Hop til indhold
Borende X

Hvis ideen breder sig .....

Recommended Posts

Hihi, det er lige før, at man godt tør at love det med tanke på de danske fodbolddrenge... :twisted::P8-)
Jeg vidste ikke, du var fodboldinteresseret :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså lukke øjnene og tænke på fædrelandet?

Noget i den stil... Stolt, når det går godt... Direkte deprimeret og nedtrykt, når det går dårligt... :D

Sidstenævnte var meget aktuelt ved den sidste håndboldfinale for nylig... :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi, det er lige før, at man godt tør at love det med tanke på de danske fodbolddrenge... :twisted::P8-)

Olsen har måske prøvet :roll::roll::roll::roll:

Kunne ikke lade være :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke mange sygedomme der vil ramme folk hvis det bliver aktuelt, har de tænkt over det, håber der bliver brugt dut på toppen, er der ikke nok nød i verden, som der er nu, hvad med lige at finde en kur imod AIDS først, derefter kan alle de prostueret slå sig løs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita:

Den flok håndboldherrer spillede jo den VM finale på en måde, så man skulle tro, du havde knaldet både hjernen og al energien ud på dem allesammen lige inden! ;)

Sikker på, du ikke var blevet indkaldt som reserve for den sædvanlige massør, der, efter sigende ligesom Wilbek, var influenzaramt? :D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita:

Den flok håndboldherrer spillede jo den VM finale på en måde, så man skulle tro, du havde knaldet både hjernen og al energien ud på dem lige inden! ;)

No way! Det skal jeg ikke have skylden for! :D;)

Jeg skal bare sidde trygt i min sofa og kloge mig, brokke mig, huje, bande og svovle og så ellers fortælle hele banden, (=skærmen) hvad de gør forkert, og hvad de i stedet skal gøre! Det er mit job. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hihi, det er lige før, at man godt tør at love det med tanke på de danske fodbolddrenge... :twisted::P8-)

Tør du love det Nikita???? for så skal vi dæleme have gang i noget matchfixing, det er jo så moderne for tiden :lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hihi, det er lige før, at man godt tør at love det med tanke på de danske fodbolddrenge... :twisted::P8-)
Efter Olsens og holdets præstation i aftes må du vist forhøje indsatsen, kære Nikita, ellers når de ikke ret langt ;):lol: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter Olsens og holdets præstation i aftes må du vist forhøje indsatsen, kære Nikita, ellers når de ikke ret langt ;):lol::mrgreen:

Jeg tror nu nok at det er de danske fodbolddrenge der først skal forhøje indsatsen :oops::oops::oops:

Er der ikke et ordsprog der hedder:

Man skal yde før at man kan nyde (godt) ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu nok at det er de danske fodbolddrenge der først skal forhøje indsatsen :oops::oops::oops:

Er der ikke et ordsprog der hedder:

Man skal yde før at man kan nyde (godt) ;);)

Jovist, men kunne man nu give Olsen & Co fært af, at der var noget rigtigt godt i farvandet, så .........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jovist, men kunne man nu give Olsen & Co fært af, at der var noget rigtigt godt i farvandet, så .........

Ja hvad så, så ville de bare rende endnu mere forvirret rundt :?

Tror du at det ville gavne?

Nej, gør dig fortjent, og du vil høste ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...