Hop til indhold
Guest Runner

Så har man også oplevet det

Recommended Posts

Guest Runner

Jag havde i mandags en aftale med en GP i det Nordsjællandske.

Alt vedr. vores aftale var foregået fint via SMS.

Jeg møder op på den aftalte adresse og på det aftalte tidspunkt - alt er fint.

Lige indtil døren bliver åbnet og hende der åbner døren er en fra min perifere omgangskreds!!!

Så stod vi begge der, sådan lidt øhh bøøh. Mig indenfor og så kunne vi så begge trække lidt på smilebåndet af det.

Vi satte os ned og blev hurtigt enige om at der så ikke skulle ske noget frækt imellem os og at det vist var bedst at vi bare lod det være en hemmelighed imellem os hvad det var foregået.

Men spændende at se hende i pikant undertøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, det har jeg også selv prøvet. Vi gjorde det så alligevel, da jeg altid havde syntes hun var lidt en frækkert og hun var frisk på det. Good times!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte engang en pige jeg havde gået i folkeskole sammen med, det var også lidt trykket i starten. Men da vi begge var udenbys, blev vi enig om, at tage en tur på sengen. Vi mødtes iøvrigt igen et par år efter til 25 års jubilæum for vores realeksamen, hvor vi endte på et hotelværelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runner

Det var jo ikke fordi at hun ikke var tiltrækkende som hun stod der i noget lingeri, der stort set intet dækkede. Men når man kommer til at mødes med jævne mellemrum, så er det sgu nok bedst at vi skiltes i ro og mag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men du tog vel hjem, fandt et billed af hende og tog dig en spiller, medens du genkaldte dit mødet med hende et øjeblik forinden....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...