Jung 221 Skrevet 9. Oktober, 2019 Shit for den da, hvor var hun dog tidligere bare et fantastisk bekendskab på madrassen https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/doemt-for-rufferi-derfor-staar-jeg-frem/7825747 Klart i top 3 over bedste sexpartnere jeg ever har haft, og der har da været nogle. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 9. Oktober, 2019 Køn er hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 9. Oktober, 2019 Niceboner skrev, for 44 minutter siden: Køn er hun ikke. Ik idag, men dengang jo, da var hun sgu lækker og mega fræk. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik3 19 Skrevet 9. Oktober, 2019 Hvad kunne hun af særlige tricks? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 10. Oktober, 2019 Det er ærgerligt, at vi har så svært ved at lægge folks fejltagelser bag os - og give dem en chance for at komme videre, når de har udstået deres straf! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Oktober, 2019 jensen6 skrev, for 5 minutter siden: Det er ærgerligt, at vi har så svært ved at lægge folks fejltagelser bag os - og give dem en chance for at komme videre, når de har udstået deres straf! Det er jeg nok enige, meeeeen nogle "fejl" er lidt svært at glemme og tilgive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 10. Oktober, 2019 (edited) Jung skrev, for 14 timer siden: Shit for den da, hvor var hun dog tidligere bare et fantastisk bekendskab på madrassen https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/doemt-for-rufferi-derfor-staar-jeg-frem/7825747 Klart i top 3 over bedste sexpartnere jeg ever har haft, og der har da været nogle. Jung Hvis hun var hos MBC i hasselager så har jeg været der for ca. 15 år siden. 8000 Redigeret 10. Oktober, 2019 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. Oktober, 2019 Citat Og så er der dem, der tænker, at det er utroligt, at man ti år efter, man har udstået sin straf, stadigvæk skal være mærket af det. Der må man jo spørge sig selv, hvor længe det skal følge et menneske? Man kunne måske også se det fra en helt anden vinkel. Hun har jo tilsyneladende haft en stor lyst til at blive en kendis, med deltagelse i alt mellem himmel og jord. Der har ligeledes været en helvedes masse artikler omkring hende. "Anni taler ud om hendes ophold i fængsel osv". Det er forståeligt nok, at hun mener at hendes dom, har gjort det svært for hende at få et job. Virkeligheden kunne sagtens være: At hun mangler kompetencer til de job hun har søgt At hun reelt stadig opfører sig og tror på en fremtid som kendis At mange virksomheder ikke ønsker at ansætte "reality stjerner" Hun er jo ikke den eneste med en fortid i branchen som har fået en dom, men hun har jo ej heller gjort meget for at undgå rammelyset og opbygge en stille og rolig tilværelse. Nu vil hun så tage en uddannelse som sexolog og parterapeut. Tja.... hvis hun stadig er drevet af lysten til at være kendt, er det måske ikke så dårlig en ide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 10. Oktober, 2019 Frederik3 skrev, for 21 timer siden: Hvad kunne hun af særlige tricks? Anni kunne kneppe en død for safter, hun tømte en pik som ingen anden, og dog!! hendes veninde PernilleMissFitness ku også dette så faktisk var de 2 Men hun var en virkelig smuk pige, med en utrolig lækker krop og så smagte hun himmelsk. Hvad hun så senere hen i livet har lavet, er jo kun til at ryste på hovedet af. Men, skulle hun en dag komme tilbage, ville jeg helt sikkert ta en tur på hende igen. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 10. Oktober, 2019 8000 skrev, for 8 timer siden: Hvis hun var hos MBC i hasselager så har jeg været der for ca. 15 år siden. 8000 Der var hun også dengang. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg