Hop til indhold
PeterN

Mina, en blandet oplevelse, så tak for denne gang!

Recommended Posts

Den perfekte playlist når man tænker tilbage på Mina som tidligere klient:

Før jeg stiftede bekendskab men Mina var jeg faktisk lidt nysgerrig på hvad der mon lå bag de her alenlange tråde om hende på forum. 

For hun er bare en dramaqueen, som givetvis altid vil skabe problemer for sigselv på den ene eller anden måde.

Jeg har aldrig læst om en enkelt anden pige hvor det skinner igennem at der er en bestemt ydelse vedkommende

tilbyder og åbenlyst vælger fra på en måde hvor kunden undrer sig. Fordi det jo overhovedet ikke giver mening

i forhold til hvad der reelt er risiko ved. Komplet uforståeligt..... 

Nu er jeg selv hovedaktør i en af de tråde, og egentlig plejer jeg jo slet ikke at skrive så meget og slet ikke så explicit...

Men hvis man skriver om Mina og udelader den del kan man ligeså godt udelade at skrive om hende.... 

Så hvis Mina mener jeg burde poste en personlig smsudveksling med hende så må hun selv poste den.

Det vil jeg ikke tage ansvaret for........ Så jer der kender hende endnu bedre derude, det kan I jo opfordre hende

til at gøre, og så vil hendes side af sagen komme frem....

MEN MINA så skal det være explicit 100 %, hele sms udvekslingen, ikke kun det du lige synes skal frem .....

Ellers er det for tamt.....  @Fakebuster tak for din videreudvlikling af tråden, det har virkelig givet mig

et godt grin af flere omgange. 

Minas vrede ser jeg som en 100% explicit kvindelig reaktion, fordi hun ikke har kontrol over mig længere,

og jeg på ingen måde ligger for hendes - eller nogen anden kvindes fødder.

Så ja ægte kæresteoplevelse med opbrud med frustration, jalousi og småskænderier..... Mina=100% hahaha

Jeg føler mig godt undeholdt af det hele...... Og så skal jeg nok snart videre til nogen af de andre mmmmmmmmmmmmmmmm

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle,

jeg må krybe til korset og erkende at denne tråd har fået

mere end hvad den kan trække - og mere til.

Særlig set i lyset i denne anmeldelse:

vil jeg gerne trække mine negative udsagn om Mina tilbage.

Om Mina har ydet superfransk til mig eller ej i den givne situaiton,

fortryder jeg at jeg overhovedet har skrevet en negativ anmeldelse af hende!

Og det har ikke noget at gøre om jeg er Minas kunde eller ej, 

den chance har jeg helt sikkert alligevel forpasset ........ ;-) 

De mere eller mindre underholdende / ynkelige dele af denne tråd

må I jo tage for hvad det er- og så ikke mere...... 

Forsat go' dag!

Mvh

PN

Ps jeg har forsøgt at få tråden slettet tråden, men der er åbenbart mod moderatorenes

retningslinier. 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ynkeligt! Meget ynkeligt!!!! Men ok, det bestemmer du jo selv..... @PeterN

Redigeret af Dandy
Det var ment som en kommentar....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sige for mig selv, at Mina ikke har lovet mig noget. Og jeg er næsten sikker på at hun heller ikke har lovet PeterN noget.

PeterN og jeg går langt tilbage i tid, fra hedengangne Venuslogen, så han ser nok mit skriv som en gammel bekendts vink om, at der er en tråd, der er kørt for langt ud. Sådanne tråde har jeg også selv rodet mig ud i, også med Mina, så jeg skal ikke kaste med sten her. Hvis jeg ikke allerede har gjort det.

En ting jeg er 100% sikker på, det er at Mina vildt gerne vil have disse tråde begravet i glemselens mørke. Så jeg kommer ikke til at bidrage med mere i denne og de andre tråde.

... Men har dog tænkt, at man som udenforstående må overveje, om en pige, der kan lave SÅ meget rav i andedammen herinde, måske kan ramme noget i os kunder, de andre piger ikke kan. Bare en iagttagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Ja, efter sådan en lang proces kan man jo i sit stille sind undre sig over om det er Mina eller PeterN, der er mest Dramaqueen, og hvem der har mest brug for hjælp. Jeg vil tilslutte mig @Dandys kloge ord: Ynkeligt!!

Det er altså de kære kvinders levebrød, der bliver påvirket af den omtale, der kommer her på Eroguide. Så det er ikke i orden ikke at være ordentlige, og den gang bashing, der er foregået i den her tråd giver jo blot et indblik i en eller anden form for virkelighed. Vær nu ordentlige, det er sgu ikke i orden at agere forsmåede små mænd bare fordi man kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...