Hop til indhold
BTB

Patong - Phuket - Thailand

Recommended Posts

Så har jeg været i Thailand for første gang men det bliver bestemt ikke sidste gang. Jeg boede i nærheden af Patong og var selvfølgeligt i Patong en del gange. Ud over massage med afslutning samt bar miljø vil jeg specielt nævne et sted, Christin Massage. Mit alias herinde er trods alt BTB (Body To Body).

Når man går ind af døren og op af trappen kommer man til fish bowl hvor man kan sidde og nyde en genstand mens man vælger. Husk dog at du kommer til at betale for det. Vand koster ca 10 bath (1,85 kr) i forretninger. Hos Christine koster den 70 bath (12,88 kr).

Alle damerne har et nr og når man så har valgt et nr går man til skranken for at betale. Prisen er 3500 bath (644 kr) og den er ikke til forhandling. For dette får du kvindeligt selskab i 1½ time og det inkluderer bad med damen hvor hun vasker dig, soapy massage samt en tur på sengen. Desuden bør man betale drikkepenge hvis man har haft en god oplevelse (og det havde jeg). Indgangs området, toilet samt værelserne er pæne, rengjorte samt ok vedligeholdt.

Jeg var der et par gange, så hvis er nogen der skal til Patong inden for den nærmeste fremtid er her en vurdering af de damer jeg prøvede. Deres alder var hvad de selv sagde og jeg har svært ved at se om det er rigtigt.

Nr 23 : En dame 30 år med 1 barn (hvilket man kunne se på maveskin). Mener at hun havde fået lavet en brystoperation. Hun ville ikke kysse. Hun var lidt for mekanisk mht soapy massage og uengageret mht sex.

Nr 4 : En dame 26 år med 1 barn (hvilket man kunne se en smule på maveskin).Hun havde lavet fået en brystoperation. Hun ville ikke kysse. Hun var meget engageret mht sex og specielt soapy massage. Jeg kunne få lov til at rører hvor jeg ville.

Da jeg kom der tredje gang havde Nr 4 fået menstruation så jeg måtte vælge en ny.

Nr 51 : En dame 25 år uden barn (hvilket man kunne se på maveskin). Hun havde fået lavet en brystoperation, ikke specielt godt lavet, lidt kantet. Hun ville ikke kysse. Hun var ikke så erfarent, kun været der et ½ år. Hun kunne bl.a. ikke lave scissors sisters under soapy massage. Hun ville ikke lide at man stak finger ind i hende. Hun oplyste uden jeg spurgte at hun ville have 2000 bath for blowjob uden gummi.

Nr 46 : En dame 26 år med 1 barn (hvilket man næsten ikke kunne se på maveskin).Hun havde ikke fået lavet en brystoperation men havde en dejlig b-skål. Til forskel fra de andre kunne hun godt lide, at man tog fat godt fat i brysterne. Hun ville kysse og hun var med på det meste. Hun lavede en dejlig soapy massage og på sengen fik jeg blowjob med gummi mens jeg fik prostata massage. Hun sluttede af med en ridetur mens jeg havde godt fat i brysterne. Hun oplyste, at prisen for blowjob uden ved hende var 3000 bath.

For at det ikke skal komme til diskussion kan jeg sige at jeg altid brugte gummi.

Da jeg kom der for 5 og sidste gang tog jeg nr 46 igen og det var lige dejligt.

Som man kan læse kan jeg anbefale nr 4 og specielt nr 46.

En sidste kommentar er, at jeg den ene gang så et par (mand og kvinde), der tog hver sin thai med op på hvert sit værelse. Det er desuden også muligt at få 2 med op men prisen kender jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...