Guest NordjyskStodder Skrevet 9. Oktober, 2019 Annoncen her er en ung piger der besøger en og stjæler pengene inden det sjove sker. Dont do it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordjyskStodder Skrevet 9. Oktober, 2019 Nogle der er friske på at lokke dem frem så jeg lige kan få mine penge retur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den er svær 10 Skrevet 9. Oktober, 2019 Tak for advarslen. Var selv på et tidspunkt ved at forsøge at få en aftale stavlet på benene med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 9. Oktober, 2019 Hvad stod der i annoncen, for den er slettet nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordjyskStodder Skrevet 9. Oktober, 2019 Hun havde en mail med navnet anna olsen ([email protected]) og har tidligere brugt en mail der hed [email protected] (som nu er slettet) Hun slettede den nok fordi hun ikke havde lyst til at betale penge retur, hvorfor jeg piftede hendes dæk da hun ville gå hen til nogle fremmede, spille offerkortet og kontakte politiet for så at påstå alt muligt om mig. Jeg holdt mig til kun at true med at pifte hendes dæk, da jeg ikke synes det er fair at true med vold eller lignende (er som udgangspunkt et godtroende og fredeligt menneske, men har dog en stærk retfærdigheds sans). I ægte sigøjner stil sagde hun først at hun aldrig havde mødt mig før og at hun nok skulle køre op og hæve penge, men hun ville ikke have mig med i bilen. Da jeg stod lige ved førerdøren var der ikke meget hun kunne gøre. Hun begyndte så at true med politi imens hun gik ned ad gaden mod et hus. Her valgte jeg at give op og gøre mit tab til hendes tab. Nu har vi begge tabt penge og tid på ingenting og forhåbentligt lært lidt om livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 10. Oktober, 2019 Hmmm... underligt indlæg... Først skriver han at han piftede hendes dæk, men skrive så at han kun truede med det. Men et eller andet ubehagelig er der vist sket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 10. Oktober, 2019 AalborgLook skrev, for 43 minutter siden: Hmmm... underligt indlæg... Først skriver han at han piftede hendes dæk, men skrive så at han kun truede med det. Men et eller andet ubehagelig er der vist sket. Jeg forstår det som det, han truede med, kun var at pifte dækkene (i modsætning til at true med vold). Ikke, at han kun truede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg