Hop til indhold
Miller's Crossing

Den megadejlige Lizbeth is back❤️

Recommended Posts

Denne pragtfulde tjekkiske pige - Lizbeth - har jeg selv anmeldt tidligere. 

Hun behøver derfor ingen nærmere introduktion. Lizbeth beærer igen vores land med et besøg i Glostrup, hvor også Barbara nu huserer. Så bliver det sgu nok ikke større:P

Men dennegang var det så den svære 2. gang. Men hvad gør det, når det er Lizbeth? Mage til personlig betjening på Whats App både før og efter besøget skal man lede længe efter. Og selve besøget? Åhh mine guder:wub: Som en kæreste, du ikke har set et stykke tid. Total GFE oplevelse i den blide ende. 

Og så havde jeg glemt, hvor smuk hun er:) Høj pige på over 170 cm. Helt slank. Små bryster, men dejlige. Skønt hår og ikke mindst nogle totalt sensuelle  læber.  Læg dertil en dejlig personlighed, en høj intelligens og en sex, som ikke er af denne verden. Og måske de bedste tungekys, jeg endnu har oplevet:D

Hun minder faktisk en hel del om danske Anastasia både i udseende og i type og derfor også en GP i den allerhøjeste kvalitet. 

Lizbeth er her et stykke tid endnu. Frem til 27.10. Godt for mig, godt for jer og godt for Danmark:) Jeg skal i hvert fald nå mindst en gang til. 

Miller’s

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes gfe. Og så findes der gfe. Og så findes der ÆGTE gfe. Det tilbyder mange gp’er. I mange udgaver. Der er gudhjælpemig dem der reklamerer med gfe, men uden kys... har aldrig hørt om nogen der dyrkede sex med kæresten uden kys... 

I dag besøgte jeg Lizbeth for tredje gang. Hun er blandt de få der tilbyder gfe som faktisk ER ægte. I min bog betyder det nærvær, ægte liderlighed, at man kysser grådigt og ustoppeligt, at man nærmest går løs på hinanden. Kødets lyst. Som to magneter.

Så glemmer man distancen og lever sig ind i illusionen om at man er i gang med elskovsakten med den der superfrække, megalækre unge sprøde kæreste. 

Lizbeths prik over i’et er at der er så meget nærvær så det bare føles som en eksplosiv blanding af tiltrækning, liderlighed og måske ligefrem en eller anden form for kærlighed. I hvertfald er der noget vanvittig kærligt og imødekommende over hendes personlighed.

Og endelig - hvad hun skjuler lidt på billederne - har hun den mest vidunderlige smukke slanke krop.  Nej hvor hun dejlig!

Sweet dreams allesammen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne af hende yder hende sket ikke fuld retfærdighed. Hun er super meget dejligere i virkeligheden :-) :-) :-) 

VenligsT

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...