Hop til indhold
Guest Richard Kimble

Carl-Mar Møller

Recommended Posts

Guest Richard Kimble

Det er ikke godt med en fridag, hvis kalenderen ikke er fyldt op med livsvigtige aftaler. Jeg kom for skade at tænke over, hvad der mon er blevet af Carl-Mar Møller. Lever han mon endnu? Videoen (kun med lyd) lever fint op til mine fordomme om hans kurser ;) 

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Richard Kimble skrev, Lige nu:

Måske som hadegave? ;)

Til  manden  som  har  alt :-)  og  han  afholder  også  kvinde  kursus, men i hans  beskrivelser er  det  henvendt  til  mænd. 

Virker  meget  uprofessionelt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Richard Kimble skrev, for 33 minutter siden:

Det er ikke godt med en fridag, hvis kalenderen ikke er fyldt op med livsvigtige aftaler. Jeg kom for skade at tænke over, hvad der mon er blevet af Carl-Mar Møller. Lever han mon endnu? Videoen (kun med lyd) lever fint op til mine fordomme om hans kurser ;) 

Manden er genial - prøv at tale med ham en dag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Til  manden  som  har  alt :-)  og  han  afholder  også  kvinde  kursus, men i hans  beskrivelser er  det  henvendt  til  mænd. 

Kvinderne skal sikkert tilbage til kødgryderne, og lære at tilbede mandens pik :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Richard Kimble skrev, for 2 minutter siden:

Kvinderne skal sikkert tilbage til kødgryderne, og lære at tilbede mandens pik :unsure:

En  mand  som  kan  bringe  mig  i  ekstase - tilbeder  gerne  gudepikken  og  kokkere efter  mandens  ønsker. Hvor  svært  kan  det  lige  være 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden:

siden hvornår er de gået fra kødgryderne... ?;)  og tilbede pikken gør de jo so wie so... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 2 timer siden:

Er det nu også så galt B):ph34r::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 3 timer siden:

Du godeste, jeg læste det lige som “.... tilbage til kødgryderne, og lære at tilberede mandens pik” :-o ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Du godeste, jeg læste det lige som “.... tilbage til kødgryderne, og lære at tilberede mandens pik” :-o ;) 

:D 

Cock au vin?

Fars i fad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Madøre! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 56 minutter siden:

Farsere den? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Jeg har fået at vide fra rigtigt mange forskellige at jeg virkeligt godt kunne bruge et af hans kurser. Det er nok den der personlige gennemslagskraft og viljen til at tage kampene der mangler lidt hos mig, og det er både i hjemmet og professionelt. Jeg husker en komiker fortælle om at kvinder var foran på point i konflikterne fordi mange af dem havde redet på hest i barndommen. De havde lært at styre en der var større, stærkere og dummere end dem selv ved at bruge Pisk! og gulerod, og Pisk! og gulerod.

Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Richard Kimble skrev, for 4 timer siden:

Jeg har gennem tiden set en del af de udsendelser der har været fra hans kurser, og har en enkelt gang i en helt anden sammenhæng mødt ham personligt. Det er ikke så meget "Pik er gud", nøgne mænd sammen og mudderræs i udslidte Volvoer der har gjort indtryk på mig, men jeg husker 2 ting han har sagt, som har bidt sig lidt fast hos mig (og jeg fejlciterer sikkert):

1) Som svar på spørgsmålet om han er mandschauvinist: Nej, jeg er feminist. Jeg forsøger at give kvinderne de stærke mænd de fortjener.

2) Når man kommer her hos mig skal man først lige tømme skraldebøtten, ellers kan man ikke gå i terapi. (Den frygter jeg godt nok at skulle igennem. Indtil videre bliver låget på).

Liv skrev, 1 time siden:

Det minder mig om at jeg ikke har fået gjort noget ved min "chilipik" fantasi endnu. Ved ikke lige om der kommer en anledning til det lige med det første.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har fået at vide fra rigtigt mange forskellige at jeg virkeligt godt kunne bruge et af hans kurser. Det er nok den der personlige gennemslagskraft og viljen til at tage kampene der mangler lidt hos mig, og det er både i hjemmet og professionelt. Jeg husker en komiker fortælle om at kvinder var foran på point i konflikterne fordi mange af dem havde redet på hest i barndommen. De havde lært at styre en der var større, stærkere og dummere end dem selv ved at bruge Pisk! og gulerod, og Pisk! og gulerod.

