Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BadGuy

Nu vil jeg ikke leje politimand, men er det ikke det som man kalder rufferi og er strafbart ? måske nogle gp er herinde som kan svare på det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
BadGuy skrev, for 15 minutter siden:

Nu vil jeg ikke leje politimand, men er det ikke det som man kalder rufferi og er strafbart ? måske nogle gp er herinde som kan svare på det ? 

Der er vist meget gråzone prostitution i thai miljøet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Richard Kimble skrev, for 11 minutter siden:

Der er vist meget gråzone prostitution i thai miljøet ;)

det er lovligt at sælge sex i danmark, men ikke at tjene penge på andre, det er jo netop det han gør, ved at leje et andet menneske ud ...

Ellers skulle den pågældende kvide selv ha stået for annoncen ...

Han må være komplet idiot ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som den kunne forstås så ja ulovligt. Kunne også blot være en sjov vinkel på en annonce ligesom den snart stoppede NajaP der annoncerede som man skulle komme forbi og købe hendes ting i dba. Eller da hendes mand havde opdaget hendes ekstrajib og befalet hende til at ha 10 mænd som straf og bad om hjælp herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 timer siden:

Nu vil jeg ikke leje politimand, men er det ikke det som man kalder rufferi og er strafbart ? måske nogle gp er herinde som kan svare på det ? 

Der er nok snarere tale om svindel og eller afpresning - evt. kun opsamling af e-mailadresser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 timer siden:

det er lovligt at sælge sex i danmark, men ikke at tjene penge på andre, det er jo netop det han gør, ved at leje et andet menneske ud ...

Ellers skulle den pågældende kvide selv ha stået for annoncen ...

Han må være komplet idiot ..

Hey Badguy

det hele afhænger af om hvem som tager imod pengende når kunden betalerB)

er det mamasan eller pimpen så er der begrundet mistanke om rufferi

er det pigen selv.....ja så er det helt lovligt hun skal dog ha en arbejdstilladelse og huske og betale skat :D men manden må hjælpe alt det han vil, bare han ikke tager imod penge fra en kunde

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 1 time siden:

Hey Badguy

det hele afhænger af om hvem som tager imod pengende når kunden betalerB)

er det mamasan eller pimpen så er der begrundet mistanke om rufferi

er det pigen selv.....ja så er det helt lovligt hun skal dog ha en arbejdstilladelse og huske og betale skat :D men manden må hjælpe alt det han vil, bare han ikke tager imod penge fra en kunde

Ahr. der tror jeg du er forkert informeret:

Straffeloven[1]
§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ahr. der tror jeg du er forkert informeret:

Straffeloven[1]
§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

 

Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ahr. der tror jeg du er forkert informeret:

Straffeloven[1]
§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Sådan virker det ikke IRL

ikke de gange jeg har snakket med Jens betjent:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
maxmuld skrev, for 2 timer siden:

 

Sådan virker det ikke IRL

ikke de gange jeg har snakket med Jens betjent:mellow:

stop nu dig selv og læs det som jernsvinet henviser til, det er useriøst det du skriver ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...