Hop til indhold
Pit.

Hua Hin

Recommended Posts

Skal på min første tur til Thailand = Hua Hin, dog skal familien med, så hvad jeg får tid til ved jeg ikke. Jeg ved godt man kan få div. ydelser derude, men når jeg læser lidt mellem linjerne, så virker det som om, at man betaler mellem 200-300 bath for 60 min. massage og nogle steder skrives det, at HJ mv. ligger på 500-1000 bath - kan det passe, at priserne er "så" høje for ekstra ydelser eller har jeg læst forkert? 

Hvis nogen har anbefalinger for steder i Hua Hin, hold Jer ikke tilbage, gerne i den nordlige del af byen, hvis der findes noget der??

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Thailand kan man få alt hvad hjertet/lillemand begærer :-) - Men pas på! Hygiejnen er ikke ligefrem i højsædet alle steder. I bymidten ned mod havnen ligger der en hel gade med massagesteder og lur mig om ikke de fleste gerne som minimum "giver en hånd" med. Det er i hvert fald det jeg har oplevet. massøserne har luret, at de skandinaviske turister har lidt mere at byde på økonomisk end andre har, og alt andet lige tænker jeg det er mere end rimeligt at skulle give mellem 100 - 150 kr for lidt ekstra sjov. Jeg har på steder hvor jeg fandt hygiejnen i orden også haft fornøjelsen af en omgang "boom boom" det til en samet pris på ca. 2.000 bath. Altså 400 kr. for massage og et skrald. det er ok med mig. Se dig for, og kommer du alene, skal du nok få tilbuddet. bestil en oliemassage og løjerne skal nok begynde :-)  Du kan formodentligt også få det på hotellet, også de femstjernede, der må man som regel ikke pruste for højlydt, da det ikke er indenfor reglerne at massagepigerne sælger ekstra sjov.

 

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, 1 time siden:

Skal på min første tur til Thailand = Hua Hin, dog skal familien med, så hvad jeg får tid til ved jeg ikke. Jeg ved godt man kan få div. ydelser derude, men når jeg læser lidt mellem linjerne, så virker det som om, at man betaler mellem 200-300 bath for 60 min. massage og nogle steder skrives det, at HJ mv. ligger på 500-1000 bath - kan det passe, at priserne er "så" høje for ekstra ydelser eller har jeg læst forkert? 

Hvis nogen har anbefalinger for steder i Hua Hin, hold Jer ikke tilbage, gerne i den nordlige del af byen, hvis der findes noget der??

Hvis du dropper de små gader der ligger lige ved Hilton og i stedet vælger de 2 gader der ligger på hver sin side af "forlystelsesområdet" så er der mange gode massage steder hvor de næsten alle sammen tilbyder håndjob eller blowjob. Så får du en god massage og ekstra for mellem 1000-1500 thb hvilket er Ca 250-350 DKK med den nuværende kurs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 1 time siden:

Hvis nogen har anbefalinger for steder i Hua Hin, hold Jer ikke tilbage, gerne i den nordlige del af byen, hvis der findes noget der??

Er det for indiskret at spørge om hvor du skal bo og i hvilken måned ? Hvis ja - så send mig en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 7 timer siden:

Men pas på! Hygiejnen er ikke ligefrem i højsædet alle steder.

Synes nu thaipigerne normalt går meget op i hygiejnen og helst vil "shower together" før løjer på lagenet - det kunne måske antyde at det derimod ikke er alle mænd, der går lige meget op i hygiejnen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8.10.2019 at 22:44:

Synes nu thaipigerne normalt går meget op i hygiejnen og helst vil "shower together" før løjer på lagenet - det kunne måske antyde at det derimod ikke er alle mænd, der går lige meget op i hygiejnen ;-)

Jeg er generelt enig med dig, deres kropshygiejne er som regel god. Det kniber mere med brikse og madrasser. Derfor vil jeg helst have, at de kommer til hotellet, der ved jeg at der er rent. Har haft flere gode oplevelser på Putahracsa Hua Hin Resort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 2 timer siden:

Derfor vil jeg helst have, at de kommer til hotellet, der ved jeg at der er rent

Netop - og så longtime, så man rigtig kan nyde - og så elsker de at gøre rent, vaske op - og jeg havde en i flere dage, som sad helt nøgen på badeværelset og sang så smukt imens hun vskede mit vasketøj ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er din tur til Hua Hin sikkert overstået, men der er masser af massagesteder med en god menu. Hvis du bevæger dig inde omkring centrum, så er der nærmest garanti for min. HJ. 

Mine foretrukne gader er Soi 55 og de små gader lige deromkring - Soi 55 er gaden, hvor den danske Jailhouse restaurant ligger. Hvis du har travlt og helst bare vil springe massagen over, så sig det bare, når I kommer ind på værelset og hun spørger hvad du vil have. Pigerne er altså ikke specielt generte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...