Hop til indhold
Guest bkg1394

Alondr

Recommended Posts

Gæst

Havde ellers 4 skøn "jomfuer" på beddingen:

viewtopic.php?f=24&t=3851

men valgte alligevel Alondr ( mon ikke der mangler et e eller a? )

Burde have sagt mig selv, at der var en af Felina’s profiler – tekst og ydelser lå for tæt op ad hendes ”egen”

Prøvede dog at tricke lidt, da jeg mener at have læst at hun taler fint dansk og talte dansk til hende i telefonen – men: no, English please.. Så måske alligevel?? Bad om adressen, og ja: det var den vidt berømte: Oehlenschlägergade 65 ( er så ikke adressen ), så vidste jeg egentlig godt hvad klokken var slået, men tænkte: ok, så får jeg da besøgt Felina! ( måske? Se længere nede )

Prisen for en komplet cocktail til 500,- er jo til at komme i nærheden af, så aftalte en tid!

Det var nu et ok besøg. Synes egentlig at hun ser rigtig godt ud; dejlig latino ass og pænt store – ægte bryster – D-skål er mit gæt! De sidder perfekt!! I det hele taget en lille godte.

Ud til madrassen i køkkenet – det er godt noget spartansk indrettet, men rent og pænt – det er da altid noget!

Jeg af med klunset ( hun gik om bag forhænget og skiftede fra hverdagstøj til arbejdstøj ) nå ok – lidt anderledes tænkte jeg. Viste sig så, at hun lige kunne lave nogle flere aftaler inden, men der blev absolut ikke trukket på tiden – snarere tværtimod!

Hun kom tilbage i en fræk overdel der ikke dækkede noget som helst og ellers klar til leg uden under rør ( eller hvad man nu siger på spindesiden )

Spillede lidt på blokfløjten, og så ville hun ellers slikkes ( det forlangte hun nærmest ), he he. Det kunne jeg godt overtales til, så ned og dykke til en dejlig velsmagende latino mis. I’m so horny – eat my pussy!! Og så kom tungen ikke mindst suge evnerne ellers på en prøve. For hun mente virkelig ”eat” det gik der en rum tid med – you’re so good, don’t stop etc ( hvor mange gange har man ikke hørt den? ) men der var sgu bingo! Safterne løb fra hende, og pludselig spændte hun ud som flitsbue, og låste de dejlige lårbasser omkring ørerne på mig ( med det resultat, at brillerne fløj op i panden på mig )– det har sikkert set ualmindelig tåbeligt ud, men jeg havde slet ikke tid til at fokusere på optrinnet, for nu skulle hun altså slikkes helt færdig, og hun kom med et brag.

Vi havde faktisk en ok kemi fra vi mødtes, men efter jeg fik slikket hende til orgasme, var vi nærmest best buddies! Nu ville hun fistes!!! Jep jep – det kunne jeg også overtales til, og no probs med at få klør fem ( dog ikke hele hånden ) ind i den spejlglatte fisse ( hun var dyngvåd ) og hun fik endnu en orgasme. Nu var indgangen for alvor glat som en vinterdag med isslag på vejene, og tænkte lidt bekymret på hvordan missionæren mon ville ende ud – har som tidligere nævnt ikke 25-30 cm mellem benene, men hun kan noget med skede musklerne, så selvom jeg naturligvis gled let og ubesværet ind, var der rimelig modstand, så knoklede i nogle minutter…

Men nu skulle hun for alvor tisse, så ud på toilettet og det gik fint nok. Stor udladning…

Pludselig røg døren op – det var Kristine som ikke havde helt styr på at der var ”optaget”, så jo jo.

En masse lynhurtigt på Spansk, og Kristine smuttede igen ( hende kunne jeg ellers godt have tænkt mig var kommet med i legen..)

Hurtig af skylning og tilbage til ”køkkenet”… og det var det eneste turn off i hele seancen. Hun stod fandme og besvarede sms’er og aftalte endnu en tid – ikke okay!

Flyttede lige gardinet til side, og måtte så også lige pointere at vi havde 10 minutter endnu. Yes yes sorry!

Nå, men vi fandt sammen igen, og på med nyt gummi – hun sutter rigtig godt!! Hun smækkede på min foranledning sin dejlig røv lige op i synet på mig, og mens hun suttede videre fik hun en gang sorte kys. Jeg kunne mærke, at forløsningen nok udeblev. Hun hev kondomet af og gav en gang lidt hårdhændet oliesvensk. Prøvede selv, men der var ved at gå gummiged i den..

Foreslog så som sidste løsning at jeg rejste mig op og fik en spiller, og så tog det hele endnu en sjov drejning. For selvom der i den ”fulde” cocktail indgik superfransk og tungekys, ja så havde det indtil videre kun været ”tantekys” og sut med gummi, men det blev der lavet om på. Bkg1394 junior røg lige ind i munden uden gummi og til forløsningens time spillede jeg den selv mens jeg fik våde kys, og ja så endte det ”lykkeligt” ( i et stykke køkkenrulle papir hun holdt foran sig ) fair nok.

Hun gav sig virkelig god tid til afslutningen ovenpå sit køkken arrangement, og jeg har nok været der 35-40 minutter.

Og så igen: var det mon Felina jeg mødte? Der var 2 kvindestemmer i lejligheden ( den ene så Kristine ) mens vi fes rundt på lagnerne. Hvem er den tredje?? Hende jeg mødte eller Felina?? Pigerne render åbenbart rundt i lejligheden uden at tage de store hensyn, men lige et hurtigt kik på Kristine er jo ikke af vejen

Jeg nåede ikke at tage hende i toeren ( hun havde ellers gjort klar ) men ellers en oki oplevelse.

Jeg besøger Danske Maria næste weekend inden hun lukker – den runde røv mv – det skal simpelthen forsøges!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse...hende besøgte jeg osse i går..var det dig jeg mødte i døren?... :shock::lol:

Hun er alle pengene værd i mine øjne. Jeg taler spansk så jeg bestilte en time og fik en fin GFE.

Hun er 46 og har fire unger hun skal forsørge. Hun er her til ultimo Marts...

Hun ser sød og dejlig ud...ikke en model, men en naturlig kvinde på godt og ondt.

Skal bestemt se hende igen...700,- for en time med den service - Det er der ingen i CPH som kommer i nærheden. Servicen jo, bestemt, men ikke til den pris. Så skal du lægge det dobbelte beløb.

Vimmy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er hun virkelig 46? det ville jeg ikke have skudt hende til...

Og nej: det var ikke mig du mødte i døren.. Min anmeldelse er fra et besøg i mandags... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...