Mars2019 10 Skrevet 6. Oktober, 2019 (edited) Hold jer langt fra denne profil, hun "prøver" at stjæler dine penge ved ankomsten, ved at finde på en undskyldning for hun lige skal ud i bilen igen, efter hun har modtaget betalingen. https://annoncelight.dk/showad/284245 Jeg havde besøg af pigen fra profilen, som først og fremmest ligner et narko vrag, men dernæst også prøver at snyde dig. Det er tydeligt lige fra hun kommer, til du har fået hende ud af huset igen, at der er noget galt. Hun er nervøs, ligner et narko vrag, og er på ingen måder en man ønsker at få den mindste ydelse fra. Hun fik et mindre "afbestillings" gebyr fra min side til at gå ud i bilen på for at hente sin telefon ved sin chauffør, og heldigvis så jeg hende ikke igen, men det var ikke aftalen. Pigen taler dansk, men er givet ikke af dansk oprindelse, jeg vil gætte på rumæner og holder til i Randers nordby. Hun er tynd som en bønde stage, og stinker af røg. Jeg har video af hende fra overvågning fra huset ved indgang og inden i huset, og det er tydeligt at der er kriminelle bagtanker bag, så pas på her. Mobil nr. 52643555 og mail [email protected] Annoncen kan findes her, ellers er der også en kopi af den. https://annoncelight.dk/showad/284245 Redigeret 6. Oktober, 2019 af Mars2019 Stavefejl 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 6. Oktober, 2019 Gå til politiet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mars2019 10 Skrevet 6. Oktober, 2019 Gider ikke bruge tid på det... mere for at advare andre her og stoppe dem og deres metoder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 6. Oktober, 2019 Mars2019 skrev, for 49 minutter siden: Hun fik et mindre "afbestillings" gebyr fra min side til at gå ud i bilen på for at hente sin telefon ved sin chauffør Hvorfor gav du hende et "afbestillings" gebyr når hun bare skulle ud for at hente sin telefon? Jeg er helt blank, ikke kun generelt men også med hensyn til dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 6. Oktober, 2019 Jeg havde godt på fornemmelsen at hun var en snyder . Jeg havde lavet en aftale dog kun med 1 time til 1700 kr . I sidste uge. Hun ringer så bagefter til mig og spørger om jeg vil have 2 timer for 2000. Jeg synes det lød lidt mystisk men takkede ja. Bagefter kom jeg dog til at tænke over at der var noget der lugtede langt væk af fake og snyd så jeg skrev til hende at jeg var blevet forhindret . Hun ringede derefter og skrev nogle sms'er hvor hun virkede ret sur. Tog den dog ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voelaner 36 Skrevet 7. Oktober, 2019 Er det den navnkundige "Veripigen" som er blevet ældre mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordjyskStodder Skrevet 9. Oktober, 2019 (edited) Samme pige som jeg er blevet snydt af i Svenstrup Politiet betragtede det som en sag de ikke ville gøre noget ved fordi jeg "selv havde inviteret hende indenfor". Jeg havde så heller ikke rigtigt nogle spor andet end et opkald fra hemmeligt nummer og SMS beviser. Så aldrig bilen... Kunne være spændende lige at få nummerpladen. Redigeret 9. Oktober, 2019 af NordjyskStodder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg