Hop til indhold
Holm69

Alishaare SD

Recommended Posts

Hej, Jeg er helt ny inden for sugar dates. Jeg har fået et en aftale i stand med denne søde pige. 

Men hun forlanger et gebyr på 400 kroner før et møde. Så jeg vil meget gerne lige høre om der er nogen der kender hende og eventuelt kan give en anmeldelse

Link til profilen: https://sugardaters.dk/show?alias=Alishaare   

 

Med venlig hilsen 

Holm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holm69 skrev, for 5 minutter siden:

Ja syntes os det virket lidt lumsk. Selvom hun siger hun har haft en profil der er inde i 4 år

Så skulle hun altså være startet på SD som 16-årig ?!

Jeg tror, at jeg ville fravælge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 5 minutter siden:

Så skulle hun altså være startet på SD som 16-årig ?!

Jeg tror, at jeg ville fravælge hende.

Du siger noget det har jeg slet ikke tænkt på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

At hun har været der i 4 år tror jeg gerne, det er vel ca. 4 år siden jeg mødte hende. Alderen er nok noget med + moms men gammel er hun i alt fald ikke.

Nu skriver du ikke noget om hvordan og hvor mødet skal foregå, men jeg ville ikke være bleg for at give 400 forud til netop hende her. Da jeg mødtes med hende mødtes vi om ikke på halvvejen, men i alt fald 150 km fra hende af, og det var hun ikke bleg for at tage afsted til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 4 minutter siden:

At hun har været der i 4 år tror jeg gerne, det er vel ca. 4 år siden jeg mødte hende. Alderen er nok noget med + moms men gammel er hun i alt fald ikke.

Nu skriver du ikke noget om hvordan og hvor mødet skal foregå, men jeg ville ikke være bleg for at give 400 forud til netop hende her. Da jeg mødtes med hende mødtes vi om ikke på halvvejen, men i alt fald 150 km fra hende af, og det var hun ikke bleg for at tage afsted til.

Okay, Det er planen jeg skal mødes ved hende, Og jeg har et godt stykke vej til Falster plus færge overgang.

Så syntes det var lidt underligt jeg skulle betale 400 forud når det kun er mig der har noget at tabe på turen ?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Holm69 skrev, for 2 minutter siden:

Så syntes det var lidt underligt jeg skulle betale 400 forud når det kun er mig der har noget at tabe på turen ?   

Og det har du så meget ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 39 minutter siden:

Jeg ville holde mig fra at betale forud, betale gebyrer osv. Lad tvivlen komme DIG til gode.......

Jeg det tror jeg du har ret i, med mindre der er nogen her inde der kan sige god for hende ?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Hun har været på længe og har altid forsøgt at lokke penge ud ad folk uden hun tilbyder noget sexuelt. Så lad være at hoppe på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...