Hop til indhold
Jung

Sabrina alias Anni

Recommended Posts

Niceboner skrev, for 44 minutter siden:

Køn er hun ikke.

Ik idag, men dengang jo, da var hun sgu lækker og mega fræk.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ærgerligt, at vi har så svært ved at lægge folks fejltagelser bag os - og give dem en chance for at komme videre, når de har udstået deres straf!

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen6 skrev, for 5 minutter siden:

Det er ærgerligt, at vi har så svært ved at lægge folks fejltagelser bag os - og give dem en chance for at komme videre, når de har udstået deres straf!

Det er jeg nok enige, meeeeen nogle "fejl" er lidt svært at glemme og tilgive 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jung skrev, for 14 timer siden:

Shit for den da,  hvor var hun dog tidligere bare et fantastisk bekendskab på madrassen :smile:

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/doemt-for-rufferi-derfor-staar-jeg-frem/7825747

Klart i top 3 over bedste sexpartnere jeg ever har haft, og der har da været nogle.

Jung

Hvis hun var hos MBC i hasselager så har jeg været der for ca. 15 år siden.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Og så er der dem, der tænker, at det er utroligt, at man ti år efter, man har udstået sin straf, stadigvæk skal være mærket af det. Der må man jo spørge sig selv, hvor længe det skal følge et menneske?

Man kunne måske også se det fra en helt anden vinkel.   Hun har jo tilsyneladende haft en stor lyst til at blive en kendis, med deltagelse i alt mellem himmel og jord.  Der har ligeledes været en helvedes masse artikler omkring hende. "Anni taler ud om hendes ophold i fængsel osv".

Det er forståeligt nok, at hun mener at hendes dom,  har gjort det svært for hende at få et job.  Virkeligheden kunne sagtens være: 

• At hun mangler kompetencer til de job hun har søgt
  • At hun reelt stadig opfører sig og tror på en fremtid som kendis
  • At mange virksomheder ikke ønsker at ansætte "reality stjerner"

Hun er jo ikke den eneste med en fortid i branchen som har fået en dom,  men hun har jo ej heller gjort meget for at undgå rammelyset og opbygge en stille og rolig tilværelse.  Nu vil hun så tage en uddannelse som  sexolog og parterapeut.   Tja.... hvis hun stadig er drevet af lysten til at være kendt, er det måske ikke så dårlig en ide.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frederik3 skrev, for 21 timer siden:

Hvad kunne hun af særlige tricks?

Anni kunne kneppe en død for safter, hun tømte en pik som ingen anden, og dog!! hendes veninde PernilleMissFitness ku også dette så faktisk var de 2 :o

Men hun var en virkelig smuk pige, med en utrolig lækker krop og så smagte hun himmelsk.

Hvad hun så senere hen i livet har lavet, er jo kun til at ryste på hovedet af.

Men, skulle hun en dag komme tilbage, ville jeg helt sikkert ta en tur på hende igen.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Hvis hun var hos MBC i hasselager så har jeg været der for ca. 15 år siden.

8000

Der var hun også dengang.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...