsbue og skønt at se hende ligge og puste ud - det skete to gange og ind i mellem lå vi stille i en missionær og nød hinanden. Allesia er meget vild og nem at tænde og det klikkede bare imellem os.! Jeg kan varmt anbefale denne pige som er smuk, dejlig og fræk. Hun nyder tydeligvis sit job i branchen. Jeg kan ikke afvise et visit mere hos hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse. 1000 tak.

Syntes også hun er i Top 3 på Det Bedste Lysthus i Storkøbenhavn<3

Håber flere for fornøjelsen af Allesias krop og tunge på deres ædlere dele, for det er så dejligt at elske med unge piger (Det er somom deres mis omfavner din pik som låses fast når du er inde i himmerrigets mis og så spinder de så kærligt når du giver den gas, lige indtil de første dråber udløsning kommer).

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Dejlig anmeldelse. 1000 tak.

Syntes også hun er i Top 3 på Det Bedste Lysthus i Storkøbenhavn<3

Håber flere for fornøjelsen af Allesias krop og tunge på deres ædlere dele, for det er så dejligt at elske med unge piger (Det er somom deres mis omfavner din pik som låses fast når du er inde i himmerrigets mis og så spinder de så kærligt når du giver den gas, lige indtil de første dråber udløsning kommer).

Tak

Ja Alessia er fræk og dejlig at være sammen med og det bedste er at hun uden tvivl nyder det. 

Top 3 hos SG, av det er da næste umuligt med alle de dejlige piger de har hos SG :P altid mødt piger af højeste klasse hos SG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Jeg må også melde mig i fankoret - undrer mig hun ikke oftere bliver rost til skyerne. 

Alessia er den ubetinget mest franskvillige pige jeg har været sammen med. Det er som at tænde for et festfyrværkeri af skønne lyde og vriden sig rundt at køre sin tunge rundt på Alessias mis :ph34r:

Og at tage hende hårdt bagfra med at fast tag om hendes store ægte bryster og frit udsigt i spejlet - mesterklasse! 

Overvejer at tage en kammerat med til Helsingør en dag og tjekke om det får hende endnu mere op at ringe. 

Under alle omstændigheder kan jeg mærke motivationen til en tur forbi Alessia igen så tak for reminderen! 

Redigeret af Katfisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun fortjener klart god omtale for den performance :P

jeg kan kun medgive dig, at hun tager godt imod de franske verber og helt enig hun er et fest fyrværkeri.

nåede aldrig en doggy med hende men nu må vi se hvad fremtiden bringer.

ved ikke om hun er til flere fyre ellers må du sige til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk
PS44 skrev, for 16 timer siden:

ved ikke om hun er til flere fyre ellers må du sige til

Ifølge hendes profil på Citygirls tager hun imod 2 fyre (åbenbart ikke flere?) , så det er da en start. Kunne være en oplevelse at lade hende køre et lille show med twerk, leg etc, og så lade hende få en ordentlig herretur. 

Jeg må lige forbi og ha hende for mig selv inden en evt deler :D:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frisk pige :P hun fortjener en herrertur :)

Du må lige forhører dig om hun frisk på en deler når du besøger hende alene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk
PS44 skrev, den 12.10.2019 at 09:31:

Du må lige forhører dig om hun frisk på en deler når du besøger hende alene

Will do. Havde satset på et besøg i går, men weekenden ville det anderledes. Det skal nok lykkes! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker:D

Du hilser hende bare fra mig: gæsten på hendes første vagt i torsdags sidste uge, der fik hende til at komme to gange:D hun er bare så let antændelig;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...