Guest Carsten Jensen Skrevet 6. Oktober, 2019 (edited) Lad det være sagt med det samme, jeg holder meget af min svigermor. Men jeg har sgu en svaghed for svigermor vittigheder... Kom frisk med nogle sviger-jokes. Redigeret 6. Oktober, 2019 af Carsten Jensen Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 6. Oktober, 2019 Et par dage før Sankt Hans plejer jeg lige at ønske svigermor god flyvetur til Bloksbjerg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 7. Oktober, 2019 To hunde sidder i hver deres bur hos dyrlægen. Den ene: "Jeg sidder her fordi jeg skambed postbudet. Så nu skal jeg aflives." Den anden:" Ja jeg sidder her fordi jeg bed min ejers svigermor." "Skal du også aflives?" "Hvad? Nej jeg skal bare have tænder filet mere spidse" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carsten Jensen Skrevet 17. Oktober, 2019 En meget lystigt syngende mand blev stoppet af politiet... Nå, sagde betjenten, du har nok været på fornøjelsestur... Ja, svarede manden. Jeg har netop kørt svigermor hjem efter 14 dages ferie... :-))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carsten Jensen Skrevet 17. Oktober, 2019 Mellem venner... - Vi har netop besluttet, at hundens hale skal kuperes... - Nå, hvorfor dog dét? - Svigermor kommer på besøg, og der må absolut ikke være nogen tegn på, at hun er velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carsten Jensen Skrevet 17. Oktober, 2019 - Svigermor, hvor længe har du tænkt dig at plukke jordbær? - Åh, sådan cirka en times tid endnu... - Fint, så venter jeg med at sætte fugleskræmslet op!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carsten Jensen Skrevet 17. Oktober, 2019 At skændes med svigermor, er som at forsøge at læse avis i stormvejr... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Carsten Jensen Skrevet 17. Oktober, 2019 Samtale i det lille hjem... Hun: Jeg tror snart, at vi bliver nødt til at få os et nyt fugleskræmsel... Han: Hva' er der galt med dét, vi allerede har??? Hun: Ikke noget direkte, men mor er begyndt at blive lidt træt i armene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Oktober, 2019 En mand står med sin svigermor på terrassen og betragter stjernehimlen. Der kommer et stjerneskud. "Ønskede du noget" spurgte svigermor. "Hva' Fanden .... er du her endnu?", svarede manden lettere overrasket. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 17. Oktober, 2019 En mand ringer til lægen og siger min svigermor er besvimet ude i entreen, jeg kommer med det samme siger lægen. Da lægen ankommer siger han, hvorfor har i ikke lagt hende ind på sofaen, så svarer manden, doktor kender de ikke det med at når man er ved at dø af grin har man næsten ingen kræfter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 24. Oktober, 2019 Sjov tråd Voldgrav uddybet - Tjek... Vindebro efterset - Tjek... Piranha'er søsat - Tjek... Strømførende hegn opsat - Tjek... Kost efterset og klar til affyring - Tjek... Men derudover glæder vi os meget til at se svigermor i aften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 24. Oktober, 2019 2 venner imellem... - Min svigermor faldt i søvn i badekarret igår. - Shit...blev der så oversvømmelse? - Nej nej, heldigvis sover hun altid med åben mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 24. Oktober, 2019 Det var på det lokal indremissionshus hvor pateren brølede ud over forsamlingen: "Det er alkohol der er skyld i alverdens dårlige domme". "Det er alkohol som er skyld i hor og bedrag" "Det er alkohol der får jer til at skyde jeres svigermor" Og så lød det tørt nede fra salen: "Og det er alkohol som er skyld i at vi rammer ved siden af" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sundance Kid Skrevet 24. Oktober, 2019 Svigermor, jeg siger ikke, at du ikke kan lave mad. Jeg konstaterer blot, at visse sydamerikanske indianerstammer med stor fordel ville kunne dyppe deres pilespidser i din sovs... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg