Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Milena finkenstrasse og Jenny engelsburg

Recommended Posts

Gæst

Endnu engang, bragte mulddyrene mig til FL............ De må være vilde med piger, siden vi hele tiden skal derned ;)

Dagens første besøg, var hos Jenny Tauberstrasse 4 Engelsburg

www.engelsburg-fl.de (kan desværre ikke finde ud af, at lave et ordentlig link til hende, andre er velkomne)

Jenny er en rimelig flot pige, uden som sådan at være model. De 23 holder nok ikke helt, men ung er hun. Nogle flotte bryster, almindelig størrelse, men et godt design. Nybarberet ren og lækker......... Ja her stopper det positive nok!

Kom ind, aftalte 30 min 50 euro

Som altid startede jeg ud med at spørge, DO YOU SPEAK ENGLISH........ lidt iriteret svar, vi er i Tyskland, og her snakker vi Tysk.... OKAY ØHHH GODT SÅ

Læg dig på sengen, så kommer jeg om lidt. Tog mit tøj af, havde dog lidt kolde hænder, så for hendes skyld, ville jeg lige varme dem under hanen. Da hun kom tilbage stod jeg stadig op, for ville jo gerne ud at vaske fingre....... SAGDE JEG IKKE DU SKULLE LÆGGE DIG PÅ SENGEN?? jo jo lille dame, men har lidt kolde fingre, kan jeg ikke lige komme ud og varme dem. Fik jeg lov til, selvom det virkede som om, det var unødvendig tidspilde.

Tilbage i sengen og ned og ligge, for hun skulle direkte igang med Blowjob. Spurgte om der ikke var tid til lidt VORSPIEL, det forstod hun ikke, egentlig underligt en Tysker ikke forstår mig tysk, når en polak gør :)

max 2 min ok blowjob, dog uden hun interessede sig for om det var godt. Skal jeg ligge mig spurgte hun, men ville gerne have hun sad øverst..... igen forstod hun mig ikke, men blev nu ved med at holde fast i det, og forklarede dig på forskellige måder. Til sidst overgav hun sig, og lavede en reverse cowboy i et lille minut tror jeg, NU SKAL VI SKIFTE POSITION, sluttede af med en missionær, hvor hun bare lå helt fladt.

Efter sexen pludrede hun dog glad løs, om alt muligt mens jeg tog tøj på.

Alt i alt, max 15 ret kedelige minutter.

summa summarum, hun tangerer Nicol fra finkenstrasse sure væsen og elendige service, når hun har sine dårlige dage.

Kommer ikke igen

p.s Milena bliver lige nævnt i en senere tråd (når det ikke nu), hun var heldigvis en helt anden positiv oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang, bragte mulddyrene mig til FL............ De må være vilde med piger, siden vi hele tiden skal derned ;)

Dagens første besøg, var hos Jenny Tauberstrasse 4 Engelsburg

http://www.engelsburg-fl.de (kan desværre ikke finde ud af, at lave et ordentlig link til hende, andre er velkomne)

http://www.engelsburg-fl.de/models/jenny_page.htm

Så kommer man direkte ind på hendes side, dog uden menuerne i siden. Men der er en "Zurück"-knap nederst, hvor man kommer tilbage til hovedsiden.

I følge hendes tekst er hun i øvrigt fra Rusland, hvilket måske er forklaringen på middelmådigt tysk og engelsk.

Hvis man vil check om en Engelsburg-model har flere billeder end vist, eller se en, der ikke er der for tiden skriver man:

http://www.engelsburg-fl.de/models/

Så får man en liste over indholdet. Billederne ligger i undermapperne, den enkelte tekst mm. i filen, der hedder noget med pigewns navn og "page". Egentlig er dette lidt et hul, de måske bare har glemt at lukke, men lad endelig være med at fortælle dem det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyve kan hun også :lol::lol::lol::lol::lol:

Hun sagde nu hun var fra Tyskland..... hun taler nu også et perfekt Tysk, til modsætning fra mig :)

Umiddelbart tror jeg ikke, de har noget imod, at nogle nørder med at kigge på gamle billeder af dem :) kan jo vække appetitten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...