Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Lady Gitte i hendes domicil i Kolding i fjor – og tænkte jeg ville give en anmeldelse af hende her.

Første kontakt med Lady Gitte, var på mail, hvor jeg skrev lidt om mig selv, mine fimler (fetish og fantasier) og stillede lidt uddybende spørgsmål til hendes eller pænt informative hjemmeside. Som noget nyt, kunne jeg også godt tænke mig et rollespil, der var helt specifikt.

Lady Gitte besvarede min mail et par timer senere og jeg kunne allerede fra første linie læse og mærke hendes dedikation. Super sød og helt med på hvor jeg ville hen med mine ønsker. Hun havde taget sig tid til at give mig et godt, sødt og uddybende svar. Så jeg var ikke i tvivl – jeg skulle helt sikkert til Kolding.

Efter lidt flere mail- og sms udvekslinger, var planen klar: Vi droppede den forudgående samtale og gik direkte ind i rollespillet. Lady Gitte har et lille bitte venterum og der skulle jeg gå ind, låse døren til gaden og klæde om. Når jeg var klar, skulle jeg banke på hendes dør, som var det en almindelig dør til et hvilket som helst hjem. Og her skulle spillet så starte.

Stop- og pauseord var på plads i vores forudgående sms-korrespondance – ligeledes betalingen (rollespillet gik ud på at jeg skulle købe et ur til 4000 kr af hende, og da hun har modtaget betalingen, kan hun pludselig kende mig fra en tidligere dum situation – og så går det galt for Lille Morten)….

Da aftenen for vores møde oprandt, var det med en sindsygt spændt fornemmelse i maven, jeg gik den ”lange vej” fra Kolding Station ned til Lady Gittes domicil. Jeg har aldrig før kastet mig ud i en sceance, uden forudgående samtale og forventningsafstemning. Så der var eddermame sommerfugle og en let nervøsitet, jordende rundt i kroppen. Havde kun set hende på billeder. Aldrig i virkeligheden og heller ikke hørt hendes stemme. Al korrespondance havde været på mail og SMS. Men jeg var samtidig helt tryg, takket være Lady Gittes måde at være på, i sine mails og sms’er.

Her er hvad jeg præcist skrev til hende før mødet – en lille drejebog. Den var blot indledning til den egentlige sceance og hvor jeg nok er en dårlig skuespiller, så ramte Lady Gitte til gengæld helt præcist da vi stod ansigt til ansigt.

Start:

Jeg banker på døren og der går ikke lang tid før den bliver åbnet op - indenfor står en kvinde. Hun er lidt højere end mig og ser venlig ud.

"Hej - det var det armbåndsur vi snakkede om jeg skulle købe", siger jeg. Hun vinker mig bydende ind.

Jeg træder ind og lige da jeg går forbi hende, slår det mig, at hun virker bekendt.

Først da døren lukker i bag mig, slå den effektive del af min ellers sparsomme del af hukommelsen til...

"Pis, pis, pis..." tænker jeg for mig selv. Af alle kvinder i Kolding, skal jeg lige nøjagtigt ramle ind i hende her.

Jeg så hende nede i Kolding by for lidt over en uge siden da jeg var på vej gennem byen i min bil. Hun skulle over fodgængerfeltet og vadede bare lige ud, så jeg måtte bremse hårdt op. Jeg ved godt at jeg skal holde tilbage, men det er sgu da tilladt at se sig for alligevel - og i bar arrigskab gav jeg hende en fuck-finger som hun på ingen måde overså. Fik et undrende blik tilbage fra hende og lige da jeg kørte videre råbte jeg ud gennem vinduet: "Se dig dog for, skøre kælling".....

 Og nu står hun sgu lige et par meter fra mig.

"Hej", siger hun og rækker mig hånden og præsenterer sig... "Gitte"

"Morten..." svarer jeg kort. Hun kigger lidt på mig... jeg tænker at hun nok ikke kan genkende mig, jeg havde både kasket og solbriller på den dag. Men jeg vender alligevel siden lidt til hende.

"Nå, det var de penge du skal have for uret". Jeg rækker hånden ned i lommen. Gitte er er begyndt at kigge lidt mere indgående på mig.

"Har jeg ikke set dig før".... spørger hun. Jeg prøver at skjule panikken lidt

"Neeej, det tror jeg ikke - jeg har ihvertfald ikke set dig før".... jeg svarer meget undvigende og kigger flygtigt på hende, inden mit blik retter sig mod døren.

