Hop til indhold
Mik_J

Pirrende lingam massage med afslutning

Recommended Posts

Hejsa,

Nogen der kender til sider hvor der tilbydes blid og pirrende lingam/penis massage ? - jeg ved der er en Sascha i København, og der er også Episk rundt omkring, men der må der være andre der kan tilbyde dette.

Ved godt mange der tilbyder tantra masage har det med, men der er det ogtest uden afslutning - og det skal ikke være almindelig hurtigt kedeligt handjob :)

På forhånd tak,
M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mik_J skrev, for 27 minutter siden:

Hejsa,

Nogen der kender til sider hvor der tilbydes blid og pirrende lingam/penis massage ? - jeg ved der er en Sascha i København, og der er også Episk rundt omkring, men der må der være andre der kan tilbyde dette.

Ved godt mange der tilbyder tantra masage har det med, men der er det ogtest uden afslutning - og det skal ikke være almindelig hurtigt kedeligt handjob :)

På forhånd tak,
M

Du mener ikke Kasja i Brøndby? Hun er en meget høj og umådelig smuk polsk kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mik_J skrev, for 3 timer siden:

Hejsa,

Nogen der kender til sider hvor der tilbydes blid og pirrende lingam/penis massage ? - jeg ved der er en Sascha i København, og der er også Episk rundt omkring, men der må der være andre der kan tilbyde dette.

Ved godt mange der tilbyder tantra masage har det med, men der er det ogtest uden afslutning - og det skal ikke være almindelig hurtigt kedeligt handjob :)

På forhånd tak,
M

Hvorfor ikke prøve Episk.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snedker skrev, for 19 timer siden:

Det vil jeg da gerne hjælpe med :-) 

Glemte at nævne at det skulle være en kvindelig massør :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstår spøgeren, vil han også have sex, osv, det får han ikke hos de to sidste. Men jeg står inde for Liv, hun er god, kun pokkers hun bor så langt væk ,,, tro også hvis man har kemien med 1966 at hun kunne være dejlig, men det har jeg til gode, ( håber jeg ).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 45 minutter siden:

Som jeg forstår spøgeren, vil han også have sex, osv, det får han ikke hos de to sidste ....

Så er trådstarter lidt uklar på dette punkt, synes jeg. Han skriver, at "det skal ikke være almindelig hurtigt kedeligt handjob :)". Det forstod jeg som et spændende og indlevende håndjob, og det får man faktisk hos Kasja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstor skrev, den 9.10.2019 at 23:54:

Hvordan afslutter hun?

Det er jo et handjob, men et meget langsomt og pirrende et af slagsen. Jeg tabte lidt tråden til sidst, men jeg må lige på grænsen i hvad jeg vil tro var et kvarters tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 timer siden:

Så er trådstarter lidt uklar på dette punkt, synes jeg. Han skriver, at "det skal ikke være almindelig hurtigt kedeligt handjob :)". Det forstod jeg som et spændende og indlevende håndjob, og det får man faktisk hos Kasja.

Så man får en afslutning? Det står ikke rigtig på hendes hjemmeside synes jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

du/i skal til hørsholm.

MAGIC MASSAGE

skøn voksen kvinde der elsker og kan sit job.                        navnet kunne ikke være valgt rigtigere.                                       Magi er hvad der leveres. fantastisk intim krops massage leveres med en intoitiasme der er ægte. Lingammen udføres af en dejlig kvinde der tydeligt nyder det hun arbejder med.    Det der der leveres kan ikke udføres så skønt som det bliver gjort.uden ægte læst og glæde  ved udførelsen af den skønneste massage en mand kan ønske sig.  .                                         Malle som hun kalder sig er født med evnen til at mærke og opfange alle de signaler ens krop udsender. når hun utroligt blidt maser alle de steder en mand kunne ønske sig.             jeg kunne unde alle den oplevelse et besøg der giver. Aldrig har jeg fået Magisk massage som det Malle levere. kunne komme på besøg hver eneste uge livet ud hvis min økonomi tillod mig det.

 

 

Redigeret af mindre ung gadedreng
stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
mindre ung gadedreng skrev, den 12.11.2019 at 20:02:

du/i skal til hørsholm.

MAGIC MASSAGE

skøn voksen kvinde der elsker og kan sit job.                        navnet kunne ikke være valgt rigtigere.                                       Magi er hvad der leveres. fantastisk intim krops massage leveres med en intoitiasme der er ægte. Lingammen udføres af en dejlig kvinde der tydeligt nyder det hun arbejder med.    Det der der leveres kan ikke udføres så skønt som det bliver gjort.uden ægte læst og glæde  ved udførelsen af den skønneste massage en mand kan ønske sig.  .                                         Malle som hun kalder sig er født med evnen til at mærke og opfange alle de signaler ens krop udsender. når hun utroligt blidt maser alle de steder en mand kunne ønske sig.             jeg kunne unde alle den oplevelse et besøg der giver. Aldrig har jeg fået Magisk massage som det Malle levere. kunne komme på besøg hver eneste uge livet ud hvis min økonomi tillod mig det.

 

 

Nogen ekstra ydelser eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mindre ung gadedreng skrev, den 12.11.2019 at 20:02:

du/i skal til hørsholm.

MAGIC MASSAGE

skøn voksen kvinde der elsker og kan sit job.                        navnet kunne ikke være valgt rigtigere.                                       Magi er hvad der leveres. fantastisk intim krops massage leveres med en intoitiasme der er ægte. Lingammen udføres af en dejlig kvinde der tydeligt nyder det hun arbejder med.    Det der der leveres kan ikke udføres så skønt som det bliver gjort.uden ægte læst og glæde  ved udførelsen af den skønneste massage en mand kan ønske sig.  .                                         Malle som hun kalder sig er født med evnen til at mærke og opfange alle de signaler ens krop udsender. når hun utroligt blidt maser alle de steder en mand kunne ønske sig.             jeg kunne unde alle den oplevelse et besøg der giver. Aldrig har jeg fået Magisk massage som det Malle levere. kunne komme på besøg hver eneste uge livet ud hvis min økonomi tillod mig det.

 

 

Det havde været nemmere for andre at navigere, hvis der også fulgte et link med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...