Hop til indhold

Buriram Thai Massage i Ringsted Centrum

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nej det var det ikke men hun var lækker:)

Skrevet
Thai Nyder skrev, 1 time siden:

Nej det var det ikke men hun var lækker:)

Jeg var også forbi Nørregade for nylig og fik B2B af en ualmindelig køn og lækker Thai-pige “Shantau” eller noget lign. 

Skrevet

Det lyder som om det er et sted der er et besøg værd , var pigen nøgen samtidig med massage /hj og måske er det muligt at pille/røre samtidig 

Skrevet
  • Author

nej hun var ikke nøgen men der er mulighed for b2b.

Skrevet

Det lyder spændende god aften og tak for info 

Skrevet
Ballrings skrev, for 16 timer siden:

Jeg var også forbi Nørregade for nylig og fik B2B af en ualmindelig køn og lækker Thai-pige “Shantau” eller noget lign. 

Hvad kostede en gang B2B?

Hvad med ekstra ydelser og et bad evt. med pigen?

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Hvad kostede en gang B2B?

Hvad med ekstra ydelser og et bad evt. med pigen?

Aner det ikke... jeg bruger ikke dankort til disse betalinger, så kan ikke grave det frem. Ring og spørg til de ønsker som DU har. Vær dog obs på at det ofte er bedre at tage pris-snakken F2F.

Skrevet

Jeg var forbi da de havde tilbud på B2B udført af Ploy, som er ældre end det fremgår af billederne. Én meget ordinær og gennemsnitlig oplevelse, grænsende til det kedelige.

Skrevet

Tillad et sidespring:

Buriram vækker dejlige minder.

Buriram (af de lokale udtales "Bulilam") er navnet på en provinsby i Isaan området, syd for Khorat..

Direkte oversat betyder Buriram lykkeby. Buriram har thailands bedste fodboldhold.

Og nogle glimrende lokale massagesteder med alt man kan ønske sig, til rimelige priser.

Gode områder med mange muligheder, dejligt fri for turister.

Håber Buriram massage her i DK svarer til sit navn.

God fornøjelse.

:rolleyes:

Redigeret af Default User

Skrevet

Hold da op :), Default,   dejlig beskrivelse af provinsen omkring Isaan, er selv i området pt. måske skulle man kigge forbi ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.