Hop til indhold
sejer

PIPPI i Østjylland

Recommended Posts

Tror det er Frida fra Randers.  Meget svær dame at få lavet aftaler med. Har selv forsøgt 2 gang . Og hver gang er det gået i vasken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set hendes annoncer på det sidste og er enig med jer om at det må være Frida :wub: 

Hvis det er hende er hun en dejlig pige, jeg besøgte hende i Vejle for nogle år siden og det var en super oplevelse. Jeg kørte frem og tilbage fra Amager  fik en parkeringsbøde under besøget og er sikker på jeg skrev en anmeldelse. Jeg kan ikke huske hvad hun hed, men køre gerne til Randers for at gentage besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 13 timer siden:

Men det ligner hun har taget en smule på

Enig, men hvis hendes kunden og personlighed ikke har ændret dig(Hun havde en hård tid i Grækenland), så er jeg der igen. Jeg har kikket længe efter hende :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 11.10.2019 at 08:16:

Men det ligner hun har taget en smule på

ca 10kg siden hun annoncerede i februar-ish ?

Har forsøgt flere gange at fange hende , på hendes tidligere profiler, over en periode af 2 år. ingen held. Nu ved jeg ikke helt.. Hvis prisen er standart, så måske, og hvis der kommer en frisk anmeldelse, hvis nogen kan få kontakt :D

vi ser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...