Jeg har gennem tiden set en del af de udsendelser der har været fra hans kurser, og har en enkelt gang i en helt anden sammenhæng mødt ham personligt. Det er ikke så meget "Pik er gud", nøgne mænd sammen og mudderræs i udslidte Volvoer der har gjort indtryk på mig, men jeg husker 2 ting han har sagt, som har bidt sig lidt fast hos mig (og jeg fejlciterer sikkert):

1) Som svar på spørgsmålet om han er mandschauvinist: Nej, jeg er feminist. Jeg forsøger at give kvinderne de stærke mænd de fortjener.

2) Når man kommer her hos mig skal man først lige tømme skraldebøtten, ellers kan man ikke gå i terapi. (Den frygter jeg godt nok at skulle igennem. Indtil videre bliver låget på).

Det minder mig om at jeg ikke har fået gjort noget ved min "chilipik" fantasi endnu. Ved ikke lige om der kommer en anledning til det lige med det første.

Chilli pik  fantasi  - lad  mig  høre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Chilli pik  fantasi  - lad  mig  høre?

Jeg skrev lidt om den i din fantasitråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/105150-hvilke-fantasier-skal-udleves/?tab=comments#comment-983881

Lauersen skrev, den 6.6.2019 at 00:16:

Chili-tortur: Smerten fra chili er ren illusion, da man overhovedet ikke kommer til skade selv når det gør allermest ondt. Det giver ingen mærker der skal forklares. Jeg er i øvrigt vild med chili i mad.

Vi kender sikkert flere af os det at man skærer chili, og senere skal tisse, eller af andre årsager får rørt ved egne eller andres kønsdele. Jeg har fået påbud om handsker derhjemme hvis jeg skal lave noget med Habanero, Scotch Bonnet, Naga Jolokia eller lignende. Jeg har gået og tumlet med en lille dum ide om, at hvis jeg gik hen og fik en alenedag hvor det ikke lykkedes mig at få en aftale med en sød pige, kunne jeg prøve hvor meget jeg egentlig kunne holde til af fintskåret chili direkte på pikken, og hvor glødende mørkerød den ville blive af det. Nu blev der så lige lukket for selfietrådene, så jeg vil nok ikke kunne dokumentere det (en væsentlig del af projektet). De gange jeg har prøvet at kontakte en domina med den her fantasi har jeg ikke fået svar, men de har sikkert rigeligt at lave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev lidt om den i din fantasitråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/105150-hvilke-fantasier-skal-udleves/?tab=comments#comment-983881

Vi kender sikkert flere af os det at man skærer chili, og senere skal tisse, eller af andre årsager får rørt ved egne eller andres kønsdele. Jeg har fået påbud om handsker derhjemme hvis jeg skal lave noget med Habanero, Scotch Bonnet, Naga Jolokia eller lignende. Jeg har gået og tumlet med en lille dum ide om, at hvis jeg gik hen og fik en alenedag hvor det ikke lykkedes mig at få en aftale med en sød pige, kunne jeg prøve hvor meget jeg egentlig kunne holde til af fintskåret chili direkte på pikken, og hvor glødende mørkerød den ville blive af det. Nu blev der så lige lukket for selfietrådene, så jeg vil nok ikke kunne dokumentere det (en væsentlig del af projektet). De gange jeg har prøvet at kontakte en domina med den her fantasi har jeg ikke fået svar, men de har sikkert rigeligt at lave.

Er  du  til  anal  leg  kunne  et  stykke  skrællet  ingefær  være  interessant  evt  krydret  med  lidt   chilli  sauce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Er  du  til  anal  leg  kunne  et  stykke  skrællet  ingefær  være  interessant  evt  krydret  med  lidt   chilli  sauce. 

Sover du aldrig?

Jeg har godt hørt om "figging", men det er ikke noget jeg har haft kastet mig ud i. Hverken med eller uden chili. Jeg tænker iøvrigt at det ville være for uudholdeligt med chili i det område.

Jeg er da til anal leg, men det har ikke så mange gange været med mig selv som modtager. På et tidspunkt blev jeg faktisk overrasket af min kone imens jeg var i gang med at onanere. Med en dildo. Hendes dildo. Jeg undgik med nød og næppe skilsmisse.

Nå, for også at blive lidt på sporet fandt jeg lidt frem om Carl-Mar Møller, om hvad han mener med at han kalder sig feminist: https://www.dr.dk/nyheder/indland/feministen-carl-mar-moeller-kvinder-lever-paa-mange-omraader-et-lorteliv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sangen er utrolig barnlig ... MEN der er noget om snakken, at fisse har magten LOL

Vi mænd hopper og danser, for at kunne få vores pølse i pløre hullet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...