Midtby 207 Skrevet 9. Oktober, 2019 (edited) Hej kære brugere, nogle der har kendskab til denne pige fra Horsens. ? https://annoncelight.dk/showad/284113 Redigeret 9. Oktober, 2019 af Midtby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 9. Oktober, 2019 Nope, men hvis du ændrer din overskrift, så man ved, hvad hun kalder sig + hvor hun hører til -> så er chancerne lidt større... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 207 Skrevet 13. Oktober, 2019 Hun er hermed verificeret efter et hyggeligt søndagsbesøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 24. Oktober, 2019 Midtby skrev, den 13.10.2019 at 21:26: Hun er hermed verificeret efter et hyggeligt søndagsbesøg Kan du sige mere? Overvejer, men hendes priser, stiger og stiger... Du må gerne pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 22 Skrevet 29. Oktober, 2019 KristianB1 skrev, den 24.10.2019 at 15:46: Kan du sige mere? Overvejer, men hendes priser, stiger og stiger... Du må gerne pb. Stigningerne gjorde også jeg sprang fra. Er dog stadig nysgerrig efter om hun kan levere til den høje pris, så håber nogen deler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 207 Skrevet 29. Oktober, 2019 jeg vil sige det således. da jeg bookede var det med blow uden, og sex med til 800.- hun gav udemærket blow, sexen var godkendt, afslutningen fin da jeg måtte komme i ansigt og på bryster. har jeg fået bedre og frækkere sex til den pris, ja bestemt. ville jeg give 1.000.- igen, næppe, ville jeg booke en overnatning til 2500.- overhovedet ikke. ps, fik en slikketur forleden til 500.- så forhandlinges gunst er stadig gældende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 7. November, 2019 Vil starte med at sige jeg ikke har mødt hende, men ved efter mange og lange skriverier hvem hun er Hun er en rigtig sød og jordnær liderlig pige, hvilket fremgår af vores korrespondance.. Jeg er gift og derfor har jeg muligheder i dagtimerne, der er hun så ikke så disponibel, da hun er vågen om nattenm og sover om dagen, så aftener er normalt hendes eneste mulighed og der er jeg "besat" Jeg vil helt sikkert besøge hende en aften jeg får mulighed, selv om ovenstående anmeldelse ikke lyder alt for lovende, men føler jeg har fået en rigtig god konnektion med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 207 Skrevet 7. November, 2019 gigolomidt skrev, for 10 minutter siden: Vil starte med at sige jeg ikke har mødt hende, men ved efter mange og lange skriverier hvem hun er Hun er en rigtig sød og jordnær liderlig pige, hvilket fremgår af vores korrespondance.. Jeg er gift og derfor har jeg muligheder i dagtimerne, der er hun så ikke så disponibel, da hun er vågen om nattenm og sover om dagen, så aftener er normalt hendes eneste mulighed og der er jeg "besat" Jeg vil helt sikkert besøge hende en aften jeg får mulighed, selv om ovenstående anmeldelse ikke lyder alt for lovende, men føler jeg har fået en rigtig god konnektion med hende Det er da kun dejligt. vi oplever jo alle tingene og oplevelserne forskellige. siger heller ikke det ikke er en godkendt oplevelse, men mine forventninger til mødet var måske bare for høje. Håber i får en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg