Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Soapy Massage

Recommended Posts

Nu er jeg på mit 3 besøg i Pattaya og jeg har hver gang luret lidt på at prøve konceptet med soapy massage - og nu skulle det endelig prøves, selvom jeg har hørt både godt og skidt om konceptet.

De fleste soapy massage parlours i Pattaya ligger mellem Soi 6 og Terminal 21 - lige ved China Town.

https://bangkok112.com/5-best-soapy-massages-pattaya/

og jeg valgte:

https://www.facebook.com/SabaiRoomPattaya

da, jeg syntes det så flottest ud - og Rasputin havde jeg ikke den store lyst til at besøge igen:

Der er ingen entre og det ser i første omgang ud som om det er en almindelig bar - bortset fra at til højre sidder der en 40 - 50 piger med et nummer på brystet og venter på at blive udvalgt - og flere af dem gestikulerer ivrigt, såsnart du blot kigger i deres retning, om at de synes at du skal vælge netop dem. Jeg havde nu god tid og bestilte en øl til 130 bath (mener jeg) og tjeneren informerede mig på forespørgsel om at pigerne nærmest indgangen kostede 2.400 bath for 1½ time og dem længere inde og med højere numre kun 2000 - det så også ud som om de var lidt mere modne.

Jeg gav mig nu god tid, men det syntes bare at få pigerne til at gestikulere endnu mere - og tjeneren anbefalede at jeg tog en køn og sød ung pige med tandbøjle - men jeg havde nu udset mig en storbarmet og slank pige - og da hun endelig holdt op med at gestikulere, henvendte jeg mig til tjeneren og bad om hende.

Så var det op til baren og betale for øl og de 2400 bath for pigen, der herefter på engelsk med en påtaget amerikansk accent og udtrækning af ordene (daerliiing, happiiiie osv.) viste mig ned ad en gang, hvor der på begge sider stod oppustede luftmadrasser og ind på et rimelig stort værelse med et kæmpe badekar, som hun hurtigt fyldte med vand og skum. Men jeg syntes nu ikke tiden vi tilbragte sammen i badekarret stod mål med dets størrelse og heller ikke noget med at hun rigtig forsøgte at gejle mig op, så begejstringen lod vente lidt på sig. Så var det over på luftmadrassen, som hun først dængede til med vand og skum - og så gled hun et par gange hen over mig med sine store bryster - først på den ene side og så på den anden. Hurtig aftørring og nu stod den først på lidt blowjob med kondom og boomboom for resten.

Min begejstring havde pga. den korte tid og det forjagede tempo endnu ikke nået at komme helt op at ringe - og til slut måtte hun afslutte mig med hånden - og det må jeg sige at hun var rimelig god og tålmodig til, selvom jeg nu var endnu mere slap - men først ved lidt fælles hjælp fik hun mig endelig bragt til finale.

Men det der var annonceret til at vare 1½ time, varede kun godt ½ - så konceptet eller stedet får absolut ikke min anbefaling herfra - så hellere engagere mig på et hotel evt. med badekar sammen med en pige, der vil blive der hele natten for kun 2000 eller evt. 2500 bath + barfine og garantere min 2 gange sex med god tid og hygge ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 5 timer siden:

Har også været på vaskehus, kun en gang var heller ikke rigtig mig.

Men er man i Pattaya eller Bangkok så skal det da prøves

Netop - men jeg havde forventet noget mere - og ½ time kommer slet ikke i nærheden af at jeg havde forventet 1½ time med god tid, masser af pirring af en sæbeindsmurt lækkerbisken og blowjob uden kondom, som det ellers er almindeligt i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 23 minutter siden:

Prøv lige et sted mere med Soapy, så vi har noget at sammenligne med :D

OK - hvis du finanserer - jeg tror jeg i denne omgang springer over, da jeg har engageret mig med et par damer eller 3, der er villige til at nyde en god omgang soapy massage på mit hotelværelse.

Efter den skuffende tur på Sabai havde jeg samme aften først den ene, så den anden dame fra Beach Road med hjemme på hotelværelset - og da jeg begyndte med en omgang hjemmestrikket soapy under bruseren med dame nr. 2, sagde hun: You make me so horny ;-)

Hun havde ellers været lidt reserveret, men det fik hende til at vågne lidt op og da jeg afleverede hende på Beach Road igen, fik jeg et par kys på munden og aftale om at hun en dag gerne ville med i dinosaurparken:

https://www.dinosaur-nongnooch.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...