Hop til indhold

Recommended Posts

Thai Nyder skrev, 1 time siden:

Nej det var det ikke men hun var lækker:)

Jeg var også forbi Nørregade for nylig og fik B2B af en ualmindelig køn og lækker Thai-pige “Shantau” eller noget lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om det er et sted der er et besøg værd , var pigen nøgen samtidig med massage /hj og måske er det muligt at pille/røre samtidig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballrings skrev, for 16 timer siden:

Jeg var også forbi Nørregade for nylig og fik B2B af en ualmindelig køn og lækker Thai-pige “Shantau” eller noget lign. 

Hvad kostede en gang B2B?

Hvad med ekstra ydelser og et bad evt. med pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Hvad kostede en gang B2B?

Hvad med ekstra ydelser og et bad evt. med pigen?

Aner det ikke... jeg bruger ikke dankort til disse betalinger, så kan ikke grave det frem. Ring og spørg til de ønsker som DU har. Vær dog obs på at det ofte er bedre at tage pris-snakken F2F.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi da de havde tilbud på B2B udført af Ploy, som er ældre end det fremgår af billederne. Én meget ordinær og gennemsnitlig oplevelse, grænsende til det kedelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillad et sidespring:

Buriram vækker dejlige minder.

Buriram (af de lokale udtales "Bulilam") er navnet på en provinsby i Isaan området, syd for Khorat..

Direkte oversat betyder Buriram lykkeby. Buriram har thailands bedste fodboldhold.

Og nogle glimrende lokale massagesteder med alt man kan ønske sig, til rimelige priser.

Gode områder med mange muligheder, dejligt fri for turister.

Håber Buriram massage her i DK svarer til sit navn.

God fornøjelse.

:rolleyes:

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...