"Jo, jeg er sikker på at jeg har set dig", siger hun, følger med mit ansigt rundt og stirrer på mig.... "Det er dig der var ved at køre  mig ned den anden dag og råbte efter mig, var det ikke"...? 

Jeg begynder at lirke mig over mod døren, men hun stiller sig i vejen for mig. 

Jeg rækker afværgende hænderne op foran mig

"Ok....", siger jeg...."jeg havde en meget dårlig dag og det kom jeg til at lade gå ud over......"..... jeg lader resten af ordene hænge i luften vender mig rundt for at åbne døren og komme væk, men den er låst.

Med et resolut og kontant førergreb får hun mig op ad væggen og stiller sig helt ind bagved mig og hvisler ind i mit ene øre: " Var det ikke noget med "kælling", du kaldte mig"...

"Undskyld" fik jeg presset ud mellem læberne

"Det hjælper dig ikke - nu skal du få at føle hvor led en kælling jeg kan være. Der er intet der hjælper dig nu".....

 Hun tvinger mig rundt og stadig i et fast førergreb, bliver jeg skubbet ind i et tilstødende lokale. Hun er større og stærkere end mig og jeg tør ikke gøre modstand, da jeg bliver spændt fast i en stålramme, så jeg står med arme og ben udstrakt – helt hjælpeløs.

Derefter forlader hun lokalet. Jeg står alene med hamrende hjerte og ude af stand til at komme fri. Ved ikke hvor lang tid, men pludselig kan jeg høre lyden af stilletter der knalder mod gulvet og bliver højere og højere som hun nærmer sig døren. Det føles som tusind skridt, men så gå døren op og hun kommer ind. Min mave fryser helt ind til en isblok da jeg ser hende - hun er iført en læderfrakke og støvler. Hun har en saks i hånden og stiller sig lige foran mig. Klipper prøvende i luften foran mit ansigt og siger:

"Lad os få alt tøjet af dig - og så skal du fanme få lov til at betale for den finger du gav mig. Og den bliver dyr"......

Slut

Da jeg over to timer senere tog afsked med Gitte – vi sad og snakkede sammen bagefter, hun er hammersød, var det med en røv der et par dage senere, antog farver af det svenske flag. Den var ret øm i de første 3 dage og først efter 6 dage, kunne jeg ikke længere mærke, at jeg havde været hos Lady Gitte. Men der gik et stykke tid, inden mærkerne var helt væk. Mine brystvorter var også pænt sensitive i de første dage, efter tortur med små skruetvinger.

Under den 2 timer lange leg, sørgede hun for at jeg fik lidt væske i form af cola – jeg måtte drikke af sugerør, da jeg var fuldstændigt fikseret. Og hendes aftercare var lige i skabet – hun har en dejlig humor.

En time efter fik jeg en sød mail fra Gitte: ” Tak for dit frække besøg. Du er dejlig at lege med. Men du glemte jo uret”

….. Jeg må snart få taget mig sammen til at ”få hentet det ur”…… Det var en super fed oplevelse sidste gang.

Find Lady Gitte her: http://ladygitte.dk/

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vild med setup'et, spillet, at i kunne finde nogen forbudte følelser frem (hævntørst, magt, afmagt, trusler. De skal luftes før de rådner!), og det at i kunne lade pengene indgå i legen, men...

Lillemorten skrev, for 4 timer siden:

Slut

Helt early...ville gerne høre bare lidt mere om hvad du skulle igennem før der var afregnet for den langemand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 16 timer siden:

Jeg er vild med setup'et, spillet, at i kunne finde nogen forbudte følelser frem (hævntørst, magt, afmagt, trusler. De skal luftes før de rådner!), og det at i kunne lade pengene indgå i legen, men...

Helt early...ville gerne høre bare lidt mere om hvad du skulle igennem før der var afregnet for den langemand.

Den helt korte: Mit livs største røvfuld. Det er en laaaaang smøre i forvejen, det ville blive en ren dræber, hvis det hele skulle med :D Men lad os bare konkludere at hun ved hvordan man slår igennem. Også med flad hånd (det gik hårdt ud over inderlårerne)...... Det var superfedt at kunne hoppe direkte ind i spillet.

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...