Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Sansuk Sallingvej Vanløse

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ja min vej faldt forbi en da for et stykke tid siden,  jeg var nysgerrig og ja jo trængte til massage - altså seriøs massage - og skulle der falde en happy ending ind i arrangementet ville det være fint.

Jeg ankom, et sædvanligt sted - kom ind i et dunkelt lokale, men rent og til min glædelige overraskelse, en massage platform/bænk der var stor og fast, ikke en seng, 1 times thai massage til en 500 kroneseddel blev aftalt,  og tøjet kom af, jeg kom hjemmefra nybadet og nybarberet, stedet bærer ikke præg af at det er muligt at bade - Massagen var acceptabel uden at være prangende hun spurgte interesseret ind til hvor jeg havde problemer, og med den dejlige terapeutiskse thai musik blev jeg så masseret - timen var gået fint, og hun sagde tak og spurgte ind til mit velbefindende og om jeg ville have noget koldt at drikke - dette takkede jeg nej tak til, og spurgte så var det det? - Hun spurgte så om jeg ville have andet - hmm ja jo et handjob - og det fik jeg så - et lige som massagen lidt kedeligt men ikke dårligt, 300 kroner - Men uengageret og slangudtrykket at "få den revet af" giver mening i dette tilfælde,  såvel som efter massage og handjob afvaskning med vådservietter, jeg spurgte ind til hvilke muligheder der eller var næste gang jeg eventuelt ville komme, jeg masserer kun med hænderne var svaret - så der er ikke blæs eller b2b, eller sex, som jeg forstår hende, hun taler dansk og engelsk begge lige godt eller dårligt. Hun kan være nøgen under massagen sagde hun afslutningsvis - foto på hjemmesiden er retvisende og det var hende på fotos som jeg blev masseret af.

link  https://www.sansuk.dk/

Komme igen ved ikke massagen er oplevet bedre men også meget værre, handjob lidt uengageret - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning - har selv ikke så meget erfaring med thai, men læser med og er blevet vild med massage, så måske skulle man gå lidt videre, men ikke på Sallingvej kan jeg forstå..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Rolias skrev, for 7 minutter siden:

Fin beretning - har selv ikke så meget erfaring med thai, men læser med og er blevet vild med massage, så måske skulle man gå lidt videre, men ikke på Sallingvej kan jeg forstå..

Rolias alle anmeldelser er subjektive :)  det er min oplevelse, din kunne være anderledes -  men kast dig ud i det - læs anmeldelser og de anmeldelser der giver dig en god fornemmelse kan du så lade inspirere dig til at besøge de steder,  og ind i mellem "tage en for holdet" og besøge steder der ikke er omtalt - Og anmelde stederne på den måde "bliver vi alle rigere" 

Sansuk var ikke ringe - blot jævnt..

tak for dine pæne kommentarer

 

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt denne pige for år tilbage, men husker at jeg havde nogenlunde samme oplevelse som dig @Alkoholikeren.

Default User skrev, for 10 timer siden:

 

Tak for anmeldelsen. Massøsen forekommer mig bekendt, men jeg husker ikke hvor.

Alzheimer Light er ikke en tysk øl.

Kan det have været på Søndre Fasanvej?

Det var der jeg besøgte hende dengang, for år tilbage.

Jeg mener at butikken hed noget i retning af Sabay Sabay, eller lign., og den ligger der vist stadig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke hun har arbejdet på Sindshvilevej, men på Harsdorffsvej - også på Frederiksberg.

Men det ene billed kan godt ligne hende der arbejder på Sindshvilevej. Det er hende som har haft butikken hele tiden. Men jeg vil da ikke afvise at hende tråden handler om, en kort tid har vikarieret på Sindshvilevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Allerhelst Thai skrev, for 9 timer siden:

Jeg mener ikke hun har arbejdet på Sindshvilevej, men på Harsdorffsvej - også på Frederiksberg.

Men det ene billed kan godt ligne hende der arbejder på Sindshvilevej. Det er hende som har haft butikken hele tiden. Men jeg vil da ikke afvise at hende tråden handler om, en kort tid har vikarieret på Sindshvilevej.

Ved nærmere eftertanke, så husker jeg, at klinikken lå ret tæt på Forum, så det må have været Harsdorffsvej, hvor hun arbejdede sammen med  hende fra Arita Thaimassage. Jeg kan godt padle lidt rundt, og hævde, at billederne på Arita’s annonce ligner forbløffende klinikken på Harsdorffsvej og at det var grunden til, at jeg skrev Sindshvilevej. 
 

Ingen grund til at trække det i langdrag. Du har ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...