Hop til indhold
autobahn

Big boobs blondi MILF - Aalborg

Recommended Posts

Bevægede mig lidt uden for mine normale jagtmarker i dag - eller åbne savanna, i virkeligheden er det jo nok os der er byttet, eller hvad ... 

Aanna er en spansk - som i virkelig, virkelig spansk (iøvrigt fra min yndlingsregion i dette dejlige land) - kvinde, 30 år (skal nok passe).

Hvis man læser hendes annonce får man et indtryk af hvad der kan vente, nok ikke et optifuck, men forhåbentlig en varm, venlig og villig MILF, som er med på hvad hun stiller i udsigt, ka' li' det, og ved hvordan man gør !

Spørgsmålet er så, holder det stik? Svaret er, JA ! 

Selv om jeg kom 15 minutter for sent (havde glemt min mobil i skyndingen !!, nåede dog at advisere) blev jeg mødt af spanske kindkys og varme. Hun havde også et menukort, så der er ingen kommunikationsproblemer overhovedet når scenen skal sættes.

Et tip, hvis man er til det, så vælg SF for en ekstra hund, hendes varierede wet blow med sug, slik og kælen fik i hvert fald mig til at se måner og stjerner og egentlig kunne det være endt der, efter jeg flere gange havde udsat forslag om at skride til mere reciprokke interaktionsformer. Men hun skulle jo også knaldes, indledningsvist blødt, så dybt, og så lidt "good pounding". Alt imens hun kælede/bed mig i brystvorterne (bad hende om endelig ikke at stoppe), og kunne have afleveret der også. Men valgte til sidst at gøre det ud over hendes mave og bryster. Hendes HJ skulle dog lige hjælpes lidt på vej, lidt overraskende efter dét blowjob. 

Bagefter, ingen travlhed med at få mig ud af døren. 

Pigen: hendes bryster er altså ikke "big boobs", men nok en størrelse b-c (annoncen siger c). Men ægte, og bløde men faste. Hun er både smilende og indlevende, og kan hvad hun lover. Hun taler meget lidt engelsk, men der er ingen akavet tavshed. 

Stedet: der er kun hende i lejligheden, som er pinligt ren og behagelig. Badeværelset ligeså. 

PS: det var 30 min. + SF, men hun har meget mere på menukortet. 

NEW BIG BOOBS BLONDI MILF️ AALBORG C

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...