Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle :)

Har flere gange besøgt Kat og skrevet om det, men det er længe siden nu.

Er der nogen der har besøgt hende for nyligt?

Bare for at høre hvordan niveauet er hos hende for tiden? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for ca. 1 måned siden. Havde udtrykkelig bedt om Kat i telefonen - og også ved ankomsten til klinikken hvor hun var der selv og gav massage i 10 minutter - og pludselig var hun væk og 2 af hendes piger tog over. Men det var ikke det jeg havde bestilt og de var udelukkende ude på at give mig en hurtig udløsning.

Tror jeg finder mig et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Tarokken skrev, den 30/10/2019 at 12:44:

Besøgte hende for ca. 1 måned siden. Havde udtrykkelig bedt om Kat i telefonen - og også ved ankomsten til klinikken hvor hun var der selv og gav massage i 10 minutter - og pludselig var hun væk og 2 af hendes piger tog over. Men det var ikke det jeg havde bestilt og de var udelukkende ude på at give mig en hurtig udløsning.

Tror jeg finder mig et andet sted.

Jeg har sådan ca samme oplevelse, på sine gode dage er Kat til over 10, på de dårlige dage under nul :-(  men det er svært på forhånd og vurdere hvor på scalen hun på den konkrete dag ligger.

Det med hendes piger tog over, er det hendes egne?? Jeg tror nemlig de er under 18

kh Servicesboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Tarokken skrev, den ‎30‎-‎10‎-‎2019 at 12:44:

Besøgte hende for ca. 1 måned siden. Havde udtrykkelig bedt om Kat i telefonen - og også ved ankomsten til klinikken hvor hun var der selv og gav massage i 10 minutter - og pludselig var hun væk og 2 af hendes piger tog over. Men det var ikke det jeg havde bestilt og de var udelukkende ude på at give mig en hurtig udløsning.

Tror jeg finder mig et andet sted.

Virker til Bamsefar har ret.

Redigeret af Den flittige
stavefejl fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt konkret stop dog jeres oplysninger om alt og intet . I vil jo gerne have hun er der , og med jeres oplysninger  er det meget tvilvsomt  hvor lang tid det bliver ved !!!

troede ikke , hvor jeg er opvokset  i DK  at vi er blevet saa uden hjerner  , Skal jeg sige min mening saa har denne  chat side  ingen relation  til Thai massage, men kun sex ! sorry haarde ord men jeg mener det ! er landet i dk WOW

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders92

Så har jeg været hos Kat i  dag det var rigtig dejligt

Ringet og bestilt 1 time

Jeg bliver budt velkommen af Kat ind i værelset

Hun startede med at give mig massage en halv times tid

Og så lige pudse Slikker Hun mig i røven og pikken fik en tur og så kan jeg vil i flere stillinger

 

Er der nogen der er frisk på en trekant

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt ærligt !!! er det massage som er vigtigt eller en finger tungen i røven , sorry men for mig er denne her konversation  ikke noget som skulle være her

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 5 timer siden:

helt ærligt !!! er det massage som er vigtigt eller en finger tungen i røven , sorry men for mig er denne her konversation  ikke noget som skulle være her

Kommer du til Kat kun for massagen? 

Det tror jeg ikke mange gør i hvert fald.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da massagen heller ikke er god, har jeg kun været der en gang og sidste , og hvis det kun er sex jeg går efter og det er godt , så ville jeg udtrykke mig på siden , der hedder

klinikker og piger i jylland . Er godt klar over ,at vi egentlig er meget få, her jævnligt på denne Chat ud af en land på 5 millioner , og største parten her , går først og fremmest efter sex og glemmer Thai massage delen .Men der er mange som mig er jeg sikker på.

Ok vi har forskellige meninger og det skal der være plads til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 9 timer siden:

Da massagen heller ikke er god, har jeg kun været der en gang og sidste , og hvis det kun er sex jeg går efter og det er godt , så ville jeg udtrykke mig på siden , der hedder

klinikker og piger i jylland . Er godt klar over ,at vi egentlig er meget få, her jævnligt på denne Chat ud af en land på 5 millioner , og største parten her , går først og fremmest efter sex og glemmer Thai massage delen .Men der er mange som mig er jeg sikker på.

Ok vi har forskellige meninger og det skal der være plads til 

Når jeg besøger Kat, er det kun for hendes frække pirren og så den fantastiske sex vi har sammen.

Hvis jeg søger god  massage med sex, går jeg 2-3 andre steder hen.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver bare at gøre opmærksom på !!!!  at alt hvad der angår Thai massage, med hvad der kan følge i henholdt til Østens Mystik , er totalt glemt her på dette link , som egentligt er baseret på anmeldelser af Thai massage og pigerne , er godt klar over at dette link er få personer ud af 5 millioner der sidder og sveder for at udveksle erfaringer om sex med pigerne ,og det gør det svært for mange af Thaierne til at vise os THE REAL DEAL   !! har desværre 40 års erfaring i Fjerne Østen mm .  Husk på der er andre i samfundet som går ind her ,for at se hvad der er korrekt og forkert efter dansk Jante Lov . Bare et godt råd  !! er godt klar over jeg måske er svær at forstå sorry about that 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tronheim skrev, for 20 minutter siden:

er svær at forstå s

Totalt :D

Hvad prøver du at sige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

er godt klar over at der bliver svært her ! da mange ikke læser og forstår før man svare , så alt forladt og opgiver at bruge mere tid til ingenting sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Prøver bare at gøre opmærksom på !!!!  at alt hvad der angår Thai massage, med hvad der kan følge i henholdt til Østens Mystik , er totalt glemt her på dette link , som egentligt er baseret på anmeldelser af Thai massage og pigerne , er godt klar over at dette link er få personer ud af 5 millioner der sidder og sveder for at udveksle erfaringer om sex med pigerne ,og det gør det svært for mange af Thaierne til at vise os THE REAL DEAL   !! har desværre 40 års erfaring i Fjerne Østen mm .  Husk på der er andre i samfundet som går ind her ,for at se hvad der er korrekt og forkert efter dansk Jante Lov . Bare et godt råd  !! er godt klar over jeg måske er svær at forstå sorry about that 

Besserwissere vrøvler mere end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...