Guest Runner Skrevet 9. Oktober, 2019 Jag havde i mandags en aftale med en GP i det Nordsjællandske. Alt vedr. vores aftale var foregået fint via SMS. Jeg møder op på den aftalte adresse og på det aftalte tidspunkt - alt er fint. Lige indtil døren bliver åbnet og hende der åbner døren er en fra min perifere omgangskreds!!! Så stod vi begge der, sådan lidt øhh bøøh. Mig indenfor og så kunne vi så begge trække lidt på smilebåndet af det. Vi satte os ned og blev hurtigt enige om at der så ikke skulle ske noget frækt imellem os og at det vist var bedst at vi bare lod det være en hemmelighed imellem os hvad det var foregået. Men spændende at se hende i pikant undertøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 379 Skrevet 9. Oktober, 2019 Haha, det har jeg også selv prøvet. Vi gjorde det så alligevel, da jeg altid havde syntes hun var lidt en frækkert og hun var frisk på det. Good times! 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3221 Skrevet 9. Oktober, 2019 Mødte engang en pige jeg havde gået i folkeskole sammen med, det var også lidt trykket i starten. Men da vi begge var udenbys, blev vi enig om, at tage en tur på sengen. Vi mødtes iøvrigt igen et par år efter til 25 års jubilæum for vores realeksamen, hvor vi endte på et hotelværelse 2 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 9. Oktober, 2019 Det var jo ikke fordi at hun ikke var tiltrækkende som hun stod der i noget lingeri, der stort set intet dækkede. Men når man kommer til at mødes med jævne mellemrum, så er det sgu nok bedst at vi skiltes i ro og mag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingdongdynamo 20 Skrevet 9. Oktober, 2019 Link til annoncen, eller skal det holdes hemmeligt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 11. Oktober, 2019 Men du tog vel hjem, fandt et billed af hende og tog dig en spiller, medens du genkaldte dit mødet med hende et øjeblik forinden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg