Hop til indhold
Midtby

Nogle med erfaring på denne pige i Horsens ( Mari666Mari ) ?

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Nope, men hvis du ændrer din overskrift, så man ved, hvad hun kalder sig + hvor hun hører til -> så er chancerne lidt større...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtby skrev, den 13.10.2019 at 21:26:

Hun er hermed verificeret efter et hyggeligt søndagsbesøg :)

Kan du sige mere? Overvejer, men hendes priser, stiger og stiger... 

Du må gerne pb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KristianB1 skrev, den 24.10.2019 at 15:46:

Kan du sige mere? Overvejer, men hendes priser, stiger og stiger... 

Du må gerne pb. 

Stigningerne gjorde også jeg sprang fra. Er dog stadig nysgerrig efter om hun kan levere til den høje pris, så håber nogen deler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg vil sige det således. da jeg bookede var det med blow uden, og sex med til 800.-

hun gav udemærket blow, sexen var godkendt, afslutningen fin da jeg måtte komme i ansigt og på bryster.

har jeg fået bedre og frækkere sex til den pris, ja bestemt. ville jeg give 1.000.- igen, næppe, ville jeg booke en overnatning til 2500.- overhovedet ikke.

ps, fik en slikketur forleden til 500.- så forhandlinges gunst er stadig gældende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil starte med at sige jeg ikke har mødt hende, men ved efter mange og lange skriverier hvem hun er ;)

Hun er en rigtig sød og jordnær liderlig pige, hvilket fremgår af vores korrespondance..

Jeg er gift og derfor har jeg muligheder i dagtimerne, der er hun så ikke så disponibel, da hun er vågen om nattenm og sover om dagen, så aftener er normalt hendes eneste mulighed og der er jeg "besat" :)

Jeg vil helt sikkert besøge hende en aften jeg får mulighed, selv om ovenstående anmeldelse ikke lyder alt for lovende, men føler jeg har fået en rigtig god konnektion med hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
gigolomidt skrev, for 10 minutter siden:

Vil starte med at sige jeg ikke har mødt hende, men ved efter mange og lange skriverier hvem hun er ;)

Hun er en rigtig sød og jordnær liderlig pige, hvilket fremgår af vores korrespondance..

Jeg er gift og derfor har jeg muligheder i dagtimerne, der er hun så ikke så disponibel, da hun er vågen om nattenm og sover om dagen, så aftener er normalt hendes eneste mulighed og der er jeg "besat" :)

Jeg vil helt sikkert besøge hende en aften jeg får mulighed, selv om ovenstående anmeldelse ikke lyder alt for lovende, men føler jeg har fået en rigtig god konnektion med hende :)

Det er da kun dejligt. vi oplever jo alle tingene og oplevelserne forskellige.  siger heller ikke det ikke er en godkendt oplevelse, men mine forventninger til mødet var måske bare for høje. Håber i får en dejlig oplevelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...